تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

لباسشویی های سامسونگ در دو مدل تولید میشوند: لباسشویی های درب از بالا و درب از روبرو، جهت شناخت تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا میتوانید تا انتهای همین مقاله با ما همراه باشید تا با عملکرد و تعمیر آن آشنا شوید، همچنین اگر مدل لباسشویی شما درب از روبرو می باشد هم می توانید تعمیر لباسشویی سامسونگ را بخوانید و همه چیز را از این محصول خانگی بدانید.

سامسونگ از اولین و بزرگترین کمپانی های تولید لوازم خانگی می باشد که لباسشویی های آن نیز مانند دیگر محصولات آن، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همانطور که اشاره کردیم، لباسشویی ها از مجبوبیت بالایی برخوردارند، یعنی از جایگاه ویژه ای در خانواده ها برخوردارند که کار های روزمره ی شستن لباس را برای ما انسان ها راحت تر کرده است.

در ادامه موارد زیر را خواهید خواند:

– خدمات ویژه تعمیرگاه مجاز به مشتریان

– آشنایی با انواع مشکلات لباسشویی سامسونگ درب از بالا به همراه رفع مشکل پیش آمده

– راه های ارتباطی با ما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

– مناطق تحت پوشش تعمیرگاه مجاز در تهران بزرگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

خدمات ویژه ی تعمیرگاه مجاز سامسونگ به مشتریان خود

درخواست تعمیرات لباسشویی سامسونگ درب از بالا برای شما مزایایی را به همراه دارد که در تعمیرگاه مجاز میتوانید دریافت کنید و به شرح زیر می باشد:

1- تعمیر در محل

اولین نکته ی مهمی که در دسته خدمات خاص تعمیرگاه مجاز قرار دارد و باید به آن اشاره کنیم تعمیر در محل میباشد، حالا چرا؟

چون دیگر نیازی به زحمت درآوردن لباسشویی نیست تا آن را از جای خود بکشید و از منزل خارج کنید و به تعمیرگاه ببرید. علاوه بر اینکه دیگر نمیخواهد این کار را کنید که ممکن است در این انتقالات به دستگاه آسیب بزنید، در هزینه ها نیز صرفه جویی میکنید چون هزینه حمل و نقل نمی دهید و می توانید بر روی تعمیراتی که تکنسین تعمیرگاه مجاز انجام میدهد، به صورت مستقیم نظارت داشته باشید.

2- ارائه خدمات در تمامی روز های هفته، حتی روز های تعطیل

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا در تعمیرگاه مجاز هر روزه در خدمت شماست، حتی در روز های تعطیل هم میتوانید درخواست خود را در این مرکز ثبت کنید.

3- همکاری با تعمیرکاران مجرب

مجموعه ی تعمیرگاه مجاز سامسونگ همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند، به همین منظور با تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده همکاری دارد تا بتواند این رضایت را حفظ کند، هر ساله آموزش های لازم و به روز در خصوص تعمیر لباسشویی سامسونگ به تعمیرکاران داده می شود تا بتوانند به راحتی تعمیر این دستگاه را انجام دهند.

4- ارائه برگه ی ضمانت نامه خدمات 180 روزه

پس از پایان تعمیرات، تعمیرکار برگه ضمانت نامه ای 6 ماهه به شما ارائه خواهد کرد که حاکی از اطمینان به توانایی های تعمیراتی تکنسین ها می باشد.

5- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

تمامی قطعاتی مصرفی که در تعویض یا تعمیر قطعات لباسشویی های سامسونگ استفاده می شوند از قطعات با کیفیت، اصلی و اورجینال می باشند که عمر دستگاه با جایگزینی قطعات اصلی بیشتر خواهد بود.

6- اعزام سریع تعمیرکار به محل

تعمیرگاه مجاز با دارا بودن شعبات مختلف در سراسر تهران، پس از هماهنگی های لازمی که میان شما و مشاوران ما صورت میگیرد، تعمیرکار را به سرعت به محل مورد نظر شما اعزام می کند تا به بهترین نحو تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا را انجام دهد.

7- مدیریت هزینه ها

به این علت که هزینه ی تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ طبق نرخ تصویب شده ی اتحادیه میباشد که طبق آن از شما هزینه ها دریافت خواهد شد و همانطور که گفتیم نیازی به پرداخت هزینه ها در خصوص حمل و نقل و جابجایی نخواهد بود.

فقط به این موضوع دقت کنید که ارائه خدمات طبق نرخ مصوب میباشد، نه قطعات مصرفی، زیرا هزینه قطعات مصرفی در تعمیر یا تعویض، جداگانه محاسبه خواهد شد.

آشنایی با انواع مشکلات لباسشویی سامسونگ درب از بالا و رفع مشکل پیش آمده با ما همراه باشید تا با رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا آشنا شوید، در این مقاله سعی شده تا مشکلات را به همراه یافتن ایراد و رفع آن آموزش دهیم، برخی از مشکلات به راحتی قابل برطرف کردن هستند، اما اگر تخصص یا دانش کافی را ندارید، لطفا با مراکز تعمیراتی معتبر تماس بگیرید و درخواست خدمات را داشته باشید.

مشکل برق داشتن بدنه ی لباسشویی و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

– لخت بودن سیم های لباسشویی باعث میشود تا بدنه دستگاه برق دار شود.

– عامل دیگر این اتفاق، خراب بودن هر یک از بخش های کشش جریان المنت، عایق لباسشویی یا اتصالی کردن یکی از قطعات مدار می باشد.

برای رفع مشکلات برق دار بودن بدنه ی لباسشویی فقط باید از تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید.

ضمن اینکه در صورت متوجه شدن برق گرفتگی، حتی جزئی باید سریعا دوشاخه دستگاه را از برق بکشید.

مشکل روشن نشدن لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

– شل شدن، خراب شدن یا هر چیزی مربوط به اتصالات دوشاخه و پریز متصل، می تواند اولین باعث بروز این مشکل باشد.

– مشکل دیگر میتواند از موتور دستگاه باشد، شاید سوخته باشد یا به علت استفاده ی زیاد داغ شده باشد که در این مواقع هم لباسشویی روشن نخواهد شد.

برای رفع مشکلات مربوط به روشن نشدن لباسشویی سامسونگ باید اتصالات را بررسی کنید تا اگر مشکل خاصی نبود برطرف کنید.

اگر لباسشویی را به تازگی استفاده کرده اید، بهتر است بگزارید کمی زمان بگذرد و بعد دستگاه را روشن کنید.

اگر باز هم دستگاه روشن نشد، به احتمال زیاد موتور دچار مشکل شده یا به طور کامل سوخته که در این حالت نیاز به تعویض دارد.

جهت تعویض موتور لباسشویی سامسونگ میتوانید از تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید چرا که از قطعات اصلی در مجموع ی ما استفاده می شود.

مشکل آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

– شیر های ورودی آب لباسشویی را بررسی کنید و اگر بسته بود آن ها را باز کنید.

– اگر مشکل از شیر ها نبود، باید شلنگ های ورودی لباسشویی سامسونگ را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که چیزی ان را مسدود نکرده است.

– از عمده دلایل دیگر بروز این مشکل، افت فشار آب در آپارتمان ها، مخصوصا در طبقات بالاتر می باشد.

برای رفع این مشکلات کافیست شیر های آب ورودی را چک کنید، مسیر ورودی آب را رفع انسداد کنید و یک پمپ آب تهیه کنید.

اگر با رعایت نکاتی که گفته شد، باز هم مشکلتان حل نشد، فقط کافیست تا با ما در تعمیرگاه مجاز تماس برقرار کنید.

مشکل تخلیه نشدن آب از لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

– گیر کردن کوچکترین جسم خارجی مانند : سنجاق قفلی، دکمه های لباس، دستمال یا هر چیز دیگری در فیلتر تخلیه میتواند مسیر خروجی شلنگ تخلیه را مسدود کرده و مانع تخلیه آب شود.

– همچنین خراب بودن پمپ تخلیه، مسدود بودن فیلتر تخلیه، خراب شدن تایمر یا شیر برقی، پاره بودن شلنگ تخلیه و یا در آمدن شلنگ از مسیر خروجی نیز میتواند باعث عدم تخلیه آب شود‌.

اگر با تخلیه کردن فیلتر مخصوص تخلیه باز هم مشکل تخلیه نکردن لباسشویی سامسونگ شما حل نشد، باید به فکر یک مرکز خدمات پس از فروش خوب مانند تعمیرگاه مجاز باشید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

مشکل نشتی آب از  لباسشویی سامسونگ و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

نشت آب از لباسشویی، چه آب تمیز نشت کند، چه آب های کثیف حاصل از شستشوی لباس ها، چیز چندان خوشایندی نیست و برطرف کردن آن اولویت هر آدمی میشود. کافیست با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنید.

اگر هم خودتان از پس این کار برنیامدید، جای نگرانی نیست چرا که تعمیرکاران نمایندگی مجاز کنار شما هستند، هر چند که خوشبختانه برطرف کردن نشتی آب از لباسشویی سامسونگ درب بالا بسیار راحت تر از لباسشویی های درب روبرو میباشد.

– اول لباسشویی را از برق بکشید تا اتصال برق و آب های پس داده شده باعث برق گرفتگی نشود.

– حالا باید منبعی که آب نشت می کند را پیدا کنید، به همین منظور دستگاه را کاملا خالی کنید و با فاصله از دیوار قرارش دهید.

– پس از اقدامات بالا، چرخه ورود آب به دستگاه را فعال کنید و در حینی که لگن پر میشود به دنبال قطرات آب و نشتی، در اطراف شیلنگ تغذیه لباسشویی باشید.

– پس از یافتن محل نشتی، شیر ورودی آب را ببندید و شلنگ های آسیب دیده و ترک خورده را با شلنگ های جدید تعویض کنید.

– برای جلوگیری از نشت دوباره ی آب، جای دستگاه را تراز کنید و از قرار دادن بار اضافه در لگن خودداری کنید.

راه های ارتباطی با مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ تعمیرگاه مجاز

بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز ما به دو روش صورت میپذیرد:

  1. پر کردن فرمی که در همین مقاله موجود است.
  2. تماس با شماره های شعبات مختلف:

شعبات مختلف تعمیرگاه مجاز در استان تهران

محلات تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرات سامسونگ شمال تهران عبارت است از : شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده و …

محلات تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرات سامسونگ شعبه مرکزی تهران عبارت است از : انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش و …

محلات تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرات سامسونگ غرب تهران عبارت است از : صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل و …

محلات تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرات سامسونگ شرق تهران عبارت است از : تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، وحیدیه، سبلان، هفت حوض، تهران نو، حافظیه و …

محلات تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرات سامسونگ جنوب تهران عبارت است از : منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها