تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر موتور لباسشویی آبسال

تعمیر موتور لباسشویی آبسال

تعمیر موتور لباسشویی آبسال

موتور یکی از اصلی ترین قطعات بکار رفته در ماشین لباسشویی می باشد که خرابی موتور لباسشویی یکی از شایع ترین مشکلات این دستگاه می باشد. همانگونه که گفته شد موتور لباسشویی یکی از قطعات اصلی این دستگاه می باشد و در صورت بروز مشکل برای دستگاه دیگر قطعات این دستگاه نیز بلااستفاده می ماند. همچنین دقت داشته باشید که بعد از خرابی موتور دستگاه شما با مشکلاتی مانند:
مشکلات در تخلیه لباسشویی، بروز آسیب به دیگ درام ماشین لباسشویی و بروز مشکلات الکتریکی روبرو می شوید. در این مقاله برآنیم تا ضمن بررسی علل ایجاد خرابی در موتور ماشین‌های لباسشویی شیوه رفع و تعمیر موتور لباسشویی آبسال را توضیح می دهیم.

توصیه تعمیرگاه مجاز به عنوان کاربر لباسشویی این است که در با نشانه‌های خرابی موتور آشنا شوید و با مشاهده‌ی هریک از این نشانه‌ها، بلافاصله با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال تماس بگیرید. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر موتور ماشین لباسشویی آبسال می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی آبسال تماس بگیرید.

تعویض و تعمیر موتور لباسشویی آبسال

جواب دادن به این سوال که تعمیر موتور لباسشویی آبسال امکان‌ پذیر است یا خیر نیاز به بررسی عملکرد ماشین لباسشویی و قطعات مرتبط با موتور دارد. به غیر از این موضوع بررسی نشانه‌های مرتبط با خرابی موتور لباسشویی نیز کمک بسیار زیادی در تشخیص این مسئله می‌کند. پمپاژ نشدن آب و نچرخیدن ماشین، پمپاژ شدن آب و نچرخیدن ماشین، نچرخیدن ماشین و شسته نشدن لباس‌ها، خشک نشدن لباس‌ها و نیز بروز اشکال در هر چرخه از مشکلاتی هستند که با مشاهده کردن آن ها می‌توان احتمال داد که موتور ماشین دچار خرابی شده است

تعمیر موتور لباسشویی آبسال

در صورتی که هر مدام از موارد مربوط به خرابی درج شده در این بخش توصیه می‌شود قبل از انجام دادن هر کاری دستگاه را خاموش کرده، از برق بکشید و با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آبسال تماس بگیرید. در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده و نشانه‌های مشاهده در دستگاه را با کارشناس تعمیر لباسشویی آبسال در میان بگذارید. کارشناسان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در محل مورد نظر شما حاضر می سوپ و پس از بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی، امکان یا عدم امکان تعمیر موتور ماشین لباسشویی را با شما در میان می‌گذارند.

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی آبسال

توجه داشته باشید که خرابی موتور ماشین لباسشویی در بیشتر موارد با صدایی مثل وزوز همراه است. همچنین باید بدانید که این صدا هنگامی شنیده می‌شود که موتور شروع به کار می‌کند (در برخی از موارد امکان دارد این صدا با بوی خفیف سوختگی نیز همراه باشد). اگر موتور محرک لباسشویی آبسال نتواند خودش به صورت آزادانه بچرخد، باید به فکر تعویض آن باشید. در صورتی که موتور لباسشویی آبسال شروع به کار نکند و صدایی شبیه به وزوزو به گوش برسد، این موضوع نشان دهنده خرابی موتور لباسشویی شما است. برای مطمئن شدن از موضوع، تسمه های محرک و پمپ را از موتور جدا کرده و دوباره موتور را روشن کنید.

دقت داشته باشید که در موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا نمایید. در صورتی که موتور ماشین لباسشویی روشن شد، مشکل از گیربکس یا پمپ است. برای متوجه شدن علت خرابی، باید به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور وصل کرده و روشن کنید. در صورتی با هر کدام از آن‌ها اگر موتور روشن نشد، باید برای تعویض این قطعه در لباسشویی اقدام نمایید. به این موضوع دقت داشته باشید که در هنگام کار با موتور باید احتیاط کنید زیرا این قطعه دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

تعمیر موتور لباسشویی آبسال

توجه داشته باشید که در ماشین لباسشویی های اتوماتیک، موتور سبد را با تسمه به حرکت در می آورد. برای بررسی موتور باید تسمه را جدا کنید و موتور را روشن کنید. در صورت روشن شدن ماشین لباسشویی آبسال، بررسی نمایید که سبد آزادانه می‌چرخد و چیزی بین این قطعه و دیگ‌ لباسشویی گیر نکرده باشد. دقت کنید در صورتی که موتور لباسشویی آبسال روشن نشد می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال تماس بگیرید‌ و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر موتور ماشین آبسال را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز آبسال در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آبسال در تهران و کرج با همکاری تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده است تا بهترین خدمات را در زمینه مشکل دستگاه به‌ شما عزیزان ارائه دهد. در صورتی که در هنگام تعمیر موتور لباسشویی آبسال روبرو شده اید و یا دستگاه شما دچار مشکلات مختلفی شده است. تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما بعد از هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به بررسی، عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد.
همچنین شما عزیزان می توانید با استفاده از فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکلات پیش آمده را در لوازم خانگی های خود  برطرف نمایید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها