آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی, رفع بوی بد لباسشویی آبسال

رفع بوی بد لباسشویی آبسال

رفع بوی بد لباسشویی آبسال

رفع بوی بد لباسشویی آبسال

 شاید شما هم با این مشکل روبرو شده اید که از لباسشویی خود بوی بد را حس می کنید که این مشکل می تواند باعث اذیت شدن شما و اعضای خانواده شماه و یا بو گرفتن لباس ها شود. بو گرفتن لباسشویی ها یکی از اصلی ترین مشکلات این دستگاه می باشد که اکثر مراجعه کنندگان به تعمیرگاه مجاز با این مشکل روبرو شده اند. اما دلایل مختلفی هستند که باعث بروز این مشکل می شود، این مشکل خیلی جدی نمی باشد و شما عزیزان به راحتی در منزل خودتان به رفع بوی بد لباسشویی آبسال بپردازید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه برطرف بوی بد لباسشویی آبسال آشنا شوید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

امروزه با توجه به این موضوع که لباسشویی ها از تکنولوژی بالایی استفاده می کنند تعمیر این لوازم را تبدیل به امری تخصصی کرده است. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در صورت بروز مشکل برای لباسشویی خود در صورتی که تخصص کافی را برای برطرف کردن آن مشکل ندارید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال و تمامی برندهای موجود در بازار مانند تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی زیرووات، تعمیر لباسشویی نف و غیره استفاده نمایید.

لباسشویی شما بوی بد می دهد؟ در این صورت چه اقدامی باید انجام دهید

وقتی ماشین لباسشویی بوی بدهد می‌دهد

همانطور که در قسمت قبل گفته شد بوی بد لباسشویی یکی از مشکلات اصلی لباسشویی می باشد اما شما باید بدانید که این مشکل به دلایل مختلف رخ می دهد که شما عزیزان هر چه سریعتر باید برای برطرف کردن این مشکل اقدام نمایید. اما جای نگرانی وجود ندارد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه برطرف کردن بوی بد لباسشویی آبسال آشنا شوید.

آشنایی با نحوه رفع بوی بد لباسشویی آبسال

اولین اقدامی باید انجام دهید پیدا کردن دلیل بوی بد لباسشویی آبسال می باشد. شاید یه حرکتی انجام داده اید که لباسشویی بوی بد گرفته است. دلیل اینکه لباس ها بعد از تمام شدن سیر شستشو بو میگیرند چیست.

دلیل بوی بد گرفتن لباسشویی آبسال چیست؟

همانطور که گفته شد دلایل مختلفی هستند که باعث بروز این مشکل می شوند در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل بروز این مشکل آشنا شوید

  1. این امکان وجود دارد که دلیل بوی بد لباسشویی ناشی از به موقع خارج نکردن لباس ها بعد از پایان سیر شستشو باشد که به دلیل فضای مرطوب داخل و ماندن طولانی مدت لباس ها در آن قسمت باعث تولید و رشد قارچ ها و باکتری ها می شود.(با توجه به این موضوع حتما باید سعی خود را انجام دهید تا در اولین فرصت بعد از اتمام سیر شستشو لباس ها را از لباسشویی جدا نمایید و آن ها را بر روی رخت آویز پهن نمایید.)
  2. حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از پایان سیر شستشو شیارهای لاستیک دور درب را بررسی نمایید تا آب در آن جا جمع نشده باشد و باید شیارها لاستیک دور درب آن را خشک نمایید.(تا جایی که امکان دارد شما عزیزان باید به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از تمام شدن شستشوی لباسشوی و در اوردن آن ها از دیگ لباسشویی با یک پارچه بین لاستیک درب لباسشویی را خشک نمایید.)

رفع بوی بد لباسشویی آبسال

جرم گیری کردن لباسشویی به وسیله جرم گیر

  1. توجه داشته باشین که بعد از تمام شدن سیر شستشوی لباسشویی درب آن را سریعا نبندید. (شما عزیزان باید از این قضیه با خبر باشید که حتما باید بعد از تمام شدن سیر شستشوی لباسشویی چند ساعت درب لباسشویی را نیمه باز بگذارید تا بخار و رطوبت داخل دیگ لباسشویی خارج شود.)
  2. تمیز نکردن جاپودری لباسشویی آبسال.( توجه داشته شما عزیزان باید به صورت دوره ای هر 6 ماه یک بار جاپودری لباسشویی را بیرون بیاورید و به خوبی آن را بشورید.
  3. بررسی نکردن و سرویس نکردن فیلتر ماشین لباسشویی.( توصیه ما به شما این است که بعد از هر 10 بار شستشو فیلتر لباسشویی که در پایین و قسمت جلویی دستگاه قرار دارد را باز نمایید و کاملا تمیز نمایید.)

جرمگیری کردن لباسشویی آبسال به وسیله جرمگیر طبیعی.( اما یکی از موضوعات دیگری که وجود دارد این است که باید سرویس لباسشویی آبسال را به صورت دوره ای به تکنسین متخصص لباسشویی بسپارید به این دلیل که تکنسین برخی از قطعات را مورد بررسی قرار می دهد که شما به آن ها دسترسی ندارید.)

بوی بد لباسشویی ناشی از فاظلاب می باشد

در برخی از موارد تعمیرکاران ما هنگام رفع بوی بد لباسشویی آبسال مشاهده کردند که بوی بد ناشی از فاظلاب و مسیر تخلیه منزل مصرف کننده بوده است. در برخی از موازد به دلیل عدم وجود سیفون در مسیر فاظلاب بوی ناشی از شلنگ تخلیه به لباسشویی وارد می شود پس با توجه به این موضوع مسیر فاظلاب لباسشویی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

موارد گفته دلایلی هستند که باعث بوی بد لباسشویی می باشند، پس هنگامی که با دلایل بروز این مشکل آشنا شده ایم بهتر است این نکات را رعایت کنیم تا با این مشکل روبرو نشویم.

نحوه رفع بوی بد لباسشویی آبسال

شما مصرف کنندگان عزیز که با این مشکل در لباسشویی روبرو شده اید می توانید با جرمگیری کردن لباسشویی این مشکل را برطرف نمایید.

چگونگی استفاده از جرم گیر لباسشویی

تنها یک راه وجود دارد که از شر این بوی بد در لباسشویی خلاص شوید و آن هم جرم گیری لباسشویی آبسال می باشد شما عزیزان با استفاده کردن از محلول جرمگیر که می توانید آن را از نمایندگی تعمیرگاه مجاز تهیه فرمایید را داخل لباسشوی بریزید و با انتخاب کردن برنامه شستشوی کتت و آب را در بالاترین درجه یعنی 90 درجه قرار دهید تا لباسشویی یک بار به طور کامل با همان محلول کار کند.

رفع بوی بد لباسشویی آبسال

آموزش جرم گیری لباسشویی آبسال

همچنین شما عزیزان می توانید برای جرم گیری کردن ماشنی لباسشویی آبسال خود از محلول ترکیبی دست ساز یا همان 2 پیمانه سرکه سفید و نیم پیمانه جوش شیرین استفاده نمایید.

جرمگیری کردن دیگ لباسشویی آبسال

نحوه درست کردن این محلول به این صورت می باشد که 2 پیمانه سرکه سفید را به همراه نیم پیمانه جوش شیرین را داخل دیگ لباسشویی بریزید و همانگونه که گفته شد تنظیمات آن را روی برنامه کتان و بالاترین درجه آب قرار دهید و بگذارید که تا آخر کار خود را انجام دهد.

جرم گیری دیگ لباسشویی

به این صورت که ۲ پیمانه سرکه سفید و نیم پیمانه جوش شیرین داخل دیگ ماشین لباسشویی بریزید و تنظیمات برنامه را روی بالاترین درجه آب قرار دهید و بگذارید برنامه تا آخر کار خود را انجام دهد.

استفاده کردن از خدمات ما در تعمیرگاه مجاز

در صورتی که شما عزیزان با مشکلات مختلفی در لباسشویی خود روبرو شده اید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمنیه تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمایید.

برای استفاده کردن از خدمات ما می توانید با شماره تماس های نمایندگی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه و تعمیر لباسشویی آبسال خود را ثبت نمایید تا از خدمات ما در این زمینه استفاده نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650 (021)

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها