آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی اوشن

تعمیر موتور لباسشویی اوشن

تعمیر موتور لباسشویی اوشن

نحوه تعمیر موتور لباسشویی اوشن

از اصلی ترین مشکلاتی که امکان بروز آن برای تمامی کاربران لباسشویی وجود دارد، خرابی موتور لباسشویی می باشد. از آنجا که موتور لباسشویی یکی از قطعات اصلی در لبساشویی می باشد، در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود سایر قطعات لباسشویی شما از کار می افتد و شما نمی توانید از لباسشویی استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید که رایج ترین مشکلاتی که بعد از خرابی موتور برای لباسشویی پیش می آیند شامل: اختلال در تخلیه، اختلالات الکتریکی و بروز مشکل برای درام یا محفظه داخلی می باشد. در ادامه این مطلب قرار است که به غیر از بررسی دلایل بروز خرابی موتور لباسشویی به نحوه تعمیر موتور لباسشویی اوشن می پردازیم.

توصیه ما به شما این است که به عنوان کاربر لباسشویی اوشن، در صورتی که با نشانه های خرابی موتور در لباسشویی آشنا شدید و هریک از آن ها را مشاهده کردید، بلافاصله با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. اگر شما عزیزان با خرابی موتور در لباسشویی روبرو شدید و نیاز به تعمیر موتور لباسشویی اوشن یا تعمیرات لباسشویی دارید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

نحوه تعمیر یا تعویض موتور ماشین لباسشویی

برای اینکه متوجه شوید موتور لباسشویی شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد باید عملکرد دستگاه و قطعات مرتبط را بررسی نمایید. به غیر از این موضوع نشانه هایی وجود دارد که در صورت مشاهده کردن شما می توانید خرابی موتور لباسشویی خود را تشخیص دهید. این موارد شامل: عدم پمپاژ آب و نچرخیدن لباسشویی، آب پمپاژ می شود اما لباسشویی نمی چرخد، لباسشویی نمی چرخد و لباس ها شسته نمی شود، عدم خشک شدن لباس ها و بروز مشکلاتی در هنگام شستشو، مشکلاتی هستند که در هنگام بروز آن ها شما می توانید خرابی موتور لباسشویی خود را تشخیض دهید.

تعمیر موتور لباسشویی اوشنتوصیه ما به شما این است که در هنگام بروز این مشکلات و مشاهده کردن آن ها باید ماشین لباسشویی را از برق بکشید و با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید. بعد از اینکه با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس گرفتید مواردی با آن در لباسشویی روبرو شدید را برای کارشناسان ما بازگو نمایید. تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز بعد از هماهنگی های لازم، به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند تا مطئن شوند که امکان تعمیر موتور لباسشویی وجود دارد.

نحوه عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی اوشن

به این موضوع توجه کنید که معمولا خرابی موتور لباسشویی با صدایی شبیه به وزوز همراه می باشد. شما این صدا را هنگامی در لباسشویی می شنوید که موتور شروع به کار می کند ( تعمیرکاران در برخی از موارد این صدا را همراه با بوی سوختگی مشاهده کرده اند. اگر که موتور متحرک لباسشویی اوشن نتواند به خوبی و آزادانه بچرخد، باید آن را تعویض کنید. هنگامی که موتور لباسشویی شروع به کار نکند صدایی شبیه به وزوز را ایجاد خواهد کرد، در صورت مشاهده این موضوع متوجه باید بدانید که موتور لباسشویی شما دچار خرابی شده است. برای مطمئن شدن از این موضوع، تسمه های محرک و پمپ را از موتور جدا نمایید و دوباره موتور را روشن نمایید.

موتورهایی که بدون تسمه یا دارای دایرکت درایو هستند، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا کنید. اگر که موتور لباسشویی روشت شد، مشکل از پمپ یا گیربکس لباسشویی شما می باشد. برای اینکه به بررسی دلیل بروز این مشکل بپردازید، باید به ترتی پمپ و گیربکس را به موتور وصل کنید و آن را روشن کنید. در صورتی که با هرکدام از این قطعات موتور لباسشویی روشن نشد، باید آن قطعه را تعویض کنید. توجه داشته باشید که در هنگام کار کرد با موتور باید احتیاط کنید زیرا موتور دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

اما در ماشین لباسشویی های اتوماتیک، سبد به وسیله موتور به حرکت در می آید. در این مرحله باید تسمه را جدا کنید و موتور را روشن نمایید. اگر که ماشین لباسشویی روشن شد، مطمئن شوید که سبد آزادانه می چرخد و هیچ چیزی بین آن و دیگ گیر نکرده است. اگر که موتور لباسشویی کار نکرد می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و درخواست خود در رابطه با خرابی موتور ثبت کنید تا تعمیرکاران ما به سرویس و تعمیر موتور لباسشویی اوشن شما بپردازند.

تعمیر موتور لباسشویی اوشننمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن شعبه های مختلف در تهران و کرج آماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی به شما عزیزان می باشد. همچنین در صورتی که قطعه ای در لباسشویی شما خراب شده است، به طوری که نیاز به تعویض دارد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و قطعه اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه خراب کنید.

برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید به دو روش زیر اقدام نمایید:

  1. ثبت سفارش به صورت آنلاین، شما عزیزان می توانید در صورتی خرابی لباسشویی خود از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین که خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید. بعد از اینکه خرابی دستگاه خود را صبر کردید کارشناسان ما با شما عزیزان تماس میگیرند، شما دوستان باید مشکلی را که در لباسشویی با آن روبرو شده اید را برای کارشناسن ما توضیح دهید تا بعد از هماهنگی تعمیرکاران متخصص ما در زمینه مشکل لوازم خانگی در محل مورد نظر شما حضور پیدا کند تا به عیب یابی و تعمیر لباسشویی اوشن شما بپردازد.
  2. ثبت شفارش به صورت تلفنی، اما شما عزیزان با یکی از شماره هایی که در سایت ثبت شده است تماس بگیرید تا بعد از بازگو کردن مشکل پیش آمده برای کارشناسان ما منتظر بمانید تا تکنسین متخصص در محل مورد نظر شما حضور پیدا کند و به تعمیرات تخصصی لباسشویی بپردازد.
  3. برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها