تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

معایب لباسشویی بوش

معایب لباسشویی بوش و بررسی تخصصی آن

برند لوازم خانگی بوش یکی از محبوب ترین برندها، در بین مصرف کنندگان لوازم خانگی می باشد. این با کیفیت بالا و کاربرد های متنوع قابل توجه بیشتر زنان خانه دارد می باشد. اما توجه داشته داشته باشید که ماشین لباسشویی بوش معایب مختلفی دارد که در ادامه این مطلب با معایب لباسشویی بوش آشنا می شویم.

شاید تمامی دیگر با این موضوع آشنا باشند که ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم خانگی در منزل شما عزیزان می باشد. در صورتی که بخواهید حجم زیادی از لباس ها را با دست بشویید هم وقت گیر می باشد و این امکان وجود دارد که به پوست شما هم آسیب بزند. پس با توجه به این در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است هرچه سریعتر تعمیر لباسشویی بوش باید انجام شود.

چند نکته ی مهم در زمان خرید دستگاه ماشین لباسشویی بوش

یک سری از موارد وجود دارد گه هنگام خریدن ماشین لباسشویی بوش باید به آن ها توجه کرد. یکی از این موارد وجود برچسب انرژی تایید شده بر روی ماشین لباسشویی بوش شما می باشد. توجه کردن به حجم و ظرفیت لباسشویی با توجه به تعداد نفرات خانواده. داشتن سرعت متناسب برای خشک کردن لباس ها زیرا این دور در مدل ماشین های ایرانی و خارجی با هم اختلاف دارد که در مدل ماشین های لباسشویی ایرانی این دور خشک کن لباس پایین تر از مدل های ماشین لباسشویی خارجی است.

همانگونه گفته شد امکان بروز مشکلات برای ماشین لباسشویی بوش وجود دارد. از این رو در صورتی که دستگاه شما دچار مشکلات مختلف شده است و شما نیاز به تعمیر لباسشویی بوش دارید، می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما در زمینه تعیمرات لوازم خانگی مشکل پیش آمده را برای ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید.

به این موضوع دقت داشته باشید که ماشین لباسشویی یک وسیله الکتریکی، مکانیکی می باشد که باید هنگام استفاده کردن از آن مراقبت های لازم را انجام دهید. رعایت کردن این موارد احتمال خرابی ماشین لباسشویی و از کار افتادن قطعانت ماشین لباسشویی را کمتر میکند.

معایب لباسشویی بوش در برخی از مدل ها

برند بوش ماشین لباسشویی های خود را در دو مدل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و در بازار ارائه می دهد که هر کدام از یک سری معایب برخوردار هستند.

در مقاله معایب ماشین لباسشویی بوش میخواهیم بررسی کنیم آیا لباسشویی بوش خوبه یا خیر؟

در نوع مدل دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک معایبش این است که در مرحله ی ابتدایی از لحاظ قیمتی متفاوت می باشند و نسبت به دستگاه های ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک قیمتش بالاتر است.

دستگاه های ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک در مصرف آب هم تفاوت دارند و از مصرف بیشتری برخودار هستند و در ضمن این دسته از دستگاه های ماشین لباسشویی مدت زمان بیشتری را صرف شستن و خشک کردن لباس ها می کند.

مشکل تمیز نشدن لباس ها در مواقعی که عمل شستشو صورت گرفته است؟

از دلایل اصلی از بروز این مشکل در لباسشویی بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورتی که دستگاه لباسشویی شما با این مورد روبرو بشود علتش می تواند یا به دلیل ناکافی بودن مواد شوینده باشد یا به دلیل استفاده نادرست از آن باشد و در برخی از موارد اگر لباس ها با دمای پایین تری عمل شستشوی آن ها صورت بگیرید.

همچنین دقت نمایید این احتمال وجود دارد که گرفتگی در شیلنگ هم تاثیر گذار باشد، البته گاهی هم ممکن است که تنظیم دمای دستگاه ماشین لباسشویی ایراد پیدا کرده باشد و یا اینکه درست تنظیم نشده باشد. برای برطرف کردن این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی بوش استفاده نمایید.

در صورتی که وزنه های بالانس در دستگاه ماشین لباسشویی بوش جدا شده باشد چه اتفاقی می افتد؟

وجود این وزنه ها در بالای ماشین لباسشویی نقش بالانس را ایجاد می کند و باعث داشتن تعادل و بالانس دستگاه شما می شود. توجه داشته باشید که این موضوع در پیدایش لرزش در دستگاه ماشین لباسشویی نقش دارد و برای اینکه بتوان این ایراد نمایان شده را حل کرد باید وزنه ها ی جدا شده را با اصول مشخص شده ایی در جایگاه متناسب خود قرار داد.

نمایان شدن خرابی قطعه ی تعبیه شده در مخزن دستگاه ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که به لرزش های دستگاه ماشین لباسشویی و نداشتن تراز کامل داشتن بی توجه باشید این لرزش ها می تواند این قطعات تعبیه را تحت تاثیر قرار بدهد و مثلاً دلیل پیدایش این لرزش ها از کار افتادن قطعه ی بلبرینگ در دستگاه ماشین لباسشویی بوش شما باشد.

ایجاد لرزش ها باعث خرابی قطعه ی دیگری مانند کمک فنر دستگاه ماشین لباسشویی بوش

توجه کنید که اگر کمک فنر ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شود، این موضوع باعث می شود در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی بوش که مدل درب دستگاه از جلو می باشد لرزش ایجاد کند.

وجود کمک فنرهای سالم در ماشین لباسشویی بوش از تکان خوردن ماشین لباسشویی شما به شدت جلوگیری می کند و لرزش های زیاد این دستگاه را برطرف می کند همچنین دیگ ماشین لباسشویی شما با کمک این قطعه نگه داشته می شود. پس با توجه به این موضوع در صورت بروز مشکل برای این قطعه حتما باید‌ اقدام به تعویض و یا تعمیر این قطعه نمود.

در این مقاله با برخی از معایب لباسشویی بوش آشنا شدیم. اما این امکان وجود دارد شکا با مشکلاتی دیگری در این دستگاه روبرو شوید که اصلا جای نگرانی ندارد، تنها کافیست تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اولین‌ فرصت در محل مورد نظر شما حاضر شوند تا به بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی بوش شما بپردازند. برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و یا خرابی ماشین لباسشویی بوش خود را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها