تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

معرفی بهترین ماشین لباسشویی های آبسال در تعمیرگاه مجاز

ماشین های لباسشویی به یکی از لوازم ضروری در هر منزلی تبدیل شده اند که در کنار کارایی های خود، جلوه ای خاص و زیبا به محیط منازل می دهند، اما قیمت های بالایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، باعث شده تا  خریدران با دید بازتری به انتخاب دستگاه مورد نظر خود بپبردازند، به همین دلیل به معرفی بهترین ماشین لباسشویی های آبسال میپردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لباسشویی های آبسال یکی از برند های معروف و پرفروش در لباسشویی هاست که محصولات زیادی دارد. این برند با کیفیتی نسبتا بالا و قیمتی مناسب محصولات خود را تولید می کند و تنوع محصولات آن بالاست و کاربران هنگام خرید لباسشویی آبسال نمی دانند کدام مدل را خریداری کنند، به همین دلیل این مقاله را آماده کرده ایم. بهتر است تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

شاید جالب باشد که بدانید ماشین لباسشویی های آبسال طراحی کشور ایتالیا و تولید کشور عزیزمان، ایران است. البته در سایت شرکت آبسال، این برند ادعا کرده است که تمام قطعات برقی آن نیز از اروپا تامین می شود. در سایت اصلی شرکت آبسال در حدود 21 مدل لباسشویی معرفی شده که بعضی از آنها توقف تولید شده اند یا در بازار موجود نیستند.

تاریخچه برند آبسال

شرکت آبسال در سال 1335 با نام ” شرکت لعاب ایران ” (سهامی خاص) در شمال شرقی تهران تاسیس شد و تا سال 1343 با تولید محصولاتی نظیر کاسه، بشقاب، متریال قوری و … به فعالیت خود ادامه داد. سپس از سال 1343 با تولید اجاق گاز رومیزی، انواع بخاری های نفت سوز و گازسوز، اجاق گاز فر دار و آبگرمکن گازی به مسیر تولید کنندگان لوازم خانگی پیوست. به دنبال رشد کیفی و کمی شرکت و افزایش مداوم سرمایه و تولیدات نام شرکت در سال 1345 به اونیورسال (سهامی خاص) و در سال 1355 به اونیورسال (سهامی عام) و در سال 1362 به آبسال (سهامی عام) تغییر یافت.

نقد و بررسی ماشین لباسشویی آبسال

معرفی لباسشویی آبسال

همانطور که گفتیم لباسشویی آبسال ساخت کشور ایران است و اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی خوب هستید آبسال می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ماشین لباسشویی آبسال کیفیت نسبتا خوبی دارد و با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. گارانتی لباسشویی آبسال از زمان نصب لباسشویی به مدت دو سال فعال می شود و می توانید از خدمات آن استفاده کنید. آبسال با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. در ادامه چند مدل از بهترین لباسشویی آبسال را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

حقیقتا با وجود قیمت مناسب محصولات آبسال بسیاری از خریداران این محصولات ترجیح میدهند، با شناخت بیشتر برند آبسال و انواع ماشین لباسشویی آبسال را انتخاب کنند. با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت لباسشویی آبسال و معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی آبسال موجود بازار بپردازیم.

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی های آبسال

اگرچه لباسشویی های آبسال از برترین لباسشویی های ایرانی هستند اما ممکن است گاهی اوقات نیز با مشکلاتی روبرو شوند و شما را به تعمیرات نیازمند کنند، به همین دلیل مراکز خدمات پس از فروش معتبری راه اندازی شده اند که شما را از این مشکلات بی نیاز کنند. یکی از این مراکز، تعمیرگاه مجاز است که به راحتی میتوانید درخواست خود را از طریق شماره های تماس یا فرم انتهایی در مقاله، ثبت کنید و خدمات مورد نیازتان را در منزل خود دریافت کنید.

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز توسط تکنسین هایی مجرب و آموزش دیده ارائه می شود تا نگرانی از بابت دوباره خراب شدن دستگاهتان نباشید، در هر صورت اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال داشتید می توانید روی خدمات تعمیرگاه مجاز حساب باز کنید.

ویژگی ها و قابلیت های خاص ماشین لباسشویی های آبسال

  • طراحی ظاهری

ماشین لباسشویی آبسال طراحی شده در ایتالیا و بر گرفته از برند‌های بزرگ اروپایی می‌باشد. که آبسال محصولاتی با طراحی و ظاهری زیبا و جذاب توانسته طرفداران بسیاری جذب این برند شوند.

کیفیت قدرت موتور

متخصصان ایرانی برای تولید ماشین‌های لباسشویی آبسال موتور لباسشویی را با مکانیزم محافظت در برابر بار اضافی طراحی و تولید کرده‌اند. که سبب کیفیت بسیار بالاتر این محصولات شده است .

سیستم بدون صدا و لرزش

ماشین لباسشویی آبسال با قدرت شستشو سریع و امکان انتخاب دور خشک کن این سیستم را کاملا بدونه صدا و لرزش تولید کرده، که بدونه شک این قابلیت مورد توجه اغلب خریداران قرار گرفته است.

رتبه انرژی +++A : یکی از قابلیت‌های خوب ماشین لباسشویی آبسال دارا بودن رتبه انرژی +++A که سبب صرفه جویی انرژی بهینه تر این محصولات شده است.

در نهایت میتوان گفت گفت لباسشویی آبسال با طراحی زیبا، قدرت موتور بالا، کیفیت قطعات از برندهای برتر ایران محسوب می‌ شود. که ماشین لباسشویی برند آبسال از محبوبیت فراوانی در بین طرفداران محصولات ایرانی برخوردار می باشد.

مشخصات ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال با اراده کننده موتور جدید با سیستم انتقال قدرتمند تسمه ای هستند.

ورودی آب ماشین لباسشویی آبسال با طراحی یک شیر ورودی آب سرد می باشند.

دارای برنامه شستشو متنوع برای شستن البسه های با پارچه های از الیاف مختلف است. که با کمترین آسیب به بافته پارچه شستشو را انجام می دهد.

یکی از مشخصات منحصر بفرد لباسشویی آبسال مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی که سبب دوام و عمر بالای مدل ماشین لباسشویی آبسال می شود.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

لباسشویی 5207 آبسال یکی از مدل های پرفروش آبسال است که بسیار باکیفیت است. این لباسشویی ظرفیت 5 کیلوگرمی دارد و برای خانواده های کم جمعیت مناسب است مثلا برای عروس و داماد هایی که به دنبال لباسشویی ایرانی با کیفیت هستند مناسب است. رتبه مصرف انرژی این محصول A+ است و 15 برنامه شستشو دارد که قابلیت های زیادی برای شما به وجود می آورد. شستشوی سریع، تایمر، سیستم عیب یاب هوشمند، تنظیم خودکار میزان آب ورودی بر اساس حجم لباس، قفل کودک، لکه بری قوی و… از دیگر ویژگی های این لباسشویی است.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم:

سرعت چرخش موتور : 700 دور در دقیقه

لوله ورودی آب سرد و گرم : ندارد

ظرفیت دیگ : 5 کیلوگرم

ابعاد : 59x55x85 سانتی متر

جهت بازشدن درب : به سمت چپ

رتبه انرژی : +A

سایر ویژگی‌ های این مدل:

طراحی به روز رسانی شده برای بهترین مصرف آب و انرژی – رابط کاربری جدید با اعلان موزیکال – طراحی ایتالیا با قطعات برقی ساخت اروپا – مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی – سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش – تنظیم خودکار حجم آب ورودی متناسب با وزن و نوع لباس ها، جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق – طراحی ویژه لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جلوگیری از جمع شدن آب – مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته – مجهز به قفل کودک – بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی الکترواستاتیک – برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه: شستشوی سریع 19 دقیقه ای امکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت تشدید شستشو اتو کشی آسان آبکشی اضافه ضد چروک حذف دور خشک کن

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

لباسشویی آبسال مدل 7012 یکی دیگر از مدل های پرفروش آبسال است که با ظرفیت 7 کیلوگرم و به صورت درب از جلو تولید می شود. سرعت چرخش این لباسشویی 1200 دور در دقیقه است و صدای آن هنگام شستشو 56 دسی بل است که زیاد و آزاردهنده نیست. تایمر و شستشوی سریع از جمله قابلیت های پرکاربرد این لباسشویی است همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند است که در صورت خراب شدن لباسشویی بر روی نمایشگر به شما نمایش می دهد.

ویژگی های کلی ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم:

سرعت چرخش موتور : 1200 دور در دقیقه

لوله ورودی آب سرد و گرم : خیر

صفحه نمایش بله

ظرفیت دیگ : 7 کیلوگرم

ابعاد : 59x55x85 سانتی متر

جهت باز شدن درب : به سمت چپ در زاویه 180 درجه

رتبه انرژی : +++A

سایر ویژگی‌ های این مدل:

طراحی شده در ایتالیا – قطعات برقی اروپایی – طراحی پیشرفته رابط کاربری با صفحه نمایش بزرگ و کنترل لمسی – بهترین نسبت مصرف آب و عملکرد شستشو – اعلان صوتی برای انتخاب برنامه، گزینه ها و اتمام شستشو – برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه – برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای – برنامه ویژه شستشوی اقتصادی (ECO) برای شستشوی سریع، موثر و ارزان – امکان انتخاب دور خشک کن تا 1200 دور بر دقیقه – درب قابل باز شدن تا 180 درجه – امکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت – مکانیزم محافظت از موتور در برابر بار اضافی – سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش – تنظیم خودکار آب مصرفی متناسب با وزن و نوع لباس ها، جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق – دسترسی آسان به فیلتر پمپ – طراحی ویژه لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جلوگیری از جمع شدن آب – مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته – بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی الکترواستاتیک

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 ظرفیت 6 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های آبسال

لباسشویی 6210 آبسال با ظرفیت 6 کیلوگرم برای خانواده هایی با حداکثر 5 نفر جمعیت مناسب است سرعت چرخش این لباسشویی 1000 دور در دقیقه است و برنامه های متعددی برای شستشو دارد. این محصول قابل ضد چروک دارد و لباس ها پس از شسته شدن در این لباسشویی چروک نمی شوند. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی +A است و مصرف آب و برق شما را کاهش می دهد. این لباسشویی هم قابلیت تنظیم میزان آب ورودی به لباسشویی را بر اساس حجم لباس شما دارد، مجهز به قفل کودک است، شستشوی سریع و تایمر دارد و در ابعاد 59x55x85 سانتی‌ متر تولید می شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 ظرفیت 6 کیلوگرم:

سرعت چرخش موتور : 1000 دور در دقیقه

لوله ورودی آب سرد و گرم : ندارد

ظرفیت دیگ : 6 کیلوگرم

ابعاد : 59x55x85 سانتی متر

جهت باشدن درب : به سمت چپ

رتبه انرژی : +A

سایر ویژگی‌ های این مدل

طراحی ایتالیا با قطعات برقی ساخت اروپا – امکان انتخاب دور خشک کن برای ماشین لباسشویی آبسال تا 1000 دور در دقیقه – طراحی به روز رسانی شده برای بهترین مصرف آب و انرژی – رابط کاربری جدید با اعلان موزیکال – مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی – سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش – تنظیم خودکار حجم آب ورودی متناسب با وزن و نوع لباس ها، جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق – طراحی ویژه لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جلوگیری از جمع شدن آب – مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته – مجهز به قفل کودک – بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی الکترواستاتیک – برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه: شستشوی سریع 19 دقیقه ای – امکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت – تشدید شستشو اتو کشی آسان – آبکشی اضافه – ضد چروک – حذف دور خشک کن

شماره های تماس با تعمیرگاه مجاز با پیش شماره تهران (021)

88592650

77114767

22737566

55810742

44287993

77166615

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها