آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی, تعویض درب لباسشویی ال جی

تعویض درب لباسشویی ال جی

تعویض درب لباسشویی ال جی

نحوه تعویض درب لباسشویی ال جی

شاید این شوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که دلیل خرابی درب لباسشویی ال جی من چیست؟ اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی درب لباسشویی ال جی می شود که، شما عزیزان برای تعویض درب لباسشویی ال جی باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. این امکان وجود دارد که زبانه درب لباسشویی خراب شده باشد و یا ضربه ای به آن وارد شده باشد ما در برخی از موارد دیده شده است که تنها دلیل بسته نشدن درب لباسشویی پارگی یا شل شدن لاستیک دور درب لباسشویی می باشد. از قفل درب در ماشین به دلیل بالا بردن امنیت دستگاه استفاده شده است.

توجه داشته باشید که در بیشتر مدل های قدیمی لباسشویی شما عزیزان می توانید بعد از تمام شدن شستشوی لباسشویی درب آن را باز نمایید. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در مدل های جدید لباسشویی در صورتی که مشکلی در باز شدن درب لباسشویی ال جی داشته باشید آن را با نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایشگر به شما نشان می دهد. هر موقع کد خطای مربوط به درب لباسشویی را مشاهده کردید سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید.

در صورتی که بعد از تمام شستشوی ماشین لباسشویی ال جی درب آن باز نشد شما باید بدانید قفل درب لباسشویی شما دچار مشکل شده است. در برخی از موارد تعمیرکاران ما تنها دلیل باز نشدن درب لباسشویی را خرابی و یا سوختکی یکی از اجرای داخل لباسشویی می دانند که با تعویض قطعه خراب شد می توانید دوباره به خوبی از لباسشویی استفاده نمایید. شاید شما هم این موضوع را مشاهده کردید و برای شما سوال شده است که، در صورت باز نشدن درب لباسشویی بعد از تمام شستشو چه باید کرد. در صورتی که با این مشکل در لباسشویی روبرو شدید می توانید برای بهره مند شدن از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

مقاله مرتبط: تعمیر لباسشویی ال جی 

تعویض درب لباسشویی ال جیبرای آشنایی با دلایلی که باعث بروز مشکل برای درب لباسشویی ال جی می شود ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

دلیل باز نشدن درب لباسشویی ال جی جیست؟

نشتی آب در ماشین لباسشویی ال جی به خوبی انجام نمی شود

شاید شما هم این مشکل را در لباسشویی مشاهده کرده باشید که در لباسشویی بسته و برنامه شستشوی انتخابی شده اجرا شود، اما در حین شستشوی لباسشویی متوجه می شوید که لباسشویی شما نشت آب دارد که در این حالت نیز خرابی قفل درب لباسشویی می تواند یکی از دلایل بروز این مشکل در لباسشویی باشد، اما بهتر است که برای برطرف کردن مشکل میکروسوئیج درب را نیز مورد بررسی قرار دهید. بعد از بررسی این قطعات در لباسشویی شما عزیزان می توانید یک ار لباسشویی را برروی آبکشی تنظیم نمایید و بعذ پایان شستشو به راحتی درب لباسشویی ال جی را باز نمایید.

قفل درب ماشین لباسشویی ال جی خراب شده است

وظیقه اصلی قفل درب ماشین لباسشویی در واقع این است که هنگام کار کردن لباسشویی درب آن را بسته نگه دارد. به این صورت که وقتی درب لباسشویی به طور کامل قفل می شود، قفل درب این وضعیت را به صورت فرمان به برد لباسشویی ارسال می کند که این موضوع باعث روشن شدن درب لباسشویی می شود. در صورتی که قفل درب لباسشویی شما خراب شود درب لباسشویی به صورت کامل بسته نمی شود در صورتی که قفل درب لباسشویی خراب باشد و کاملا بسته نشود، فرمانی به برد دستگاه برای روشن شدن ماشین لباسشویی ال جی ارسال نمی شود.

لولای درب ماشین لباسشویی ال جی دچار خرابی شده است

یکی از اصلی ترین اجزای درب لباسشویی لولای آن می باشد که وظیفه آن چفت کردن کامل درب لباسشویی می باشد. جنس این قطعه در لباسشویی معمولا از پلاستیک می باشد که باعث می شود درب لباسشویی راحت تر بچرخد، توجه داشته باشید که در صورت پوسیدگی و یا خرابی این قطعه در لباسشویی شما عزیزان با بسته نشدن درب لباسشویی روبرو می شوید.

 اعزام تعمیرکار به محل 

مقاله مرتبط: تعمیر لباسشویی الجی 

تعویض درب لباسشویی ال جیسوئیچ فشار آب ماشین لباسشویی ال جی دچار مشکل شده است

وظیفه اصلی سوئیچ فشار آب لباسشویی این است که ظطح آب را در ماشین لباسشویی ال جی اندازی گیری و کنترل می کند. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در لباسشویی می تواند خرابی سوئیچ باشد حتی هنگامی که آب به درستی از پمپ تخلیه لباسشویی خارج می شود. در این قسمت برای برطرف کردن مشکل لباسشویی نیاز به کمک گرفتن از یک تعمیرکار متخصص دارید تا بوانید به تعویض درب لباسشویی ال جی بپردازید. برای تعویض درب لباسشویی ال جی می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و مشکل خود را به صورت تخصصی برطرف نمایید.

از آنجا تعویض یا تعمیر درب لباسشویی یکی از مشکلات تخصصی در لباسشویی می باشد توصیه می شود که در صورت بروز این مشکل در لباسشویی حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی یکی از مراکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در تهران و کرج می باشد که تمامی خدمات ان مجموعه با بالاترین کیفیت و به صورت تخصص به شما عزیزان ارائه داده می شود، با توجه به این موضوع دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید. تعمیرات یا تعویض درب لباسشویی ال جی یکی از خدماتی است که در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به شما عزیزان ارائه داده می شود.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز

همانگونه که در قسمت قبل گفته شد تعویض درب لباسشویی ال جی یکی از خدمات ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می باشد. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تمامی خدمات خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی و سرویس لباسشویی با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد. هیچ فرقی ندارد که لباسشویی شما از کدام برند است و یا دچار مشکل شده است، در صورت بروز مشکل برای لباسشویی می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی استفاده نمایید.

برای ثبت خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها