تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیرگاه مجاز ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو کی باشد. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو آماده است تا هرکونه خدماتی را در زمینه تعمیرات لباسشویی دوو به شما عزیزان ارائه دهد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از مشکلات ماشین لباسشویی به راحتی قابل برطرف کردن هستند، اما باید برای تعمیر لباسشویی دوو با دلایل بروز این مشکلات آشنا باشید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در این مطلب شما را با برخی از موارد آشنا می کند تا در صورت مشاهده کردن این موارد بتوانید آن را برطرف نمایید. پر ادامه مطلب با ما همراه باشید.
این امکان وجود دارد که در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو با مشکلاتی روبرو شوید‌، اما اصلا نگران نباشید، در صورتی که با مشکلی روبرو شدید تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو تماس بگیرید. توجه داشته باشید که سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی دوو بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. اما در برخی از موارد تعمیرکاران ما قطعه خراب را به تعمیرگاه مرکزی کی برند و بعد از تعویض دوباره قطعه را بر روی لباسشویی شما نصب می کنند.
برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو شامل:

تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی دوو، تعمیر و تعویض برد دوو، تعویض کمک لباسشویی دوو، تعویض پمپ تخلیه لباسشویی دوو، تعویض شیر برقی لباسشویی دوو، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

  • تعمیر مشکل آبگیری های مکرر ماشین لباسشویی
  • تعمیر لباسشویی دوو و مشکل نشت آب در آن
  • تعمیر مشکل گرم نشدن آب مخزن توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو
  • تعمیر لباسشویی دوو و مشکل کار نکردن آن با وجود آبگیری کردن آن
  • تعمیر مشکل عدم تخلیه آب کثیف ماشین
  •  تعمیر مشکل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی دوو
  •  تعمیر مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی در حین آبکشی
  •  تعمیر مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی
  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو
  • آموزش تعمیر آب گرم و سرد ماشین لباسشویی و ….
  • تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی
  • تعویض محفظه دراور پودر
  • تعویض پمپ تخلیه توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو
  • تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی
  • تعویض المنت هیتر لباسشویی دوو
  • تعویض واشر درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر مشکل حرکت نکردن ماشین بعد از کشیدن دکمه تایمر
  • تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با وجود روشن بودن چراغ
  • تعمیر مشکل درست کار نکردن لباسشویی (ماشین لباسشویی فقط آبگیری می کند و عملیات بعدی را انجام نمی دهد)
  •  تعمیر مشکل وارد شدن آب به ماشین با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی دوو

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو

توجه داشته باشید که تمامی لوازم خانگی مورد استفاده، و همیشه هستند مشکلاتی که در مقایسه با سایر مشکلات، رایج تر و پرتکرارتر هستند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو ، برخی از این پرتکرارترین‌های مرتبط با ماشین های لباسشویی را شناسایی کرده و روشهای رفع و تعمیر آنها را در بخش های آتی با شما در میان گذاشته‌اند. توصیه می شود در صورتی که مهارت تعمیر عیب ذکر شده در بخش زیر و البته سایر عیوب ماشین های لباسشویی را ندارید، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با یکی از شماره های نمایندگی‌های تعمیرات دوو تماس بگیرید.

روشن بودن چراغ ماشین لباسشویی و کار نکردن آن

اگر که با این مشکل ماشین لباسشویی دوو خود روبرو شده اید، توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو این است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

احتمال خرابی موتور تایمر:

برای مطمئن شدن از این موضوع سیم‌های موتور تایمر را از تایمر باز نمایید و مستقیماً به برق بزنید. در صورت کار نکردن شما عزیزان نیاز به تعویض موتور لباسشویی دوو دارید.

احتمال خرابی چرخ دنده‌ها:

دلیل دیگری که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود خرابی چرخ دنده هاست که سبب شده حرکت محور موتور به محور تایمر انتقال پیدا نکند در این شرایط نیز نیاز به تعویض است.

روشن بودن لباسشویی و عدم آبگیری دستگاه:

روشن بودن و آبگیری نکردن لباسشویی دوو یکی از مشکلاتی است که بیشتر مصرف کنندگان ماشین لباسشویی با این مشکل در دستگاه روبرو می شوند، توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو آن است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

نبود آب در شیر تغذیه کننده:

اب شهری را بررسی نمایید و از وجود آن مطمئن شوید. این احتمال وجود دارد که اشکالی مانع جاری شدن جریان آب شده است.

خرابی تایمر:

یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل خرابی تایمر نیز می تواند علت عدم آبگیری دستگاه باشد. اتصال شیر به تایمر را بررسی کنید. در صورت معیوب بودن، اشکال پیش آمده در آن را تعمیر نمایید.

کثیفی فیلتر ماشین لباسشویی:

اولین موردی که امکان دارد باعث بروز این مشکل شود کثیفی بی حد ماشین لباسشویی مانع ورود آب شده باشد. فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده است. برای اطمینان از این مسئله شیر آب اصلی را ببندید. شیلنگ ورودی از شیر الکتریکی باز کنید. در صورت مشاهده کثیفی در توری شیر الکتریکی نسبت به پاکسازی اقدام نمایید.

خرابی هیدرواستات:

در برخی از موارد تعمیرکاران ما در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو خرابی هیدرواستات نیز می تواند مانع آبگیری دستگاه شود. برای مطمئن شدن از وجود چنین اشکالی در دستگاه، پلاتین مربوط به شیر برقی را در هیدرواستات، با دمیدن در لوله ورودی آن، مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب هیدرواستات را تعویض کنید.

در صورتی که ماشین لباسشویی دوو شما دچار مشکل تخصصی و در تعمیر آن مشکل دارید تنها کافیست خرابی دستگاه خود را در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو ثبت نمایید تا با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز دوو جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها