تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی زیمنس, تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

تعمیر موتور ماشین لباسشویی زیمنس

همانگونه که می دانید، امکان بروز مشکلات مختلف برای ماشین لباسشویی ها بسیار بالا می باشد، اما یکی از اصلی ترین مشکلات ماشین لباسشویی های امروزه خرابی موتور آن ها می باشد. اما توجه داشته باشید که هنگام بروز مشکل برای موتور دستگاه، دیگر قطعات لباسشویی نیز دچار مشکل می شوند و شما نمی توانید از ماشین لباسشویی خود استفاده‌ نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید که بعد خرابی موتور، مشکل تخلیه در لباسشویی، بروز مشکلات الکتریکی و بروز مشکل برای درام یا همان محفظه داخلی جز رایج ترین مشکلات هستند که برای لباسشویی‌ شما رخ می دهند. شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است که چه دلایلی باعث می‌شود تا ما به تعمیر موتور لباسشویی زیمنس نیاز داشته باشیم. در این مقاله قرار است با دلایل خرابی موتور دستگاه و نحوه تعمیر این قطعه در لباسشویی آشنا می شویم.
توجه داشته باشید که موتور لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعه های این دستگاه می باشد که تعمیر موتور لباسشویی نیازمند تخصص بالایی می باشد، پس با توجه به این موضوع توصیه می شود که در صورت مشاهده کردن نشانه های خرابی موتور لباسشویی‌ با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و با کمک تعمیرکاران ما به تعمیر لباسشویی زیمنس بپردازید.

تعویض و تعمیر موتور ماشین لباسشویی زیمنس

یرای اینکه متوجه شوید موتور لباسشویی زیمنس شما نیاز به تعمیر دارد یا خیر، باید عملکرد ماشین لباسشویی و قطعات مربوط به موتور بپردازید. به غیر از این موضوع باید به بررسی نشانه های مربوط به خرابی موتور نیز کمک بالایی به شما در این زمینه می کند. عدم پمپ آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی، پمپاژ آب و عدم چرخش ماشین لباسشویی، عدم چرخیدن لباسشویی و شسته نشدن لباس ها، عدم خشک شدن لباس ها در لباسشویی و مشکلاتی مانند موارد گفته شده، مشکلاتی هستند که با مشاهده کردن آن ها می توانید متوجه خرابی موتور ماشین لباسشویی خود شوید.
در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های درج شده در این بخش توصیه می‌شود دستگاه را خاموش کرده، از برق بکشید و با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده و نشانه‌های مشاهده در دستگاه را با کارشناس تعمیر لباسشویی در میان بگذارید. کارشناسان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه امکان یا عدم امکان تعمیر موتور لباسشویی زیمنس را با شما در میان می‌گذارند.

تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

برای اینکه متوجه خرابی موتور لباسشویی شوید باید بدانید که این خرابی با صدای وزوز مانند همراه می باشد. دقت داشته باشید که این صدا هنگامی که موتور لباسشویی شروع به کار می کند شنیده می شود توجه داشته باشید که در برخی از موارد این صدا با بوی سوختگی کم همراه می باشد. در این گونه موارد اگر که موتور متحرک لباسشویی آزادانه نچرد، باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. در برخی از موارد دیده شده است که موتور شروع به کار نمی کند و صدایی مانند وزوز از آن به گوش میرسد، که این موضوع نشان دهنده خرابی موتور دستگاه شما می باشد. برای مطمئن شدن از این موضوع، تسمه های متحرک و پمپ را از موتور جدا کنید و موتور ماشین لباسشویی را دوباره روشن نمایید‌‌‌.
در موتورهای دایرکت درایو یا موتورهای بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ دستگاه از گیربکس جدا نمایید. در صورتی که موتور لباسشویی روشن شد، مشکل از گیربکس یا پمپ لباسشویی شما می باشد. برای پیدا کردن دلیل مشکل، به ترتیب باید پمپ گیربکس را به موتور دستگاه وصل نمایید و آن را روشن نمایید. در صورتی که موتور با هر کدام از آن ها روشن نشد، باید دقت نمایید که آن قطعه نیازمند به تعویض دارد. در صورتی که با موتور ماشین لباسشویی کار می کنید احتیاط را رعایت فرمایید زیرا این قطعه دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.
در ماشین لباسشویی های اتوماتیک، موتور سبد دستگاه را به وسیله تسمه به حرکت در می آورد. تسمه دستگاه را جدا نمایید و موتور ماشین لباسشویی را روشن کنید. در صورتی که دستگاه روشن نمی شود، سد را بررسی نمایید و مطمئن شوید که آزادانه می چرخد و هیچ چیزی بین آن گیر نکرده است. در صورتی که کار نکردن موتور لباسشویی را مشاهده می کنید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بیگرید و درخواست خود را در زمینه تعمیر موتور لباسشویی زیمنس ثبت نمایید، تا تعمیرکاران بعد از هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی زیمنس شما بپردازند.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران و کرج ارائه دهنده نخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات و ارائه دهنده قطعات لوازم خانگی می باشد. در این نمایندگی با تعمیرکارانی همکاری می شود که از تخصص و تجربه بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برخوردار هستند، که همین موضوع باعث شده است تا خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز با بالاترین کیفیت به شما مراجعه کنندگان عزیز ارائه داده شود.

تعمیر موتور لباسشویی زیمنس

در این مقاله با نحوه تعمیر موتور لباسشویی زیمنس آشنا شدیم اما از آنجا که تعمیر موتور لباسشویی زیمنس و دیگر برندهای موجود در بازار امری بسیار تخصصی می باشد ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت بروز این مشکل به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما در زمنیه تعمیر لباسشویی مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه می توانید از طریق فرم ثبت شفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز با شما تماس بگیرند تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود به تعمیر لباسشویی شما بپردازد.

همچنین شما عزیزان می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بیگرید و بعد از بازگو کردن خرابی دستگاه خود به کارشناسان ما و انجام هماهنگی های لازم منتظر تعمیرکار متخصص باشید تا در محل مورد نظر شما حاضر شود و به تعمیر لباسشویی زیمنس شما بپردازد.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها