تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

با توجه به اینکه لباسشویی های سامسونگ از محبوبیت زیادی در خانواده های ایرانی برخوردار هستند و افزایش استفاده ی مداوم از آن ها باعث شده تا با مشکلاتی روبرو شوند، نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران راه اندازی شده تا به راحتی بتوانید از خدمات ویژه ی این مرکز در خصوص تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ استفاده کنید. در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تعمیرگاه مجاز؛ تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا، تعمیر جاروبرقی سامسونگ، تعمیر ماکروفر سامسونگ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ و تعمیر اسپیلت سامسونگ انجام می شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران

قبل از هر موضوعی باید بدانید که بهتر است در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ از مراکز معتبری مانند تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی کمک بگیرید، چرا که اعتماد به مراکز یا افراد غیر معتبر میتواند آسیبات جبران ناپذیری به دستگاه بزند و شاید مجبور به تعویض ماشین لباسشویی خود با دستگاه جدیدی بشوید، پس حتما از مراکز معتبر و افراد با تجربه در تعمیر این دستگاه پر مصرف استفاده کنید.

اکثر افرادی که از خدمات غیر معتبر استفاده کرده اند معتقدند که مراجعه به مراکز و نمایندگی های غیر مجاز باعث شده تا دستگاه زودتر خراب شده و مشکلات جدیدی به مشکلات قبلی اضافه شود، چرا که در این مراکز از قطعات غیر اصلی در تعمیر یا تعویض لوازم لباسشویی سامسونگ استفاده میشود، یا تعمیرکار حاضر در این مراکز از تجربه و تخصص کافی برخوردار نیست.

شما در این مقاله با خدمات تعمیرگاه مجاز، راه های دریافت خدمات از مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ و مراحل ثبت آن و برخی مشکلات شایع در لباسشویی سامسونگ آشنا خواهید شد.

خدمات مختلف ارائه شده در تعمیرگاه مجاز سامسونگ

 تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا و درب از روبرو در محل نصب دستگاه

تعمیر در محل یک مزیت بزرگ محسوب میشود، چرا که علاوه بر نیاز نبودن به حمل و نقل دستگاه، تعمیرات در حضور خودتان انجام میشود و می توانید نظارت مستقیم بر عملکرد تعمیرکار داشته باشید.

– ارائه برگه ضمانت نامه ی 180 روزه

از دیگر محاسنی که تعمیرگاه مجاز دارد، ارائه ی برگه ضمانت 6 ماهه پس از انجام تعمیرات می باشد که حاصل اعتماد به توانایی های تعمیرکاران این مجموعه میباشد.

– تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در 7 روز هفته

در دنیای امروزی که اکثر افراد شاغل هستند و فقط در روز های تعطیل در منزل حضور دارند، این مورد مزیت بزرگی محسوب میشود، چرا که به راحتی میتوانند با تعمیرگاه مجاز مرکزی تماس گرفته و مشکل پیش آمده را گفته و پس از هماهنگی های لازم، منتظر آمدن تکنسین باشند.

– همکاری تکنسین و تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده

تعمیرکاران و تکنسین هایی که در مجموعه ی تعمیرگاه مجاز فعالیت دارند از تجربه ی بالایی در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ برخوردارند که مطابق با اطلاعات روز نیز آموزش دیده اند و از پس تعمیر لوازم خانگی جدید و قدیمی بر می آیند.

– بکار گیری از قطعات و لوازم اصلی در تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی سامسونگ

استفاده از قطعاتی که اصل و اورجینال هستند در افزایش طول عمر لباسشویی های سامسونگ بسیار تاثیر گذار ه

ستند، چرا که از بهترین مواد و مطابق با استاندارد های همین دستگاه ساخته شده اند.

– دایر کردن شعبات مختلف در سراسر تهران

دسترسی به تعمیرگاه های مجاز، در شهر های شلوغی مانند تهران بسیار زمان بر خواهد بود. اما راه اندازی شعبات مختلف تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف تهران باعث شده تا پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مجرب در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل حاضر باشد.

تعمیر لباسشویی های درب از بالا و درب از روبروی سامسونگ در تعمیرگاه مجاز

تعمیر لباسشویی های درب از بالا

ماشین لباسشویی های سامسونگ از بهترین لباسشویی های موجود در جهان هستند که طرفداران زیادی در ایران نیز دارند و مشتریان با خیالی آسوده به خرید این دستگاه، اقدام میکنند. محصولات برند سامسونگ از لحاظ سخت افزاری و از لحاظ نرم افزاری با بروز ترین امکانات تولید میشود که در ساخت آن از بهترین قطعات با طراحی چشم نواز استفاده شده و آن را از سایر رقبا متمایز کرده. لباسشویی های سامسونگ در 3 مدل لباسشویی صنعتی، لباسشویی درب از بالا و لباسشویی درب از روبرو تولید میشوند که در نمایندگی مجاز میتوانید خدمات پس از فروش لباسشویی های خانگی از جمله نصب لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از جلو و … را دریافت کنید.

راه های دریافت خدمات از مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ و مراحل ثبت درخواست

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تماس هایی که در ادامه خواهیم گذاشت با توجه به محدوده ی محل سکونتتان با ما تماس بگیرید، یا فرم سفارش را پر کنید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

شماره تماس های تعمیرگاه مجاز در نقاط مختلف تهران:

  • شعبه شمال تهران : 22737566
  • شعبه شرق تهران : 77147330 – 33142528
  • شعبه مرکزی تهران : 88592650
  • شعبه غرب تهران : 44287993
  • شعبه جنوب تهران : 55810742

مراحل ثبت سفارش:

  • توضیح دادن مشکل پیش آمده به مشاور یا تکنسین مربوطه
  • اعزام تکنسین مجرب تعمیرات لباسشویی سامسونگ به منزل شما با هماهنگی زمان بندی طبق درخواست شما
  • تعمیر یا تعویض قطعاتی که نیاز به این امر دارند و پس از اتمام کار، تسویه حساب

برخی از مشکلات رایج در لباسشویی های سامسونگ

بعضی اوقات لوازم خانگی برقی، مخصوصا لباسشویی های سامسونگ با مشکلاتی روبرو میشوند و نشانه هایی به شما می دهند که نیاز به تعمیر دارند و اگر بتوانید این نشانه ها را زودتر بیابید، کار تعمیرات راحت تر خواهد بود و در پرداخت هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد، چرا که قطعات بیشتری درگیر مشکل نخواهند شد. با ما همراه باشید تا با برخی از این مشکلات آشنا شوید. در صورت نیاز می توانید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا مشاوران حاضر در مجموعه، شما را راهنمایی کنند.

در ادامه برخی ایرادات شایع در لباسشویی سامسونگ را میخوانید:

جریان آب ورودی به دستگاه قطع نمیشود ؛ این به معنای آن است که مشکلی در قسمت شیر ورودی آب و یا سوئیچ فشار آب ایجاد شده و نیاز به تعویض دارد. اما بهتر است که از تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز در این باره نظر بگیرید.

شلنگ های ورودی یا خروجی نشتی دارند ؛ اگر روی زمین، نشانه هایی از آب یا رطوبت مشاهده کردید احتمالا شلنگ ها نشتی داده اند. لازم است که همه اتصالات را چک کنید و اگر نشتی از پمپ بود حتما با متخصصین تعمیرگاه مجاز در نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

از لباس ها بوی بد ساطع می شود ؛ این ایراد می تواند نشان دهنده ی ایجاد کپک در درزهای درب لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل باید لاستیک دور درب را با شوینده مناسب بشویید و داخل لباسشویی را هم با آب داغ شستشو دهید.

لباسشویی سامسونگ در تخلیه آب به مشکل خورده ؛ شلنگ تخلیه را چک کنید تا مطمئن شوید که مسدود نیست. در صورت وجود گرفتگی در شلنگ تخلیه، خودتان می توانید به وسیلع یک میله یا سیخ، گرفتگی ایجاد شده را برطرف کنید و هم اینکه می توانید با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

باقی ماندن آب، پس از اتمام شستشو در لباسشویی سامسونگ ؛ در چنین شرایطی می‌توانید شلنگ خروجی آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی مانع خروج آب نشده باشد. اگر بررسی کردید و مانعی وجود نداشت، با تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ در تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.

خاموش شدن ماشین لباسشویی سامسونگ در حین شستشو و کار و روشن نشدن دوباره ی آن ؛ این مشکل به دلایل متعددی میتواند رخ بدهد که بهترین کار این است که از تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید؛. چرا که نداشتن آگاهی در امر تعمیر لباسشویی سامسونگ نه تنها عملکرد مثبتی ندارد بلکه امکان دارد به قطعات دیگر ماشین لباسشویی نیز آسیب وارد شود.

در نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، تعمیر قطعات بر تعویض قطعات ارجحیت دارد و اگر قرار به تعویض قطعات باشد آن را به اصولی ترین شکل ممکن تعویض می کند حتی آنهایی که در بازار هم پیدا نمی شوند با قطعات اورجینال و اصل تعویض خواهند شد.

لباسشویی سامسونگ

محافظت از لباسشویی سامسونگ و افزایش طول عمر این دستگاه

عوامل بسیار زیادی در نقص عملکرد لباسشویی سامسونگ تاثیر دارند که مصرف کننده هم در صورت عدم آگاهی میتواند یکی از همین عوامل باشد، پس ادامه ی مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه میتوانید از این دستگاه ضروری در منزلتان به درستی استفاده کنید.

– جای ماشین لباسشویی سامسونگ را با استفاده از ابزار این کار، تراز کنید.

– لباسشویی را در محیطی که رطوبت یا خیسی دارد، مانند حمام، قرار ندهید.

– دفترچه راهنمای لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید تا بدانید با توجه به نیازتان از دستگاه استفاده کنید.

– جیب لباس هایی که داخل دستگاه خواهید انداخت را به خوبی بگردید تا اگر قطعاتی مانند سنجاق قفلی، دکمه، دستمال کاغذی و … بود آن ها را خارج کنید، این قطعات می توانند عملکرد تخلیه لباسشویی را مختل کنند.

– پس از هر بار استفاده، درون دیگ و لاستیک دور درب را به خوبی با استفاده از دستمال نخی تمیز، خشک کنید و درب آن را باز بگزارید تا رطوبت از بین برود.

– لباس ها را با توجه به اندازه لگن و مقدار تعیین شده دستگاهتان بریزید تا به درام و کمک فنر ها آسیبی وارد نشود‌.

– اگر لباشی آغشته به مواد نفتی یا روغنی است، ابتدا آن را با دست بشویید تا مواد از روی آن ها برود، سپس لباس را در دستگاه بیندازید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها