نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرگاه مجاز جنوب تهران

نمایندگی تعمیرگاه مجاز جنوب تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز در جنوب تهران

تعمیرگاه مجاز مفتخر است با داشتن چندین نمایندگی در مناطق مختلف تهران کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی خود از قبیل تعمیر یخچال و فریزر، تعمیرات لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، قهوه ساز، چای ساز، آون توستر، تعمیر مایکروفر، اجاق گاز و غیره … ارائه دهد و یکی از مجهز ترین شعبه های ما نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنوب تهران و مناطق تحت پوشش ما عبارتند از: تعمیرگاه شوش، افسریه، نازی آباد، یاخچی آباد، امام زاده حسن، شهرک فردوس، شهرک ولیعصر، عبدل آباد، امامزاده عبدالله، برج طغرل، کیان شهر، خزانه بخارایی، خزانه فلاخ، یافت آباد، آذری، دروازه غار، امیریه، کوی سیزده آبان، شهرک مسعودیه، نعمت آباد، اتابک، شاپور، جوادیه، دولت آباد، خراسان، مولوی، بازار تهران، شهرک رسالت، خانی آبادنو، امیربهادر، سیروس، منیریه، شهرری

نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز

اما این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده مکرر و نادرست دچار مشکلاتی شود که این مشکلات به دو دسته مشکلات تخصصی و غیر تخصصی تقسیم می شود.

دوستان عزیزی که محل سکونت آن ها در هرکدام از یک مناطق جنوب تهران است و لوازم خانگی برقی آن ها دچار مشکل شده است، نیاز به تعویض قطعه و سرویس لوازم خانگی خود دارند می توانند به نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات جنوب تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب، تکنسین های با تجربه، مورد اعتماد، و دوره دیده در زمینه تعمیرات، تعویض قطعه و سرویس آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات، سرویس و تعمیر و یا تعویض قطعات به شما دوستان است.

در صورتی که هریک از لوازم خانگی شما دچار مشکلی شده است که نیاز به تخصص بالایی برای برطرف کردن مشکل خود دارید فرقی نمی کند که برند دستگاه شما چیست می توانید به نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید. فرقی نمی کند که برند دستگاه شما چیست ما در نمایندگی تعمیرات تعمیرگاه مجاز جنوب تهران تعمیرات تخصصی تمامی برندها در تمامی لوازم خانگی اتجام می دهیم.

برندهای تحت پوشش ما عبارتند از: الجی، سامسونگ، بوش، دوو، حایر، کندی، آبسال، بوتان، مرسی، بهی، بست، اوشن، ایندزیت، آاگ، زانوسی، فریجیدر، زیمنس، مدیا، پارس، پاکشوما، هوور، هیتاچی، مولینکس، کنوود، تکنو، بلک اند دکر، گاسونیک، تفال، امرسان، پارس خزر، فلر، اسنوا، هیمالیا، جنرال، ایستکول، الکترلوکس، ایکس ویژن، جی پلاس، بیمکث، وستینگهاوس، وستل، آرچیلیک، مجیک شف، کرال، نف، مابه، زیرووات، سوزوکی، وسپر، تیوا، ساینا، ناسیونال، بیشل، لیدر، ایوولی، براون، دسینی، دلونگی، تفال، اخوان، موریس، فاگور، مارشال، روبینا، کن، سینجر، سایا، بلوئی، سونیا، یورواستار، آر تی سی، سنسی، باماتیک، الگانس و تمامی برند های موجود در بازار.

نمایتدگی جنوب تعمیرگاه مجاز

چرا مشتریان نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب میکنند .

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

از آنجا که تعمیرگاه مجاز انواع لوازم خانگی برقی در مناطق مختلف جنوب تهران دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

کلیه تعمیرات لوازم خانگی در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود. متاسفانه بعضی از شرکت ها می گویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات لوازم خانگی را انجام می دهیم.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی نمایندگی جنوب تعمیرگاه مجاز بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها