تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

نگهداری از لباسشویی سامسونگ

نگهداری از لباسشویی سامسونگ

نحوه نگهداری از لباسشویی سامسونگ

شاید شما هم این موضوع را مشاهده کرده اید که ماشین لباسشویی کپک زده است و یا بوی بد می دهد. ماشین لباسشویی ها امروزه بسیار پیشرفته شده اند و از تکنولوژی های مختلفی برخوردار می باشند، همچنین توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکلات مختلف برای این دستگاه شما نمی توانید از لباسشویی سامسونگ استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید از بروز مشکلات مختلف در دستگاه خود جلوگیری نمایید، باید به نکات ساده در رابطه با لباسشویی بیشتر دقت نمایید.  در این مطلب قرار است با نحوه نگهداری از لباسشویی سامسونگ آشنا می شویم تا با رعایت کردن این نکات باعث کمتر شدن استهلاک لباسشویی شویم. همچنین توجه داشته باشید که رعایت کردن این نکات باعث می شود که شما نیازی به تعمیر لباسشویی سامسونگ نداشته باشید.

در برخی از موارد دیده شده است که تنها دلیل بوی بد لباسشویی و یا درست شسته نشدن لباس ها در آن، کثیف بودن و رعایت نکردن نکات نگهداری از ماشین لباسشویی می باشد. تعمیرگاه مجاز همیشه سعی داشته تا خدماتی با کیفیت بالا را به شما عزیزان ارائه دهد، به همین دلیل این مقاله را آماده کرده است تا دیگر با مشکلات تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ کمتر مواجه شوید.

۱- بررسی کردن شلنگ و لوله ها

اولین نکته بررسی کردن شلنگ ها و بست ها له صورت دوره ای می باشد. این شلنگ ها و بست ها را هر ماه بررسی نمایید و مطمئن شوید که برآمدگی یا نشتی نداشته باشد. همچنین شلنگ ها نباید به جایی گیر کرده باشند یا پیچ و تاب داشته باشند. در صورتی که آثار رسوب بر روی لوله ها وجپد یعنی داشت، نشان دهنده سل بودن بست ها می باشد. همین‌طور سر شیلنگ‌ها فیلتر قرار دارد که باید تمیز باشند.

نگهداری از لباسشویی سامسونگ

۲- ماشین لباسشویی را بیش از حد پر نکنید

توجه داشته باشید که پر کردن بیش از حد لباسشویی اصلا توصیه ممی شود. در صورتی که داخل ماشین لباسشویی بار زیادی را قرار دهید، امکان بروز مشکلات مختلف برای دستگاه شما وجود دارد، همچنین این امکان وجود دارد که موتور دستگاه بسوزد. برای جلوگیری از بروز اینگونه موارد می توانید لباس ها را به چند دسته تقسیم کنید‌ و بعد بشویید.

۳- استفاده کردن از پودرهای شوینده مناسب

ماشین‌های لباسشویی با مدل‌ها مختلف برای کارکرد صحیح با نوع خاصی از مواد شوینده طراحی و ساخته شده‌اند. ماشین‌های لباسشویی جدید که دارای مصرف انرژی بهینه هستند به مقدار کمی پودر یا مواد شوینده نیاز دارند. همین‌طور در مناطق مختلف با توجه به میزان سختی آب، باید از پودرهایی مناسب استفاده کرد. در استفاده از پودرهای با قدرت بالا هم باید دقت کرد.

۴- از مقدار مناسب ماده شوینده استفاده کنید

یکی دیگر از نمات نگهداری از لباسشویی سامسونگ این است که از مواد شوینده به اندازه مناسب استفاده نمایید. زیرا اگر مواد شوینده را به مقدار زیادی در داخل دستگاه بریزید، در آن باقی می ماند و سفت خواهد شد. البته پودرها کار را راحت کرده اند، اما در صورتی که از مایع شوینده استفاده می نمایید، به دستورالعمل و مقدار توصیه شده توسط شرکت سازنده دستگاه و مواد شوینده توجه نمایید.

۵- داخل ماشین لباسشویی و دیسپنسر را بشویید

شستن ماشین لباسشویی یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری از لباسشویی سامسونگ می باشد. این کار باعث می شود که ماشین لباسشویی شما همیشه تمیز باشد و بوی خوب بدهد. شما یاید این کار را به صورت دوره ای انجام دهد. برای شستن لباسشویی، دستگاه را بدون هیچ لباسی با گرم و دو فنجان سرکه سفید روشن نمایید. بعد از آن در وسط برنامه شستشو، نصف فنجان مواد شوینده را به آن اضافه نمایید. و در آخر اجازه بدهید تا برنامه شستشوی ماشین لباسشویی تمام شود.

۶- دیگ، درب، واشر درب را تمیز کنید

از اصلی ترین دلایلی که باعث جمع شدن و رشد باکتری ها در لباسشویی می شود تمیز نکردن دیگ و درب لباسشویی‌ می باشد. شما باید ماهی یک بار این کار را انجام دهید تا لباسشویی بوی بد نگیرد. برای تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی، از مقدار مساوی آب پ سرکه استفاده نمایید.

۷- بعد از استفاده از ماشین لباسشویی، درب را نیمه‌باز بگذارید

در برخی از موارد دیده شده است که بعد از باز کردن درب لباسشویی بوی بد از دستگاه حس می شود. قرای برطرف کردن لین مشکل باید بعد از تمام شدن سیر شست و شو در ماشین لباسشویی درب دستگاه را باز بگذارید تا این مشکل در لباسشویی برطرف شود.

نگهداری از لباسشویی سامسونگ

۸- بعد از اتمام کار شستشو، سریعاً لباس‌ها را خارج کنید

آخرین نکته ای که باید در نگهداری از لباسشویی سامسونگ به آن توجه کرد، خارج کردن بلافاصله لباس ها از لباسشویی می باشد، این موضوع از بو گرفتن لباسشویی و لباس ها جلوگیری می کند.

در این مقاله با هم به بررسی نحوه نگهداری از لباسشویی سامسونگ پرداختیم اما در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل پیش آمده را برای لباسشویی خود برطرف نمایید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ

امروزه ماشین های لباسشویی به یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم خانگی تبدیل شده اند، به طوری که با بروز خرابی برای این دستگاه ما انبوهی از لباس های کثیف در منزل خود روبرو می شویم. اما اصلا نران این موضوع نباشید تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با همکاری تعمیرکاران متخصص آماده است تا خدمات تخصصی خود را در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در کمترین زمان ممکن به شما ارائه بدهد. تعمیرکاران ما خدماتی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می دهند. برای ثبت کردن خرابی لباسشویی سامسونگ خود می توانید به راحتی با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

شماره تماس های تعمیرگاه مجاز برای ثبت درخواست بررسی و تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران و کرج:

77114767_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742   (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها