تعمیر برد لباسشویی دوو, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

تعمیر برد لباسشویی دوو

تعمیر برد لباسشویی دوو

آشنایی با نحوه تعمیر برد لباسشویی دوو

همانطور که می دانید که ماشین لباسشویی ها از قطعات مختلفی تهیه شده اند، یکی از این قطعات که نقش بسیار مهمی در لباسشویی دارد، برد ماشین لباسشویی دوو می باشد. توجه داشته باشید اگر که این قطعه خراب شود و یا بسوزد، ماشین لباسشویی نمی تواند وظایف خود را انجام دهد و شسشتوی لباس ها در دستگاه با مشکل روبرو می شود. پس با توجه به این موضوع نتیجه میگریم که در صورت خرابی برد حتما باید برای برد لباسشویی دوو اقدام نمایید. اما باید به این موضوع دقت کنید که تعمیرات برد لباسشویی دوو نیازمند تخصص بالایی به همین دلیل باید تعمیرات برد لباسشویی دوو توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود. اگر که تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی دوو دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی مراحل تعمیر برد لباسشویی دوو آشنا شوید و بتوانید مشکل دستگاه را در این زمینه برطرف نمایید.

تعمیر برد لباسشویی دوو در محل مورد نظر شما

اگر که درخواست خود را در زمینه تعمیر برد لباسشویی دوو در نمایندگی تعمیرگاه مجاز ثبت کرده باشید، خدمات مربوط به تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو در محل مورد نظر شما ارائه داده می شود. بعد از اینکه خرابی دستگاه خود را ثبت کرده اید، کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو شما بپردازند. بعد از اینکه تعمیرکار متخصص در محل مورد حاضر شد به بررسی دستگاه می پردازد و بعد از آن به شما اعلام می کند برد لباسشویی برای تعمیر باید به کارگاه برود یا خیر. در صورتی که برد ماشین لباسشویی به کارگاه منتقل شود نهایتا بعد از 1 الی 3 روز کاری، تعمیر کاران ما کار تعمیر برد لباسشویی دوو را تمام می کنند و برد را بر روی لباسشویی دوو شما نصب می کنند.

مراحل و نحوه تعمیر برد لباسشویی دوو

همانطور که گفته شد برد لباسشویی یکی از قطعات حساس این دستگاه می باشد که برای تعمیر برد لباسشویی دوو باید از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی دوو کمک بگیرید. اما در صورتی که در زمینه تعمیر لباسشویی دوو تخصص دارید و علاقه مند به تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو می باشید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

خاموش کردن ماشین لباسشویی

اولین اقدامی که باید برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی انجام دهید، بیرون کشیدن دوشاخه لباسشویی دوو از برق می باشد. اگر که در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو به برق وصل باشد این امکان وجود دارد که آسیب های جدی به خودتان و با دستگاه وارد شود.

برای تعمیر برد لباسشویی به چه قطعاتی نیاز داریم

توجه داشته باشید که برای انجام تعمیر برد لباسشویی نیاز به ابزار مخصوص دارید که این ابزارها شامل: پیچ گوشتی دوسو، پیچ گوشتی چهار سو و اهم متر می باشد. ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای رعایت کردن ایمنی و محافظت از خودتان، از دستکش ایمنی استفاده نمایید.

تعمیر برد لباسشویی دوو

باز کردن کنترل پنل لباسشویی دوو

اگر که می خواهید به عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو در زمینه مشکل برد بپردازید، در اولین اقدام باید کنترل پنل را از ماشین لباسشویی جدا نمایید. برای جدا کردن این قطعه در ماشین لباسشویی باید اول پیچ های آن را از دستگاه باز نمایید. و بعد از آن سطح آن را به خوبی تمیز نمایید.

بررسی کردن برد ماشین لباسشویی دوو

توجه داشته باشید که در صورت سوختن برد لباسشویی تنها راه برطرف کردن مشکل دستگاه، تعویض این قطعه در لباسشویی می باشد. در صورتی که برد دستگاه شما نسوحته باشد این امکان وجود دارد که یکی از قطعات برد دچار مشکل شده است و از کار افتاده است. با توجه به این موضوع باید تمامی قطعات برد لباسشویی را به خوبی بررسی نمایید. این امکان وجود دارد که خرابی یا سوختن خازن یکی از دلایل از کار افتادن برد لباسشویی باشد. در این گونه موارد باید حالت قرار گرفتن خازن ها را به خوبی بررسی نمایید. در صورتی که خازن های لباسشویی شما دچار مشکل شده باید برای تویض خازن ها اقدام نمایید.

برای اینکه تعمیر برد لباسشویی دوو به خوبی تمام شود باید تمام قطعات برد لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که در صورت قابل تعویض بودن هر کدام از این قطعات باید آن ها را تعویض نمایید و در صورتی که تعمیر این قطعات امکان پذیر نمی باشد باید آن ها را تعویض نمایید. در ضمن توجه داشته باشید که عیب یابی قطعات مدار فرمان برد الکترونیکی بهتر است که توسط یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لباسشویی دوو انجام شود.

چرا برای تعمیر برد به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنیم

همانگونه که گفته شد برد ماشین لباسشویی دوو یکی از حساس ترین قطعات لباسشویی می باشد، و از قطعات بسیار حساس تشکیل شده است. به همین دلیل می باشد که تعمیر این قطعه باید توسط یک فرد متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی انجام شود. پس در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیرات لباسشویی دوو نداید بهتر است برای برطرف کردن این مشکل در دستگاه هیچ اقدامی انجام ندهید، زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات دیگر در دستگاه شوید.

تعمیر آی سی برد لباسشویی دوو

یکی از اصلی ترین قطعات برد ماشین لباسشویی که در صورت بروز مشکل برای آن تعمیر قطعه امکان پذیر نمی باشد و تنها برای برطرف کردن مشکل باید برد را تعویض نمایید، آی سی برد می باشد. برای اینکه به عیب یابی این قطعه در برد لباسشویی بپردازید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و درخواست تعمیرکار در این زمینه نمایید.

آی سی مهم ترین قطعه در برد است که در صورت خراب شدن تعمیر آن امکان پذیر نیست و باید برد تعویض شود. برای عیب یابی آی سی باید به مرکز تعمیرات برد لباسشویی دوو مراجعه کنید و درخواست اعزام کارشناس داشته باشید.

تعمیر برد لباسشویی دوو

نکاتی که می تواند از خرابی برد در ماشین لباسشویی دوو جلوگیری کند

برد در ماشین لباسشویی دوو به دلایل مختلف دچار خرابی می شود که با رعایت کردن نکاتی که در ادامه بررسی آن ها می پردازیم می توانید از بروز مشکل برای برد لباسشویی تا حد زیادی جلوگیری نمایید.

  • برای اینکه از سوختن برد بر اثر نوسانات برق جلوگیری نمایید می توانید، از محافظ برق استفاده نمایید.
  • یکی از اصلی ترین دلایل خرابی برد لباسشویی مطوب شدن آن می باشد، پس دقت داشته باشید که از ورود آب به لباسشویی جلوگیری نمایید.
  • یکی دیگر از نکات مهم قرار ندادن لباسشویی در محل های گرم و مرطوب می باشد.
  • استراحت دادن یک ساعت به لباسشویی در بین هر بار روشن کردن دستگاه.
  • برای اینکه بتوانید از لباسشویی دوو استفاده صحیح را داشته باشید، می توانید به مطالعه دفترچه راهنمای لباسشویی دوو بپردازید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

در صورتی که با خرابی برد لباسشویی دوو روبرو شده اید و این مقاله کمک های لازم را در زمینه تعمیر برد لباسشویی دوو را به شما نکرده است، می توانید برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود در نمایندگی تعمیرگاه مجاز از طریق فرم صبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز این مشکل در لباسشویی خود برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش در زمینه تعمیر لباسشویی دوو:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها