تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو

علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو

آشنایی با علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو

کار نکردن دور تند در لباسشویی دلایل مختلفی دارد، شما باید با علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو آشنا باشید تا در صورتی که با این مشکل در لباسشویی دوو خود روبرو شدید بتنوانید به راحتی آن را برطرف نمایید. در ادامه این مقاله قرارا است با دلایل کار نکردن دور تند لباسشویی دوو آشنا شویم تا بتوانیم در صورت مشاهده کردن این مشکل در لباسشویی به راحتی آن را برطرف نماییم. از آنجا این موضوع یکی از مشکلات تخصصی لباسشویی می باشد ما به شما توصیه می کنیم که در صورت نداشتن تخصص برای تعمیر لباسشویی دوو اقدام نکنید زیرا این امکان وجود دارد که دستگاه دچار مشکلات دیگری شود. در ادامه مقاله با نمایندگی تعمیرگاه مجاز همراه باشید.

دلایلی که باعث کار نکردن دور تند در لباسشویی دوو هستند، شامل موارد زیر می شوند:

  • نوسانات برق یاعث بروز این مشکل در لباسشویی شده است
  • بی توجه بودن به ظرفیت ماشین لباسشویی
  • دیگ ماشین لباسشویی دوو دچار مشکل شده است
  • تنظیم نکردن صحیح برنامه خشک کن
  • بروز مشکل برای موتور لباسشویی

نوسانات برق یاعث بروز این مشکل در لباسشویی شده است

یکی از پیش پا ترین علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو بروز مشکل برای جریان برق ساختمان و خانه شما می باشد. در برخی از موارد دیده شده است که نوسانات برق، قطعی برق و بروز مشکل برای پریز برق باعث بروز این مشکل می شود. پس بهتر است که برای برطرف کردن این مشکل از تکنسین برقکار کمک بگیرید. موتور ماشین لباسشویی سرعت لازم را جهت چرخیدن دور تند دیگ فراهم می کند. از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان به نوسات برق شهری اشاره کرد که به دلیل موثر بودن بر روی عملکرد موتور و متوقف کردن چرخش دیگ ها باعث کم شدن سرعت چرخش دیگ می شود.همچنین در بعضی از موارد این تغیرات باعث می شود تا مشکل برای خروجی دستگاه یا قطع شدن جریان برق شود که همین موضوع می تواند علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو باشد.

علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو

بی توجه بودن به ظرفیت ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل پیش پا افتاده که باعث بروز این مشکل می شود توجه نکردن به ظرفیت دستگاه می باشد. سنگین شدن لباسشویی باعث وارد شدن فشار بالا به قطعات لباسشویی می شود و همین باعث بروز مشکل برای دستگاه می شود. توجه داشته باشید که وقتی بیشتر از ظرفیت لباسشویی در آن لباس بریزید باعث زیاد شدن وزن لباسشویی می شود که همین موضوع علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو می شود. پس باید همیشه هنگام ریختن لباس ها در لباسشویی به ظرفیت دستگاه دقت کنید.

دیگ ماشین لباسشویی دوو دچار مشکل شده است

در صورتی که ماشین لباسشویی شما هنگام شستشو و چرخیدن اصلا نمی چرخد، این امکان وجود دارد که برای تعمیر لباسشویی دوو نیازمند به کمک تعمیرکار متخصص داشته باشید. برای کمک گرفتن از تعمیرکار متخصص می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید. برای بررسی کردن دستگاه باید یک شستشوی کوتاه را بدون مواد شوینده اجرا نمایید. بعد از اینکه شستشوی لباسشویی شروع شد باید دیگ دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. در چند دقیقه اول شستشو ماشین لباسشویی پر از آب می شود، بعد از آن باید از درب لباسشویی دیگ لباسشویی را بررسی نمایید و متوجه شوید دیگ لباسشویی می چرخد یا خیر.

تنظیم نکردن صحیح برنامه خشک کن

انتخاب کردن برنامه خشک کن اشتباه نیز می توانید علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو باشد. پس با توجه به این موضوع در صورتی که می خواهید برنامه خشک کن را تنظیم نمایید دقت بالایی داشته باشید. در صورتی که با برنامه های شستشوی لباسشویی آشنایی ندارید می توانید به مقاله برنامه های شستشوی لباسشویی دوو در نمانیدگی تعمیرکاه مجاز مراجعه نمایید و با تظمیات این لباسشویی آشنا شوید.

پمپ تخلیه لباسشویی مسدود شده است

همانگونه که می دانید وظیفه حذف کرد نکثیفی ها در ماشین لباسشویی بر عهده پمپ تخلیع دستگاه می باشد. پس با توجه به این موضوع باید در نظر گرفت که تخلیه آب در ماشین لباسشویی دوو با مشکل روبرو می شود و دستگاه نمی توانید به صورت مناسب خشک شود. در اصل گیر کردن پرزهای لباس و یا اجسام ریز و درشت در داخل پمپ لباسشویی باعث گرفتگی پمپ تخلیه می شود و همین موضوع می تواند دیگر علت تخلیه نکردن لباسشویی دوو شود. پس در اینگونه موارد باید پمپ تخلیه را از ماشین لباسشویی جدا نمایید و آن را بررسی نمایید تا در صورتی که دچار گرفتگی و یا مسدود شدن شده است آن را تعمیر یا تعویض نمایید. در صورتی که با تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه لباسشویی دوو آشنا نیستید، می توانید برای برطرف کردن این مشکل در ماشین لباسشویی خود به مقاله تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی دوو مراجعه کنیید و با نحوه تمیز کردن پمپ تخلیه لباسشویی دوو آشنا شوید.

بروز مشکل برای موتور لباسشویی

یکی دیگر از قطعات اصلی ماشین لباسشویی دوو موتوز آن می باشد. در صورتی که موتور لباسشویی دچار مشکل شود، لباسشویی قدرت چرخیدن لازن را ندارد و برنامه شستشو درست اجرا نمی شود. موتور ماشین لباسشویی در این با یکی بروز مشکل برای یکی از این فطعات دچار مشکل شده است، موتور اصلی سوخته است، خرابی بلبرینگ و سوختگی سیم پیچی ثانویه موتور لباسشویی. کربن در موتور لباسشویی قطعه ای می باشد که بعد از استفاده های مکرر از لباسشویی دچار مشکل می شود، که همین موضوع باعث قطع شدن ارتباط بین آن ها می شود. در اینگونه موارد برای تعمیر لباسشویی باید کربن را تعویض نمایید و منیفولد و موتور را به صورت کامل تمیز نمایید.

علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو

در صورتی که لباسشویی شما صدای ناهنجاری از لباسشویی خود می شنوید باید بدانید که بلنبرینگ موتور شل شده ات و همین موضوع باعث از کار اقتادگی واشر خشک کن دستگاه می شود. همین موضوع باعث سفتی یاتاقان می شود که از چرخیدن موتور لباسشویی جلوگیری می کند و سرعت چرخیدن دیگ لباسشویی را کاهش می دهد. در اینگونه موارد برای تعمیر لباسشویی دوو باید بلرینگ لباسشویی را تعویض نمایید. در برخی از موارد دیده شده است که سیم پیچ ثانویه سوخته یا بریده می شود. ماشین لباسشویی ها در کل دارای دو نوع بوبین می باشد که بر روی آن ها نصب می شود، چرخش سریع و چرخش معمولی. در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود یکی علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو می باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید این قطعه را تعمیر کنید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو

در این مقاله در نمایندگی تعمیرگاه مجاز با علت کار نکردن دور تند لباسشویی دوو آشنا شدیم. برای اینکه بتوانید این مشلات را برطرف نمایید باید از تخصص بالایی در زمینه تعمیر لباسشویی دوو برخوردارد باشید. اگر که خودتان نمی توانید این مشکلات را برطرف نمایید می توانید به تعمیرگاه مجاز مراحعه نمایید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران ما مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. برای ثبت سفارش می توانید با یکی از شماره هایی که انتهای این متن تهیه شده است تماس بگیرید و یا خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش در زمینه تعمیر لباسشویی دوو:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها