تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

تعویض تسمه لباسشویی ال جی

تعویض تسمه لباسشویی ال جی

آموزش تعویض تسمه ماشین لباسشویی ال جی

شاید سوالات زیر ذهن شما را هم درگیر کرده باشد: چرا بعد از اینکه آب وارد لباسشویی میشود، دیگ آن نمیچرخد؟ چرا  همزمان با عملیات شستوشو، آب را تخلیه نمیکند؟ چرا دیگ لباسشویی بعد از پایان عملیات شستوشو، آب را تخلیه میکند اما نمیچرخد؟  چرا سرعت چرخش دیگ لباسشویی پایین است؟ چرا بعد از پایان برنامه شستوشو لباسها خیلی خیس هستند؟
در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار هر کدام از این مشکلات شده است، این امکان وجود دارد که تسمه لباسشویی فرسوده یا پاره شده باشد که در این صورت نیاز به تعویض تسمه لباسشویی ال جی داشته باشید. توجه داشته باشید که تعویض تسمه لباسشویی ال جی نیاز به تخصص بالایی ندارد، پس با توجه به این موضوع درصورتی که فراتر از یک کاربر معمولی هستید و همیشه آچار به دست، در حال تعمیر لوازم خانه هستید، میتوانید با دنبال کردن این مطلب نحوه تعویض تسمه لباسشویی ال جی را یاد بگیرید چراکه تصمیم داریم در ادامه آموزش تعویض تسمه ماشین لباسشویی ال جی را به شما ارائه دهیم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تعویض تسمه لباسشویی ال جی
علائم خرابی تسمه ماشین لباسشویی

قبل از اینکه با نحوه تعویض تسمه لباسشویی آشنا شویم قرار است با بعضی از مشکلات در ماشین لباسشویی ال جی آشنا شویم که خرابی تسمه لباسشویی را به ما نشان می دهند. البته تعویض تسمه ماشین لباسشویی، جای تعجب ندارد چراکه تسمه لباسشویی یکی از قطعات مصرفی این دستگاه است که دیر یا زود فرسوده شده و باید عوض شود. اصلی ترین نشانه ای که می شود از آن فرسودگی یا پاره شدن تسمه را تشخیص داد  این است که باوجود وارد شدن آب به داخل لباسشویی، دیگ آن نمیچرخد. البته این مشکل میتواند از گیربکس یا موتور ماشین لباسشویی هم باشد بنابراین پیدا کردن دلیل اصلی چنین مشکلی به عیبیابی تخصصی لباسشویی ال جی نیاز دارد. در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب یابی دقیق این دستگاه بپردازند.
مشکل دیگری که نشان میدهد تسمه لباسشویی با مشکل مواجه شده است، این است که همزمان با عملیات شستوشو، آب ماشین لباسشویی تخلیه نمیشود. باوجود اینکه این مشکل میتواند از پمپ تخلیه لباسشویی باشد اما امکان دارد از پاره شدن یا فرسوده شدن تسمه لباسشویی نیز باشد. علاوه بر تمامی اینها اگر دیگ لباسشویی بعد از پایان عملیات شستوشو آب را تخلیه میکند اما نمیچرخد یا اینکه سرعت چرخش دیگ آن خیلی کند شده است، به این معناست که تسمه آن فرسوده شده است و زمان تعویض آن رسیده است.

مراحل آموزش تعویض تسمه لباسشویی ال جی

قبل از اینکه با نحوه تعویض تسمه لباسشویی ال جی آشنا شویم، لازم است بدانید که مهم ترین نکته رعایت کردن ایمنی می باشد.  پس در اولین اقدام ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کنید و حتماً دوشاخه لباسشویی را از پریز برق جدا کنید.
بعد از اینکه ماشین لباسشویی را از برق کشیدید، باید پنل و درب پشت ماشین لباسشویی را باز کنید تا بتوانید به قطعات داخلی این دستگاه و تسمه آن دسترسی داشته باشید. بعد از این مرحله مشاهده میکنید تسمه لباسشویی دور قرقره دیگ قرار دارد و همچنین از پایین به دور یک پولی کوچک که به موتور وصل شده، قرار گرفته است. درواقع سیستم قرقره و پولی به همراه تسمه وظیفه دارند تا دیگ لباسشویی را بچرخانند.
حال باید تسمه ماشین لباسشویی که فرسوده یا پاره شده است را جدا نمایید. برای جدا کردن قطعه خراب تز لباسشویی تنها کافیست که بخشی از تسمه را با دست بگیرید و آن را از دور قرقره آزاد کنید. بعد از اینکه تسمه دچار مشکل را حدا کرده اید، باید تسمه نو پ نازه را جایگزین قطعه خراب کنید. برای اینکه بتوانید تسمه جدید را جایگزین قطعه خراب کنید باید آن دور پولی موتور ماشین لباسشویی قرار دهید و بعد از آن تسمه جدید را بدون هیچ فشاری در اطراف قرقره فیکس نمایید. برای اینکه بتوانید این کار را راحت تر انجام دهید تنها باید قرقره را به آرامی بچرخانید تا تسمه خود به خود در شیار آن، جا بیافتد. اینگونه نیازی نیست با فشار آن را جا بیاندازید و خدایی نکرده به قرقره لباسشویی آسیب وارد کنید.
تعویض تسمه لباسشویی ال جی
حالا پنل و درب ماشین لباسشویی را ببندید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که بعد از انجام دادن تمامی مراحل بالا کار تعویض تسمه لباسشویی ال جی تمام شده است، اما در صورتی که در هنگام تعویض این قطعه با مشکلی روبرو شده اید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی بهره مند. برای آشنایی با نحوه ثبت سفارش در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

باید به این موضوع توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین لوازم خانگی حساب می شود که نیاز  به متخصص با تجربه در این زمینه تعمیر لباسشویی ال جی. پس آچارتان را زمین گذاشته، به جای آن تلفن را برداید و با همکاران ما در بخش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرید. تعمیر این وسیله چیزی نیست که بتوانید بدون تجربه از پس آن بر بیایید. اقدام شما تنها باعث آسیب رساندن بیشتر به ماشین می شود.
تعمیرکاران ما با تعمیر لباسشویی ال جی در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تعمیرات را به نتیجه می رسانند. تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی ال جی در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. به علاوه هزینه تعمیر لباسشویی الجی با کمترین قیمت، اهرم رقابتی است که ما را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیران لباسشویی ال جی را به همراه داشته است.
برای ثبت‌ کردن خرابی دستگاه خود تنها کافیست که با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید تا تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه در اولین فرصت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی ال جی شما بپردازند.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها