آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی, تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

جاپودری لباسشویی ال جی

یکی از قطعاتی که امکان بروز خرابی و مشکل برای آن در لباسشویی زیاد است جاپودری لباسشویی ال جی می باشد. معمولا خرابی جاپودری به دوسته تقسیم می شود که دسته اول معولا به دلیل استفاده در طولانی مدت و دسته دوم به دلیل جمع شدن آلودگی های بیش از اندازه می باشد. در برخی از موارد دیده شده است جاپودری لباسشویی ال جی شما شکسته است، در صورتی که جا پودری شما با هر کدام از این مشکلات روبرو شود شما باید برای تعویض جاپودری لباسشویی ال جی خود اقدام نمایید.

تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در برخی از موارد موردی را مشاهده کردند که تعویض جاپودری لباسشویی ال جی را ضروری می کند، در صورتی که جاپودری لباسشویی شما نشتی داشته باشد باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. به طور کلی، در صورتی که لباسشویی شما با هرگونه مشکلی در لباسشویی روبرو شده باشد می توانید به نمایندگی مجاز تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی استفاده نمایید. در صورتی که جا پودری لباسشویی شما با مشکل روبرو شده است، بعد از تعمیر این قطعه جاپودری به کیفیت اولیه خود بر میگردد و دچار مشکلات دیگر نخواهد شد. اگر که جاپودری لباسشویی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض جاپودری لباسشویی ال جی خود دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از این مقاله مشکل خود را برطرف نمایید.

اولین اقدام در هنگام تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

قبل از اینکه برای تعویض جاپودری لباسشویی ال جی مراجعه کنید، اولین اقدامی که باید برای تعویض جاپودری لباسشویی ال جی انجام دهید، تهیه کردن جا پودری بر حسب برند و مدل دستگاهتان می باشد.

تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

نحوه تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

تهیه ابزار و رعایت موارد ایمنی

توجه داشته باشید که شما برای تعویض جاپودری ماشین لباسشویی ال جی نیاز به تجهیزات و ابزارهای مخصوص نیاز دارید. بعضی ابزارهایی که برای تعویض جاپودری نیاز دارید شامل: جاپودری، پیچ گوشتی و انبردست می شود. در هنگام تعویض جاپودری لباسشویی ال جی باید ایمنی را رعایت کرد. پس با توجه به این موضوع لازم است که قبل از تعویض جاپودری ماشین لباسشویی ال جی پنل جلویی لباسشویی را در بیاورید و بعد از آن دوشاخه برق را از پریز خارج نمایید تا صدمه ای به خودتان و سیستم الکتریکی لباسشویی وارد نشود. توجه داشته باشید که برق را قطع کرده باشید و از موضوع کاملا مطمئن شوید.

باز کردن پنل کنترل (با توجه به مدل لباسشویی)

در این قسمت از تعویض جاپودری ماشین لباسشویی ال جی، باید دراور جاپوری را از جای خودش خارج نمایید. برای در آوردن این قطعه در لباسشویی باید آن را بیرون بکشید و بعد از آن انتها و وسط، این قطعه را فشار دهید و با کشیدن آن به سمت بیرون این قطعه را خارج نمایید. ( توجه داشته باشید که نحوه خارج کردن این قطعه در مدل های مختلف لباسشویی با هم متفاوت می باشد.) بعد از انجام این مراحل باید پنل بالایی لباسشویی را باز نمایید، برای باز کزدن این قطعه در لباسشویی، باید پیچ ها را باز نمایید و با کشیدن به سمت بیرون این قطعه را در بیاورید. بعد از اینکه این قطعه را در لباسشویی در آوردید، باید پنل کنترل را در بیاورید. معمولا در قسمت محفظه دو پیچ در دو جلوی آن تهیه شده است، در اولین اقدام باید آن ها را باز نمایید و بعد از آن داخل از داخل ماشین لباسشویی خود گیره های نگهدارنده پنل را توسط یک پیچ باز نمایید، با انجام دادن این مراحل پنل به سادگی از لباسشویی خارج می شود.

در آوردن جاپودری از لباسشویی

برای اینکه بتوانید جاپودری را خارج نمایید، ابتدا باید بست های شلنگ ها که چهار یا پنج مورد می باشد را به وسیله انبردست باز نمایید تا بتوانید شلنگ ها را از محفظه خارج نمایید. بعد از انجام این مرحله شلنگ ها را جدا نمایید. در این مرحله از تعویض جاپودری ماشین لباسشویی ال جی می توانید جاپودری را بیرون بکشید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته است را هم مشاهده نمایید. این پیچ را هم باز نمایید تا محفظه ی قدیمی را باز کنید. در این مرحله از تعمیر جاپودری لباسشویی ال جی باید پیچ های قبلی را به جاپودری جدید ببندید و آن را سر جای خودش بگذارید. بعد از آن شلنگ ها را وصل نمایید و بست ها را محکم نمایید.

تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

بستن نصب مجدد تمامی قطعات باز شده

آخرین مرحله که باید انجام دهید تا تعویض جاپودری لباسشویی به اتمام برسد، بستن مجدد تمام قطعات باز شده می باشد. برای انجام دادن این کار و تمام کردن تعویض جاپودری تنها کافیست که تمام قطعات باز شده را دوباره سرجایشان نصب نمایید. پنل و پیچ های جلوی محفظه را ببندید و با پیچ گوشتی آن ها را سفت نمایید. در آخر باید پنل بالا را سر جای خودش قرار دهید. در صورت انجام دادن تمامی این مراحل به درستی کار تعویض جاپودری لباسشویی ال جی به پایان رسیده است و شما عزیزان می توانید به راحتی لباسشویی خود را به برق وصل نمایید و آن را روشن نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز

تعمیر لباسشویی ال جی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به دلیل همکاری با تکنسین های متخصص و تجهیزات تخصصی در بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه داده می شود. نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با استفاده کردن از ابزار آلات پیشرفته، شرایطی را فراهم کرده است که می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی با ما تماس بگیرید تا از خدماتی با کیفیت و با نازلترین قیمت استفاده نمایید.

در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی یا تعمیرات تخصصی هر برند دیگری داشتید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما استفاده نمایید. همچنین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها