آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو

دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو

دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو

دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو

شاید این مشکل مشکل برای شماهم پیش آمده باشد که لباسشویی دوو ی ما روشن نمی شود، که در صورت بروز این مشکل با انبوهی از لباس های کثیف در منزل خود روبرو می شوید. از آنجا که ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین لوازم در خانه می باشد که در صورت خرابی ما با کوهی از لباس های کثیف در منزل روبرو می شویم. در برخی از موارد دیده شده است که مصرف کننده لباسشویی دوو قبل از مراجعه به تعمیرگاه برای تعمیر لباسشویی دوو اقدام کرده است و از آنجا که تعمیرات لباسشویی دوو امری بسیار تخصصی است نتوانسته است به خوبی آن را تعمیر کند و باعث بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی. یکی از این مشکلت روشن نشدن لباسشویی دوو می باشد که در این مقاله قصد داریم دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو را برای شما عزیزان بازگو نماییم تا در صورت بروز این مشکل در صورت تخصصی نبودن برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو اقدام نمایید و یا بتوانید از بروز این مشکل در لباسشویی خود جلوگیری نمایید. توصیه ما به شما این است که در صورت خرابی لباسشویی به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی دوو کمک بگیرید.

دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو

یکی از سری مشکلاتی که امکان بروز آن برای لباسشویی در انواع برندهای موجود در بازار وجود دارد، روشن نشدن لباسشویی می باشد. اما دلایلی مختلفی وجود دارد که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود، اما بهترین کار در صورت بروز این مشکل این است که تعمیر لباسشویی دوو را به یک تکنسین متخصص بسپارید زیرا تکنسین های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در برخی از موارد این موضوع را مشاهده کردند که دلایل بروز این مربوط به خرابی سیستم برق رسانی لباسشویی دوو و یا بروز اختلال برای یکی از  قطعات اصلی لباسشویی بوده است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو آشنا شوید.

  1. دلایل روشن نشدن لباسشویی دووعدم وجود برق در لباسشویی:
  • در صورتی که با این مشکل روبرو شده اید باید مطمئن شوید برق منزل شما هیچ مشکلی ندارد.
  • در صورتی که جریان برق مشکل نداشت، پریز و محافظی که دوشاخه لباسشویی به آن وصل است را بررسی نمایید و مطمئن شوید که با هیچ مشکلی روبرو نشده است.
  • بررسی کردن دوشاخه لباسشویی دوو، یکی دیگر از دلایل زروشن نشدن لباسشویی دوو خرابی دوشاخه آن می باشد، زیرا این امکان وجود دارد که در صورت استفاده مکرر از لباسشویی دوشاخه آن دچار مشکل شود.
  • در صورتی که موارد بالا را بررسی کردید و مطمئن شدید که مشکل لباسشویی شما از این قطعات نیست باید از این مطمئن شوید که برق به لباسشویی وارد میشود یا خیر. برای انجام دادن این کار به یک فازمتر یا مولتی متر احتیاج دارید. ولتاژ ورودی برق ماشین لباسشویی را باید مورد بررسی قرار دهید.
  1. بروز اختلال برای سوئیچ درب لباسشویی

مشکل بعدی که امکان دارد باعث روشن نشدن لباسشویی دوو شود خرابی سوئیچ درب لباسشویی دوو می باشد. در صورتی که درب لباسشویی شما هنگام شستشو باز شود، سیر شستشو در لباسشویی شما متوقف می شود، با توجه به این موضوع یک سوئیچ که قطعه کوچک و پلاستیکی مانند است که در زیر درب لباسشویی تهیه شده است. برای اینکه بتوانید از این تکنولوژی در لباسشویی استفاه نمایید باید درب لباسشویی بسته باشد تا این قطعه عمل کند. پس با توجه به این موضوع در صورت روشن نشدن لباسشویی دوو باید این قطعه را نیز بررسی نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

  1. تایمر لباسشویی دچار مشکل شده است

یکی ازمهم تریم قطعاتی که در لباسشویی وجود دارد تایمر ماشین لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که در صورت زدن دکمه شروع کار لباسشویی، دکمه تایمر هم در لباسشویی روشن می شود. یکی دیگر از دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو که مهم می باشد بروز مشکل برای تایمر لباسشویی است، این قطعه در لباسشویی به دلیل استفاده مکرر در زمان های طولانی مدت ماشین لباسشویی باعث هرز شدن ولوم روی شفت خواهد شد.

  1. بروز مشکل برای موتور لباسشویی

لباسشویی ها دارای یک موتور می باشند که وظیفه این موتور چرخاندن دیگ لباسشویی می باشد، البته به این موضوع توجه داشته باشید که در برخی از ماشین های لباسشویی دو موتور تهیه شده است که در دو جهت حرکت می کند. توجه داشته باشید که این موتورها وظیفه این موتورها چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی می باشد. اما هنگامی که موتو ردر لباسشویی شروع به کار نمی کند و شما عزیزان ناگهان صدای هوووم مانند و یا وزوز مانند را از داخل دیگ لباسشویی می شنوید باید توجه کنید موتور لباسشویی دوو شما با مشکل روبرو شده است.

  1. بروز اختلال برای برد الکترونیکی

یکی دیگر از اصلی ترین قطعات به کار رفته در لباسشویی برد آن می باشد که وظیفه آن کنترل کردن تمامی فطعات به کار رفته در لباسشویی مانند موتور، پمپ و غیره … می باشد. پش با توجه به این موضوع یکی دیگر از اصلی ترین دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو می باشد که در صرت بروز این مشکل این قطعه را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.

  1. بروز مشکل برای سنسور سطح آب:

نحوه کارکرد این قطعه به این صورت می باشد که هنگام روشن کردن دستگاه، به این دلیل که فشار آب از راه شلنگ وارد مخزن می شود و بعد از آن به سوئیچ سطح آب منتقل شده تا مخزن به اندازه مناسب پر کند و موتور را هم کند. در صورتی که لباسشویی روشن نشد خرابی این قطعه نیز می تواند یکی از دلایل روشن نشدن لباسشویی باشد، پس در صورت بروز این مشک این قطعه را نیر مورد بررسی قرارا دهید.

  1. دلایل روشن نشدن لباسشویی دووگرمای بیش از اندازه لباسشویی دوو

هنگامی که ماشین لباسشویی را به صورت مداوم و پشت هم روشن می کنید و از آن به صورت مکرر استفاده کنید و این اجازه را به لباسشویی ندهید که خنک شود و از آن استفائده نمایید لباسشویی شما دچار مشکلاتی شود و همین موضوع باعث می شود تا لباسشویی شما روشن نشود.

  1. وجود نداشتن توازن بین لباس ها در دیگ لباسشویی

در برخی از موارد دیده شده است که به این دلیل که لباس ها را به صورت یکنواخت در لباسشویی نریخته اید، به این معنی که توازن در بار در لباسشویی وجود نداشته باشد، به همین دلیل است سوئیچ عدم تعاد در لباسشویی غیر فعال می شود و به همین دلیل است که سیر شستشو در لباسشویی شروع نمی شود.

  1. بروز مشکل برای صفحه نمایش یا صفحه کلید:

در تمامی لباسشویی های موجود در بازار یک برد یا پنل کنترلی تهیه شده است که شما عزیزان به وسیله آن ها می توانید یک برنامه شستشو را انتخاب نمایید و تایمر را در دوره دلخواه خود قرار دهید، اگر این قطعه ها در لباسشویی با مشکل روبرو شوند، دستگاه روشن نخواهد شد (خرابی این دو قطعه به این صورت است که دکمه ها کار نمی کنند و صفحه نمایش خراب می شود.) توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است که مشکل لباسشویی مرتبط با سیم کشی دکمه ها باشد.

آشنایی با دلایل روشن نشدن لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز

همانطور که در این مقاله گفته شد روشن نشدن لباسشویی دلایل مختلفی که در این مقاله برخی از آن ها را برای شما عزیزان بازگو کردیم تا با دلایل بروز این مشکل آشنا شوید و بدانید چه دلایلی باعث بروز این مشکل می شود. در صورتی که تخصص کافی را در این زمینه دارید می توانید برای تعمیر لباسشویی دوو اقدام نمایید، اما در صورتی که تخصص کافی را در این زمینه ندارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و با استفاده کردن از خدمات ما مشکل پیش آمده را در لباسشویی خود برطرف نمایید.

در صورتی که هرکدام از لوازم خانگی شما با مشکل روبرو شده است می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها