تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پارس

رفع بوی بد لباسشویی پارس

رفع بوی بد لباسشویی پارس

روش هایی عملی برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس

سوالاتی که بعد از حس کردن بوی بد لباسشویی ذهن تمام مصرف کنندگان درگیر می کند موارد زیر می باشد:
علت گرفتن بوی بد لباسشویی چیست؟ برای رفع بوی بد لباسشویی پارس چه باید کرد؟.  به طور کلی بوی بد ماشین لباسشویی به دلیل رشد میکروارگانیسم ها در داخل درام یا سبد ماشین لباسشویی می‌باشد که محیط گرم و مرطوبی که توسط سیر شستشو به وجود می‌آید همچنین شوینده‌هایی که بعد از اتمام شست و شو به جا می‌مانند باعث رشد آن‌ها می شود. حالا برای برطرف کردن این مشکل در لباسشویی پارس چه باید کرد؟. در ادامه این مطلب با راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس را آشنا می شویم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید از شر بوی بد لباسشویی خود خلاص شوید پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس

چه دلایلی در ماشین لباسشویی پارس باعث بروز این مشکل می شود؟

  • بستن درب ماشین لباسشویی بعد از شست و شوی لباس‌ها
  • خارج نکردن لباس‌های شسشته شده و خیس از ماشین لباسشویی
  • خشک نکردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • تمیز نکردن جاپودری ماشین لباسشویی
  • سرویس نکردن ماشین لباسشویی در بازه‌های زمانی مشخص
  • راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس
  • استفاده کرده از آب گرم برای مراحل آب کشی در لباسشویی

از ساده‌ترین روش های رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس، استفاده کردن از آب گرم برای شست و شو است. آب گرم باعث می شود تمامی مواد شوینده باقی مانده از پروسه شست و شوی لباس‌ها را کاملا حل شود و تمامی باکتری‌ها را از بین برود؛ پس با توجه به این موضوع بهتر است که از آب گرم برای مرحله آب‌کشی لباس‌ها در ماشین لباسشویی پارس استفاده نمایید تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی نماند و دلیل بو گرفتن آن نشود.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس

استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن دستگاه

یکی دیگر از روش های  کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی پارس استفاده از سرکه برای تمیز کردن این دستگاه می باشد به این گونه‌ که شما باید هر 6 ماه یکبار  و به صورت دوره ای دو لیوان سرکه سفید درون ماشین لباسشویی بریزید و به مدت 15 دقیقه لباسشویی را بر روی داغ‌ترین برنامه شست و شو قرار دهید؛ برای تاثیرگذاری بیشتر این محلول می‌توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده کنید.
تمیز کردن ماشین لباسشویی پارس
یکی دیگر از روش های تضمینی در رفع بوی بد لباسشویی پار تمیز کردن این دستگاه می باشد. بهتر است که هر چند وقت یکبار فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز کنید تا باکتری‌ها و قارچ‌ها جایی برای انباشته شدن نداشته باشند و موجب بو گرفتن ماشین لباسشویی نشوند.
به خشک شدن رطوبت داخل لباسشویی کمک کنید
توجه داشته باشید شما عزیزان بعد از اینکه شست و شو و آبکشی لباس‌ها به اتمام رسید، لباس‌ها را از ماشین لباسشویی خارج نمایید و درب دستگاه را باز بگذارید تا رطوبت داخل آن از بین برود؛ علاوه‌بر این رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را با یک دستمال تمیز و خشک بگیرید.

رفع بوی بد ماشین لباسشویی پارس

تعمیر ماشین لباسشویی پارس در محل

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی پارس با همکاری تعمیرکاران متخصص آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه شما این مشکلات را برطرف کنند.. تکنسین‌های تعمیرگاه مجاز بعد از تماس شما در محل مورد نظر حاضر می‌شوند تا خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند؛ تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی پارس ابتدا با عیب‌یابی دقیق این دستگاه، منشأ مشکل آن را پیدا کرده و سپس با تعمیرات تخصصی مشکل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند.
برای ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما در نمایندگی باشید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی پارس شما بپردازند.
همچنین می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را برای کارشناسان ما بازگو نمایید تا تعمیرکار متخصص را در زمینه مشکل شما در محل مورد نظر ارسال کنند.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها