تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

عیب یابی لباسشویی دوو

عیب یابی لباسشویی دوو

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

تمامی مصرف کنندگان ماشین لباسشویی دوو با مشکلات متفاوتی در لباسشویی خود روبرو می شوند، برخی از مشکلات به طوری می باشند که روند کاری دستگاه را دچار اختلال می کنند. ولی بعضی از این مشکلات به طوری می باشند که ماشین لباسشویی سیر شست و شوی خود را طی می کنن اما در طولانی مدت باعث بروز مشکلات جدی تر دستگاه می شوند. توصیه ما این است که شما با نحوه عیب یابی لباسشویی دوو آشنا باشید، تا بتوانید در شرایط مختلف دستگاه خود را بررسی، عیب یابی و تعمیر کنید. در صورتی که می‌خواهید با نحوه عیب یابی لباسشویی خود آشنا شوید، این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید که طول عمر ماشین های لباسشویی به طور میانگین حدود  ۱۰ سال عمر می‌کنند. در صورتی که از زمان خرید ماشین لباسشویی‌تان ۱۰ سال می‌گذرد، و اخیراً دچار مشکلاتی شده است، مواردی که در زیر مطرح می‌کنیم را برای عیب یابی ماشین لباسشویی باید بررسی کنید.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی دوو و عیب یابی لباسشویی دوو

مخزن ماشین لباسشویی دوو

یکی از این مشکلات که برای بیشتر مصرف کنندگان ماشین لباسشویی دوو رخ می دهد، نشتی دستگاه می باشد که دلایل مختلفی باعث بروز این مشکل در لباسشویی دوو دوو می شود.
در صورت بروز این مشکل در اولین  اقدام باید شلنگ ها را بررسی نمایید و مطمئن شوید که به درستی به دستگاه وصل هستند. همچنین، باید توجه کنید که مخزن را بیش از حد با لباس پر نکنید.

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

بوی بد ماشین لباسشویی دوو

شاید شما هم این مشکل را در ماشین لباسشویی مشاهده کرده باشید، در برخی از موارد ممکن است که بعد از مدتی ماشین لباسشویی شما بوی بدی بدهد. برای عیب یابی لباسشویی دوو در این گونه موارد چه باید کرد. در بیشتر مدل‌های ماشین لباسشویی برنامه تمیزکاری وجود دارد که باید از آن هر چند وقت یک بار استفاده کنید. هنگام شستشوی لباس‌های کثیف در ماشین لباسشویی کثیفی‌ها در قسمت‌هایی جمع می‌شود و موجب رشد کپک می‌شوند و این کپک‌ها بوی بدی تولید خواهند کرد، برنامه خودتمیزکاری برای رفع این مورد طراحی شده است. اگر سیستم خودتمیز کاری به درستی کار نکند نتیجه بوی گند خواهد بود.

سر و صدای ماشین لباسشویی

سر و صدای ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی می باشد که بسیار آزار دهنده می باشد. توجه داشته باشید که دلایل زیادی وجود دارد که باعث سر و صدای لباسشویی دوو می شود. در اولین اقدام جهت عیب یابی لباسشویی دوو باید بررسی نمایید که ماشین لباسشویی شما تراز باشد. در صورتی که ماشین لباسشویی خود را هل می دهید و دستگاه تکان تکان میخورد  یعنی اینکه تراز نیست. اگر پایه‌های ماشین لباسشویی قابل تنظیم هستند می‌توانید با راهنمای تراز کردن ماشین لباسشویی این مشکل را برطرف کنید. اگر پایه‌ها قابل تنظیم نبود یا از زنگی زدگی قابل تنظیم نیستند با قرار دادن چیزی زیر پایه‌ها کار تراز کردن را انجام دهید.

در آخرین مرحله باید توجه داشته باشید که اگر پایه های ماشین لباسشویی را تراز کردید، اما همچنان سر و صدای ماشین لباسشویی دوو بخصوص هنگام چرخیدن و خشک کردن زیاد است، طرز قرار گیری موتور باید بررسی و محکم شود. اگر با این مشکل برطرف نمی‌شود و همچنان سر و صدای زیادی از ماشین لباسشویی می‌آید نشانه این است که باید یک ماشین لباسشویی جدید بخرید.

نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

تعمیر و سرویس و عیب یابی لباسشویی دوو

اگر به این نتیجه نرسیدید که ماشین لباسشویی جدید بخرید و ترجیح می‌دهید از ماشین لباسشویی ‌تان برای چند سال دیگر هم استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که از سرویس بازدید ماشین لباسشویی ما بهره‌مند شود. ماشین لباسشویی شما در محل توسط تکنسین‌های متخصص ما بررسی خواهد شد. ما بوی بد ماشین لباسشویی شما را رفع خواهیم کرد.

این بررسی شامل بررسی تراز بودن ماشین لباسشویی، بررسی شیلنگ‌های ماشین لباسشویی، بررسی سیستم تخیله، بررسی مدار و سیم‌کشی‌های ماشین لباسشویی، بررسی موتور، تسمه و بلبرینگ‌های مخزن ماشین لباسشویی، بررسی مخزن لباسشویی و بررسی میکروسویچ درب ماشین لباسشویی خواهد بود. بعد از بررسی توصیه‌های لازم ارائه و در صورت نیاز تعمیرات لازم انجام خواهد شد. از آنجایی که تعمیرات ما دارای شش ماه گارانتی می‌باشد با این سرویس با اطمینان خاطر حداقل یک سال به عمر ماشین لباسشویی شما اضافه خواهد شد.

اما در برخی از موارد دیده شده است که برخی از مشکلات در لباسشویی بعد از بررسی و عیب یابی لباسشویی دوو توسط تعمیرکار متخصص برطرف شده شده اند. به همین دلیل در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشوی دوو خود برطرف نمایید. برای ثبت سفارش خرابی ماشین لباسشویی دوو خود می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و یا خرابی دستگاه خود را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید، تا تعمیرکاران ما در اولین فرصت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی دوو شما بپردازند.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها