تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی ایندزیت, تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

نحوه تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

نشتی ماشین لباسشویی در قسمت درب، یکی از مشکلاتی می باشد امکان روبرو شدن به آن در دستگاه بسیار بالا می باشد، در اکثر مواقع به دلیل آب بندی نبودن درب می باشد. مشاهده کردن نشتی هنگام شستشو در قسمت درب لباسشویی به این گونه می باشد که اطراف این قطعه خیس می شود و از قسمت پایین آن نشتی می کند و به بیرون می ریزد. اگر از ماشین لباسشویی شما آب نشت می‌کند لازم است که آب‌بندی درب را بررسی کنید که بیشتر مواقع عامل نشتی آب است. در صورت بروز این مشکل شما باید هر چه سریعتر برای تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت مراجعه کنید، زیرا نشتی آب در مدت زمان بالا باعث بروز مشکلات مختلف در ماشین لباسشویی شما می شود.

در صورتی که به لاستیک درب لباسشویی ایندزیت خود نیاز دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. اما اگر خودتان می توانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه تعمیر لباسشویی ایندزیت در زمینه مشکل لاستیک درب آشنا شوید.

در این قسمت با مراحل تعویض این قطعه در ماشین لباسشویی آشنا می شویم:

مرحله اول – ایمنی

قبل از انجام دادن هر مرحله و کاری باید دوشاخه دستگاه خود را از برق بکشید.

مرحله دوم – کنترل پنل و محفظه‌ی مواد شوینده را در آورید

بعد از اینکه دوشاخه دستگاه را از پریز برق جدا کردید، باید پنل جلویی دستگاه را جدا نمایید‌‌‌.
برای جدا کردن پنل ماشین لباسشویی باید پیچ های این قطعه که آن را در جای خودش نگه داشته است را با استفاده از پیچ گوشتی باز نمایید.
بعد از اینکه پنل را جدا کردید باید جاپودری لباسشویی را در بیاورید، بعد از جدا کردن این قطعه تمام مجموعه کنترل پنل را بعد از باز کردن پیچ ها جدا نمایید‌.
توجه داشته باشید که پیچ های باز شده را در جایی قرار دهید زیرا این پیچ ها مخصوص و ضد زنگ هستند.

تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

مرحله سوم – پنل جلویی و درب را در‌آورید

کنترل پنل را بالای دستگاه قرار دهید و بعد از آن پنل پایین جایی که دریچه فیلتر هوا قرار دارد را در بیاورید، این قطعه توسط کلیپس به قسمت جلویی ماشین لباسشویی متصل می باشد.
لاستیک درب لباسشویی ایندزیت توسط یه کلیپس و فنر نگه داشته شده است که برای جدا کردن باید آن را از دور جدا کنید.
لاستیک درب توسط یک کلیپ و فنر نگه‌ داشته شده است که باید آن را از دور واشر جدا کنید. وقتی آن را در آورید واشر را به داخل ماشین لباسشویی هل دهید.

چهار پیچ (شامل دو پیچ که قفل درب را نگه داشته) پنل جلویی را به بدنه وصل کرده است آن‌ها را باز کنید. حالا به آرامی پنل را از همراه با درب از ماشین لباسشویی جدا کنید.

مرحله چهارم – در آوردن واشر قدیمی

در این مرحله باید واشر قذیمی را در بیاورید. خوشبختانه حالا فضای کافی برای درآوردن واشر قدیمی دارید.
یک فنر نگه دارنده تهیه شده است که واشر را به دیگ وصل کرده است هنگامی که این فنر را در بیاورید واشر لباسشویی آزاد می شود‌. دقت کنید که فنر را باید برای استفاده مجدد نگه دارید.

مرحله پنجم – جا انداختن واشر جدید

در این مرحله باید واشر حدید را در همان قسمتی که واشر قدیمی را جدا کردید، قرار دهید توجه داشته باشید که سوراخ های تخلیه در پایین لباسشویی حالت ساعت ۶ قرار بگیرند.
در برخی از مدل ها شلنگ های ورودی آب روی قسمت بالایی لاستیک طراحی شده است، همانگونه که از روی لاستیک قدیمی باز کردید بر روی لاستیک جدید ببندید.
برای جایگزاری واشر دور دیگ می توانید از کمی مواد شوینده استفاده نمایید تا این کار آسان تر انجام شود. حال باید سوراخ های تخلیه را مورد بررسی قرار دهید تا در محل درست خود قرار گرفته باشند.
در آخر باید را دور واشر دستگاه قرار دهید.

تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت

مرحله ششم – جمع کردن ماشین لباسشویی

در این مرحله تعویض لاستیک درب لباسشویی ایندزیت تمام شده است، حالا باید تمامی قطعاتی را که باز کزده اید بر روی دستگاه نصب نمایید. کار اصلی انجام شده است ولی لازم است پنل‌ها را دوباره سرجایشان قرار دهید.
در اولین اقدام پنل جلویی را سر جای خودش قرار دهید و پیچ‌های آنکه شامل دو پیچ قفل درب هم باشد را ببندید. بعد از  واشر را به پنل جلویی وصل کنید و کلیپ آن را مانند قبل محکم کنید. بقیه پنل‌ها را سرجایشان قرار دهید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت

امروزه تعمیر لباسشویی ایندزیت به دلیل تکنولوژی به کار رفته بالا در آن به عمری تخصصی تبدیل شده است که هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی  ایندزیت با ارائه خدمات تخصصی با بالاترین کیفیت آماده است بهترین خدمات را به شکا ارائه دهد. برای اینکه بتوانید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین و یا تماس گرفتن با یکی از شماره های تعمیرگاه مجاز درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ایندزیت

ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز با تعمیرکارانی همکاری می کنیم که تخصص آن ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت می باشد و سال ها تجربه در این زمینه دارند. این تعمیرکاران بعد از ثبت سفارش خرابی دستگاه شما و هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و به تعمیر لوازم خانگی شما می پردازند. البته توجه داشته باشید در برخی از موارد دیده شده است که قطعه ای نیاز به تعمیر تخصصی دارد، در این گونه موارد قطعه خراب به تعمیرگاه منتقل می شود و بعد از تعمیر دوباره بر روی دستگاه نصب می شود. شماره تماس های تعمیرگاه مجاز در آخر این مطلب ذکر شده است برای ثبت سفارش خرابی با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس تعمیرگاه مجاز در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت

55810742-77114767-88592650-22737566-44287993-33142528 (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها