تعمیر لباسشویی, تعمیر لوازم خانگی

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

بهترین مدل ماشین لباسشویی های درب از بالای ایرانی که ارزش خرید را دارند!

ماشین لباسشویی ها در دو مدل درب از روبرو و درب از بالا تولید میشوند که افراد نسبت به نیاز های خود اقدام به خرید مدل مورد نظر خود میکنند. گرچه لباسشویی های درب از روبرو جایگاه ویژه ای را در بین خریداران پیدا کرده اند اما لباسشویی های درب از بالا نیز طرفداران خاص خود را دارند. همانطور که از نام لباسشویی های درب از بالا نیز پیداست، محل قرار دادن و برداشتن لباس ها نیز از بالای دستگاه می باشد.

در این مطلب به معرفی بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید داشتید با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته در کنار آشنایی با بهترین انتخابی که از بین این دستگاه ها در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی میتوانید داشته باشید، در صورتی که لباسشویی درب از بالای شما دچار مشکل و ایراد شود نیز میتوانید از مرکز خدماتی تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لباسشویی درب از بالا در تهران استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن توسط بهترین تعمیرکاران، مشکل شما حل شود.

در این مقاله خواهید خواند:

– ماشین لباسشویی های درب از بالا برای استفاده ی چه افرادی مناسب می باشد؟

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا کدام هستند؟

– معرفی مدل بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

ماشین لباسشویی های درب از بالا برای استفاده ی چه افرادی مناسب می باشد؟

– افرادی که به هر دلیل تمایلی ندارند که مبلغ زیادی را صرف خرید ماشین لباسشویی کنند، به عنوان مثال؛ موقتا در جایی سکونت دارند یا دانشجو هستند که خرید ماشین لباسشویی درب از بالا برای این افراد، بسیار مناسب است.

– همچنین افرادی که یک ماشین لباسشویی درب از جلو و تمام اتوماتیک دارند میتوانند برای شستن برخی البسه مانند پتو، حوله، ملحفه و … که بزرگتر هستند، از ماشین لباسشویی های درب از بالا استفاده کنند که به نوعی مکمل ماشین لباسشویی درب از جلو می ‌باشد.

– برای افرادی که قصد شستن پتو و لباس‌ های سنگین را به صورت منظم دارند، زیرا در ماشین‌ لباسشویی های درب از بالا به این دلیل که همه لباس ها در آب فرو می‌ روند، شستشو به صورت کامل و با قدرت بالاتری انجام می ‌شود.

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا کدام هستند؟

هم اکنون برند های مختلف لباسشویی های درب از جلو را تولید می کنند که از بهترین آنها میتوانیم به لباسشویی های درب از بالای سامسونگ، بوش، ال جی، فریدولین، پاکشوما و اینترنشنال آنیل اشاره کنیم که در ادامه بهترین لباسشویی های درب از بالای ایرانی را معرفی خواهیم کرد که در حال حاضر در بازار هستند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی مدل بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

ماشین لباسشویی درب از بالا برند فریدولین مدل SWF120A ظرفیت 12 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

تعمیر لباسشویی درب از بالا

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF120A با طرفیت 12 کیلوگرم با امتیاز 4.2 از 5 و رضایت 90 درصدی خریداران، اولین انتخاب تعمیرگاه مجاز به عنوان بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا در این لیست می‌ باشد.

این مدل از ماشین لباسشویی درب از بالای فریدولین کارکرد تمام اتوماتیک دارد که مخزن آن از جنس استیل است و ظرفیت آن 12 کیلوگرم است و می‌ توان اقلام حجیم مانند پتو را برای شستشو به راحتی در آن قرار داد.

این مدل دستگاه دارای دو ورودی مجزای آب سرد و گرم است که می‌ تواند سرعت آب را در سه حالت تنظیم کند.

شاید از ماشین‌ های لباسشویی درب از بالا انتظار نداشته باشید، اما این مدل دارای 9 برنامه متفاوت شستشو از جمله شستشوی لباس های پشمی، جین، لباس‌ های ظریف و.. می‌ باشد که آن را به یک انتخاب عالی برای خرید تبدیل کرده.

این لباسشویی درب از بالای فریدولین قابلیت زمان بندی را هم دارد و می‌ توانید نسبت به نیاز خود، زمان شستشو را بین 2 تا 18 ساعت تنظیم کنید.

و آخرین نکته قابل توجه در مورد این مدل ماشین لباسشویی، مصرف برق بسیار پایین آن است. با اینکه این مدل ماشین‌ ها مصرف برق بالایی دارند اما این مدل رتبه مصرف انرژی A را دارد که در نوع خود بی نظیر است.

از نقاط قوت این دستگاه می‌توان به؛ ظرفیت خوب، کیفیت ساخت بالا، شستشوی نسبتا خوب و آب کشی مناسب اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی از این دستگاه عنوان نشده، فقط برخی افراد از موزیک اتمام شستشو خوششان نیامده است، برخی نیز ابعاد بزرگ ماشین را دوست ندارند.

لباسشویی دوقلو درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل 7000 ظرفیت 7 کیلوگرم

معرفی بهترین لباسشویی های درب از بالای ایرانی

ماشین لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 7000 با ظرفیت 7 کیلوگرم امتیاز 4.3 را از سمت خریداران دریافت کرده است و رضایت 86 درصدی را نیز کسب کرده است.

این مدل ماشین درب از بالای اینترنشنال ظرفیت 7 کیلوگرمی دارد، یعنی 7 کیلو لباس خشک شامل بلوز، شلوار، کفش، پتو یک نفره و … را می‌ توان در یک مرتبه با این ماشین لباسشویی شست.

سیستم شستشوی آبشاری و قابلیت پرزگیری این ماشین موجب شده تا لباس‌ها نسبت به حالت عادی حدود 20 درصد تمیزتر شوند، این ماشین دو مخزن جداگانه برای شستشو و خشک کردن دارد.

این ماشین دارای تایمر هم می‌ باشد و شما می‌ توانید لباس هایتان را در حالت خشک کن یا شستشو گذاشته و به کارهای خود برسید تا لباس شما شسته یا خشک شود.

این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندار های کشوری و بین المللی، به یکی از پر طرفدار ترین لباسشویی‌ های دوقلو تبدیل شده است.

از نقاط قوت این دستگاه می‌ توان به؛ موتور قوی، شستشوی مناسب و خشک کن قوی و بی صدای آن اشاره کرد.

از نقاط ضعفی که برای آن گرفته شده است هم می‌ توان به صدای نسبتا زیاد در قسمت شستشو اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJfh با ظرفیت 9.6 کیلوگرم و امتیاز 4.1 از خریداران، رضایت 88 درصدی خریداران را کسب کرده است و بیش از 170 نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌ اند.

این ماشین لباسشویی از برند پاکشوما 3 برنامه شستشوی متفاوت دارد که شما با توجه به جنس لباسی در داخل آن قرار می‌ دهید می‌ توانید برنامه شستشوی متفاوتی را انتخاب کنید.

این ماشین برچسب انرژی رده A را دارد و مصرف برق بسیار کمی دارد، گفتنی است که بدنه‌ ی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ از پلاستیک دو لایه سبک تولید شده.

از سایر قابلیت‌ های این مدل از ماشین پاکشوما می‌ توان به پرزگیر، هدایت کننده آب، قابلیت تنظیم زمان و خشک کن با ظرفیت 4 لیتر اشاره کرد، بد نیست بدانید که این لباسشویی پروانه حباب‌ ساز هم دارد.

از نقاط قوت این دستگاه می‌ توان به؛ موتور قوی، شستشوی مناسب، خشک کن قوی، کیفیت بدنه مناسب و سر و صدای نسبتا کم اشاره کرد.

از نقاط ضعف این دستگاه نیز می‌ توان به کوتاهی شلنگ آب و لرزش زیاد هنگام خشک کردن اشاره کرد، البته برخی هم انتظار لکه بری قوی مانند ماشین‌ های درب از جلو را دارند که انتظار معقولی از یک ماشین لباسشویی درب از بالا نیست.

ماشین لباسشویی درب از بالا کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 96504 NJ با امتیاز 4.1 که از خریداران کسب کرده، در لیست محبوب‌ ترین لباسشویی های درب از بالای ایرانی قرار گرفته است، این دستگاه ظرفیت 9 کیلوگرمی دارد و دوقلو می‌ باشد.

این ماشین لباسشویی درب از بالا از برند کرال دارای 3 برنامه متفاوت شستشو می‌باشد تا بر اساس جنس لباس برنامه شستشو را انتخاب کنید.

این محصول همانند نمونه قبلی برچسب انرژی رده A دارد و در مورد میزان مصرف برق آن جای نگرانی نیست.

ماشین لباسشویی مدل TTW 96504 NJ از یک موتور نسبتا قدرتمند با سرعت چرخش 800 دور در دقیقه بهره می‌ برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است که بسیار کاربردی است.

از نقاط قوت این دستگاه می توان به؛ ظرفیت خوب، خشک کن قوی، موتور قوی، شست و شوی نسبتا قوی و تخلیه سریع اشاره کرد.

نقطه ضعف مشخصی از سمت خریداران بیان نشده است.

لباسشویی درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل N10700 با ظرفیت 10 کیلوگرم

تعمیر لباسشویی 

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل N10700 با ظرفیت 10 کیلوگرم که امتیاز قابل قبول 4.5 از 5 را از سمت خریداران کسب کرده است و در رده نسبتا پرفروش‌ های لباسشویی درب از بالا قرار دارد.

این ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک است و مناسب برای شستشو و آب‌ کشی انواع لباس و منسوجات می باشد.

این ماشین لباسشویی اینترنشنال از نوع دوقلو می‌ باشد که طراحی بسیار منحصر به فردی دارد و دارای دو دیگ یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن می‌ باشد.

این ماشین قابلیت تنظیم زمان دارد، شما می‌ توانید لباس‌ ها را برای شستشو یا خشک کردن در ماشین قرار دهید و تنظیم زمان به سایر کار های خود بپردازید.

این ماشین دو ورودی آب مجزا یکی برای خشک کن و دیگری برای قسمت شستشو دارد که این کار موجب راحتی بیشتر در هنگام استفاده خواهد شد، گفتنی است این لباسشویی 3 نوع برنامه شستشو دارد و از فناوری حباب‌ ساز نیز برخوردار است.

ماشین لباسشویی درب از بالا پاکشوما مدل PWF – 1565 AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

تعمیر لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF – 1565 AJ با ظرفیت بسیار بالای 15.5 کیلوگرم که امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است و بیش از 180 نفر از خریداران، خرید این محصول را به دیگران توصیه کرده‌ اند.

این ماشین لباسشویی ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای شستن اقلام سنگین مانند چندین پتو انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

این ماشین لباسشویی مانند نمونه‌ های قبلی درب از بالا است و ظرفیت بسیار زیادی هم دارد که اگر به دنبال شستن اقلام سنگین و حجیم هستید، انتخاب بسیار مناسبی است.

این ماشین دارای 3 برنامه متفاوت شستشو می‌ باشد که به شما اجازه می‌ دهد بر اساس نوع لباس و جنس اقلامی که در داخل آن قرار می‌ دهید، برنامه شستشو را انتخاب کنید.

از سایر قابلیت‌ های این مدل می‌ توان به پرزگیر، هدایت کننده آب و قابلیت تنظیم زمان اشاره کرد، گفتنی است که این ماشین دارای دو موتور قدرتمند خشک کن و شستشو بوده و کمترین میزان لرزش را دارد.

از نقاط قوت این مدل می‌ توان به؛ موتور قوی، شستشوی مناسب، ظرفیت خوب، وزن نسبتا پایین و خشک کن قوی اشاره کرد.

از نقاط ضعف این مدل نیز می‌ توان به ابعاد نسبتا بزرگ ماشین، صدای نسبتا زیاد و کمی تکان خوردن دستگاه اشاره کرد.

لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 12000 ظرفیت 12 کیلوگرم

لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 12000 با ظرفیت 12 کیلوگرم که امتیاز بسیار خوب 4.5 از 5 را در مجموع از خریداران کسب کرده است.

این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برده و لباس شما را تا 20 درصد تمیزتر از لباسشویی های دیگر تمیز می‌کند.

این ماشین لباسشویی دارای دو مخزن شستشو و خشکن می‌ باشد.

از دیگر قابلیت‌ های این ماشین تایمر آن است که تایمر شستشو و تایمر خشک کن به شما اجازه میدهد تا لباس را در حالت شستشو و یا خشک کن گذاشته و به کار های روزمره خود برسید.

این لباسشویی با گرفتن تمامی استاندارد های کشوری و بین المللی، یکی از پر طرفدارترین لباسشویی های دوقلو محسوب میگردد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7241KJ با ظرفیت 7 کیلوگرم که امتیاز 4.1 از 5 را کسب کرده است و بیش از 100 نفر از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده‌ اند.

اگر نمونه‌ های قبلی لباسشویی پاکشوما که معرفی شدند از نظر ظرفیت برای شما زیاد بودند، این مدل با ظرفیت متوسط 7 کیلوگرم می‌ تواند انتخاب مناسبی باشد.

این مدل برای یک خانواده کم جمعیت یا افراد مجرد بسیار مناسب است که هم توسط برند معتبری تولید شده است، هم قابلیت‌ های نمونه‌ های قبلی را دارد و هم قیمت بسیار مناسب‌ تری نسبت به نمونه های قبلی دارد.

از نقاط قوت این مدل می‌ توان به؛ موتور قوی، شستشوی نسبتا تمیز و سر و صدای کم اشاره کرد.

از نقاط ضعف این مدل نیز می‌ توان به جنس بدنه ی ضعیف، لوله کوتاه خروجی آب و نفوذ راحت آب از پشت و پایین دستگاه به درونش و امکان برق گرفتگی اشاره کرد.

لباسشویی دوقلو درب از بالا اینترنشنال آنیل مدل F14 ظرفیت 12 کیلوگرم

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

بهترین ماشین لباسشویی های درب از بالا ایرانی

لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل F14 با ظرفیت 12 کیلوگرم که امتیاز 4.3 از 5 را در مجموع از نظر خریداران به دست آورده است.

این ماشین از قابلیت شستشوی آبشاری و پرزگیر برخوردار می‌ باشد که در آن لباس‌ ها نسبت به حالت عادی بهتر شسته می‌ شوند.

شما توسط این لباسشویی میتوانید 12 کیلو لباس خشک، پتو یک نفره، زیرانداز، کفش و … را به راحتی بشویید.

این ماشین‌ لباسشویی دو قلو طراحی زیبا و منحصر به‌ فردی دارد و دارای دو مخزن مجزا، مخصوص شستشو و خشک‌ کن است.

جهت دریافت هر گونه راهنمایی در خصوص تعمیر لباسشویی های درب از بالای ایرانی و خارجی میتوانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس تعمیرگاه مجاز لباسشویی:

55810742-88592650-77114767-22737566-33142528-44287993 (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها