تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

8 اشتباه استفاده نادرست از لباسشویی ال جی

8 اشتباه استفاده نادرست از لباسشویی ال جی

استفاده نادرست از لباسشویی ال جی

همانطور که می‌دانید ماشین های لباسشویی دارای قدرت بسیار بالایی هنگام شست و شو و آبکشی لباس ها می باشد، همچنین توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی ثادر است هرگونه قارچ و یا باکتری را از بین ببرد. اما توجه داشته باشید استفاده نادرست از لباسشویی ال جی باعث تولید و تکثیر قارچ ها و میکروب های خطرناک می شود که این موضوع باعث بروژ بیماری های پوستی با آلرژیک می شود.

پس با توجه به این موضوع استفاده نادرست از لباسشویی ال جی، باعث تولید و رشد میکروب ها در لباسشویی می شود و این موضوع باعث می شود سلامت افراد خانواده به خطر بیافتد. در این مقاله قرار است با اشتباهاتی که هنگام استفاده از لباسشویی ال جی آن ها را انجام می دهیم بررسی کنیم.
در صورتی که با این اشتباه ها آشنا شوید و با نکات استفاده نادرست از لباسشویی ال جی آشنا شوید می توانید شستشوی بهتری را در لباسشویی تجربه کنید و عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید تا کمتر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی داشته‌ باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اشتباهات استفاده نادرست از لباسشویی ال جی آشنا شویم.

اشتباه ۱:

بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی، هنگام شست و شو لباس ها و ملحفه ها را با لباس های زیر داخل لباسشویی می اندازد. این موضوع در حالی است که دلیل تولید میکروب‌ ها در محیط های مرطوب و بسته، لباس های زیر می باشند.

پس با توجه به این موضوع بهتر است که لباس های زیر را به صورت جداگانه داخل ماشین لباسشویی بریزید. به غیر از این موضوع این احتمال وجود دارد که آلودگی لباس های دیگر به لباس های زیر نفوذ کند و باعث مشکلات برای افراد خانواده شود. پس با توجه به موضوعات گفته شده بهتر است که لباس های زیر را با آب داغ و مواد شوینده ملایم بشویید و آن ها را زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید.

استفاده نادرست از لباسشویی ال جی

اشتباه ۲:

در برخی از موارد دیده شده است برای اینکه رنگ و کیفیت ملحفه ها، رو بالشی ها و رو تختی ها حفظ شود، آن ها را با آب ولرم و دور تند لباسشویی می شویید. فارغ از اینکه رو بالشتی ها و رو تختی ها، یکی از مناسب ترین مناطق برای ایجاد آلرژی و حفظ گرد و غبار می باشند. توجه داشته باشید که شما باید حداقل هر دو هفته یکبار با دور تند و آب داغ این کالا ها را بشویید و برای اینکه از گرد و غبار دور نگه داشته شوند آن ها را بیرون منزل خشک نمایید.

اشتباه ۳:

کمتر دیده می شود که کپک ها در محیط های خشک  تولید و تکثیر شوند امل فضاهای مرطوب، محیطی مناسبی برای تولید و تکثیر انواع کپم ها می باشد. توجه کنید که بر خورد این کپک ها با بدن باعث بروز مشکلاتی مانند خارش چشم و خس خس کردن سینه در افراد می شود. این موضوع در افرادی که مبتلا به آلرژی هستند بیشتر دیده می شود‌. بنابراین برای پیشگیری از تکثیر و تولید کپک‌ها در ماشین لباسشویی، پس از پایان شست و شو، در آن را به طور کامل باز بگذارید تا بخار و هوای داخلی ماشین به طور کامل خارج شود. علاوه بر آن باید قسمت لاستیکی دور در را هم با دستمال خشک کنید.

اشتباه ۴:

در صورتی که ماشین لباسشویی خود را در رختکن حمام قرار داده اید، باید اطلاع داشته باشید که در معرض ابتلا به بیماری های پوستی می باشید. عواملی مانند پره خمام، لباس های داخلی حمام و لوازمی مانند لیف منتقل می شود و در نتیجه شما ابتلا به بیماری های پوستی می شوید.

ماشین لباسشویی را باید در محیطی باز مانند آشپزخانه قرار دهید تا بتوانید بعد از پایان کار شست و شو، پنجره را برای خروج هوا و بخار متصاعد شده از لباس‌ها باز بگذارید. به این ترتیب از تکثیر کپک‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کنید.

اشتباه ۵:

پوست دست برخی از افراد خانواده نسبت به برخی از مواد شوینده حساس می باشد. این افراد بر این باورند که اگر لباس ها را با همان مواد شوینده در لباسشویی بشویند، آسیبی به آن ها وارد نمی شود اما باید بدانید که در صورت حساس بودن پوست دست، نباید از آن در لباسشویی هم استفاده زیرا امکان حساسیت پوستی به تمام بدن منتقل می شود.

همچنین استفاده از نرم کننده‌ها و شوینده‌های معطر نیز برای شستن افراد مبتلا به آسم و آلرژی و لباس‌های نوزادان و کودکان مناسب نیست و باید آنها را با دست و با مواد شوینده ملایم بشویند.

اشتباه ۶:

یکی دیگر از موارد استفاده نادرست از لباسشویی ال جی که بیشتر مصرف کنندگان به آن دقت نمی کنند، رها کردن لباس های شسته در ماشین لباسشویی بعد از شست و شوی لباس ها می باشد. باید در نظر داشته باشید که ماندن لباس های خیس بیشتر از ۳۰ دقیقه در لباسشویی باعث تولید کپک و باکتری‌‌ های آلرژی زا دیگر می شود. پس با توجه به موضوع هنگامی در منزل هستید و فرصت کافی را دارید، ماشین لباسشویی را روشن نمایید و بعد از تمام شدن شست و شو بدون فاصله، لباس ها برای خشک مردن پهن نمایید.

استفاده نادرست از لباسشویی ال جی

اشتباه ۷:

رطوبت، عذق و آلودگی های روی لباس های کثیف یکی دیگر از دلایل رشد میکروب ها و نفوذ آن ها داخل لباسشویی می شود. پس با توجه به این موضوع دقت داشته باشید که لباس های کثیف را برای آخر هفته داخل فضای بسته لباسشویی قرار ندهید. انباشته کردن لباس های کثیف در لباسشویی یکی دیگر از موارد استفاده نادرست از لباسشویی ال جی می باشد.
میکروب ها در محفظه های ریز لباسشویی نفوذ می کنند و با گذشت زمان فعالیت خود را شروع می کنند و بدون اینکه شما این موضوع را مشاهده کنید، زمینه ساز بروز بیماری برای شما و خانواده تان می شوند.

اشتباه ۸:

در صورتی که از سفر یا کوهنوردی برگشته اید و آنقدر خسته اید که نمی توانید کفش‌های گلی و کثیف را بشویید، بهتر است که آنها را به همان صورت در گوشه حمام یا حیاط قرار دهید تا بعد از چند ساعت که خستگی درآوردید، به سراغ آنها بروید. فکر پرت کردن آنها به داخل ماشین لباسشویی را هم از سرتان بیرون کنید چرا که آلودگی‌ها و میکروب‌های پنهان در گل و لای کفش‌ها، ممکن است تا مدت‌ها بعد داخل ماشین لباسشویی جا خوش کرده و آرام آرام به داخل لباس‌های شما نفوذ کنند.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی

در این مقاله با 8 اشتباه استفاده نادرست از لباسشویی ال جی آشنا شدیم، توجه کنید که با رعایت کردن این موارد احتمال بروز مشکل برای سلامتی خود را بسیار کم می کنید.

در برخی از موارد امکان دارد که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکلاتی شود که باعث عدم کارکرد شما از دستگاه شود، در این گونه موارد اصلا نگران، تنها کافیست که با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و با استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی در محل مشکل پیش آمده را برای دستگاه خود برطرف نمایید. تعمیرکاران ما تخصص لازم را در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی دارند و آماده هستند هر مشکلی را در لباسشویی شما برطرف کنند. برای ثبت سفارش تنها کافیست از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز

تعمیر لباسشویی ال جی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی ارائه می شود. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی الجی توسط تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها