تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

تعویض جاپودری لباسشویی آبسال

آشنایی با نحوه تعویض جاپودری لباسشویی آبسال

آشنایی با نحوه تعویض جاپودری لباسشویی آبسال

یکی از قطعاتی که در ماشین لباسشویی به دلیل استفاده مکرر از دستگاه دچار ساییدگی، پاره شدن و یا جمع شدن کپک ها می شود جاپودری لباسشویی آبسال می باشد. پس با توجه به این موضوع در نظر داشته باشید که در طول استفاده چند ساله از ماشین لباسشویی این امکان وجود دارد که شما به تعویض جاپودری لباسشویی آبسال نیاز داشته باشید.

همچنین در برخی از موارد دیده شده است که جاپودری ماشین لباسشویی آبسال از قسمت جلویی نشتی دارد که باید بدانید این مشکل مربوط به جاپودری دستگاه می باشد. در صورت بروز اینگونه موارد یا موارد مشابه باید هر چه سریعتر به فکر تعویض جاپودری لباسشویی آبسال باشید.

در صورتی که نیاز دارید جاپودری ماشین لباسشویی آبسال خود را تعویض کنید، ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که تعمیر لباسشویی آبسال را در این زمینه به یک تعمیرکار متخصص بسپارید. اما در صورتی که خودتان تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی دارید می توانید با مطالعه کردن این مقاله با نحوه تعویض این قطعه در لباسشویی آبسال آشنا شوید‌ و در محل مورد نظرتان به تعمیر لباسشویی آبسال بپردازید.

برای اینکه بتوانید جاپودری لباسشویی را سرویس و یا تعویض نمایید، باید در اولین اقدام بر اساس برند و مدل ماشین لباسشویی جاپودری جدید را از فروشگاه های لوازم یدکی خانگی تهیه فرمایید.

ابزارهایی که برای تعویض جاپودری ماشین لباسشویی نیاز دارید:

  • پیچ گوشتی
  • جاپودری جدید تهیه شده
  • انبردست
تعویض جاپودری لباسشویی آبسال

مرحله اول – توصیه ایمنی

رعایت کردن ایمنی. برای اینکه بتوانید به تعویض جاپودری لباسشویی آبسال بپردازید باید پنل جلویی دستگاه را باز کنید، به همین دلیل باید دوشاخه برق را از پریز در بیاورید تا صدمه ای به خودتان و سیستم الکتریکی لباسشویی وارد نشود.

اول ایمنی! چون برای تعمیر محفظه‌ی دراور پودر ماشین لباسشویی لازم است که پنل جلویی را درآوریم باید دو شاخه‌ی برق را از پریز درآورده تا صدمه‌ای با ما و سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی وارد نشود. از قطع بودن برق کاملاً مطمئن شوید.

مرحله دوم – در آوردن پنل کنترل (بسته به مدل ماشین لباسشویی)

در اولین اقدام باید جاپودری ماشین لباسشویی را از دستگاه جدا نمایید. برای انجام این کار در ابتدا باید جاپودری را بیرون بکشید و بعد از انتها و وسط آن را کمی فشار دهید تا با کشیدن جاپودری از جای خودش خارج شود. به این موضوع دقت داشته باشید که نحوه خارج کردن جاپودری های در مدل های مختلف لباسشویی با هم متفاوت می باشد.
در این مرحله باید پنل بالایی ماشین را باز نمایید. برای انجام این کار پیچ ها را باز نمایید و با هل دادن پنل بالایی به بیرون از روی لباسشویی آن ها را بر دارید. بعد از انجام دادن این مرحله نوبت به پنل کنترل می رسد معمولا در قسمت محفظه دو پیچ در جلو قرار دارد ابتدا آن‌ها را باز کنید سپس از داخل ماشین لباسشویی گیره‌های نگهدارنده پنل را توسط یک پیچ‌گوشتی آزاد کنید بدین ترتیب پنل به سادگی بیرون خواهد آمد.

مرحله سوم – در آوردن محفظه‌ی دراور پودر شوینده

برای اینکه بتوانید محفظه دراور پودر شوینده را جدا نمایید در اولین اقدام باید بست‌های شیلنگ‌ها که چهار یا پنج تا هستند را با استفاده انبردست باز کنید تا شیلنگ‌ها از محفظه جدا شوند.
در این مرحله باید شلنگ ها را جدا نمایید، بعد از جدا کردن شلنگ ها می‌توانید محفظه را بیرون بکشید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته را هم ببینید. آن را هم باز کنید تا محفظه‌ی قدیمی را بیرون آورید.
در این مرحله باید همان پیچ ها را به محفظه جدید ببندید و آن را سر جای خودش قرار دهید. بعد از آن شلنگ ها را وصل نمایید و بست ها را محکم کنید.

مرحله چهارم – نصب همه چیزها سرجایشان

در مرحله آخر تعویض جاپودری لباسشویی آبسال باید به ترتیب  برعکس همه چیز را سرجای خودش قرار دهید. توجه داشته باشید که بعد از انجام دادن این مراحل کار تعویض قطعه تمام شده است شما عزیزان می توانید ماشین لباسشویی را وصل کرده و از آن استفاده کنید.

نحوه تعویض جاپودری لباسشویی آبسال

تعمیر تخصصی لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال یکی از مهمترین و کاربردی لوازم خانه به شمار میرود.  تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با همکاری تعمیرکاران متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی آبسال آماده است تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه بدهند. لطفاً برای درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی با شماره زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید.

چرا مشتریان نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آبسال را انتخاب می کنند.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز با استفاده از تعمیرکاران تخصصی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با مدل های مختلف استفاده می‌کند. همچنین زمانی که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد ما از بهترین قطعات ماشین لباسشویی استفاده می‌کنیم و خدمات تعمیر لوازم خانگی خود را تا شش ماه تضمین می‌نماییم. هدف ما جلب رضایت شما و ارایه خدمات تعمیر و سرویس در بالاترین کیفیت ممکن در کمترین زمان است.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها