تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر

علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر

علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر

بررسی دلایل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی حایر

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی ها رخ می دهد، کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی می باشد. افراد بسیار زیادی با این مشکل روبرو شده اند و به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کرده اند، در این مطلب قرار به صورت تخصصی با نحوه تعمیر لباسشویی حایر در زمینه علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر آشنا شویم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

در انواع لباسشویی، دور تند باعث می شود تا لباس ها با سرعت بیشتری خشک شوند و رطوبت اضافی آن ها گرفته شود.
گاهی پیش می آید که دور تند در لباسشویی دچار ایراد می شود و در نتیجه رطوبت لباس ها نیز به خوبی گرفته نمی شود، بنابراین در این مقاله به شرح علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی، دلایل به وجود آمدن این ایراد و روش هایی برای برطرف نمودن این مشکلات می پردازیم.

ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله ضروری در زندگی شناخته می شود که گاهی نیز مانند وسایل برقی دیگر، دچار ایراد در کارایی می شود، یکی از مهم ترین ایرادات رایج در کار ماشین لباسشویی، کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی می باشد، در ادامه به انواع علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر می پردازیم.
برق نوسان داشته باشد.

یکی از مهم ترین دلایل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی، نوسان در جریان برق می باشد، به همین علت، باید در زمان کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی، در ابتدا قطعه پریز مورد بررسی قرار بگیرد،  برای این کار باید از یک برقکار با تجربه در این زمینه، کمک گرفته شود.
لباس ها بیشتر از ظرفیت مجاز در لباسشویی قرار بگیرند.

دومین و مهم ترین دلیل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی، توجه نکردن به ظرفیت مجاز برای قرار دادن لباس در لباسشویی می باشد، بنابراین در زمان استفاده از انواع لباسشویی باید به ظرفیت مجاز دستگاه دقت شود، زیرا قرار دادن لباس بیش از حد مجاز در لباسشویی می تواند باعث فشار به لباسشویی و کند شدن دور و چرخش ماشین لباسشویی شود.

برنامه خشک کن ماشین لباسشویی به خوبی تنظیم نشده باشد.

یکی دیگر از دلایل مهمی که باعث کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی می باشد، تنظیم نبودن برنامه خشک کن دستگاه است، این تنظیمات معمولا براساس جنس و نوع لباس هایی که برای شست و شو در لباسشویی قرار می گیرند، انتخاب می شوند. شما می توانید این اطلاعات را در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ببینید و مطالعه کنید.

علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر
شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مسدود شده باشد.

گاهی مسدود شدن شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی می تواند به عنوان یکی از مهم ترین دلایل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی به حساب بیاید. بنابراین برای جلوگیری از چنین مشکلی باید در ابتدا سالم بودن و مسدود نبودن شیلنگ تخلیه مورد بررسی قرار بگیرد.
پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مسدود شده باشد.

با توجه به این که پمپ تخلیه وظیفه دارد تا آب های باقی مانده و آلوده را از بعد از هر بار شست و شو از دستگاه ماشین لباسشویی به سمت فاضلاب تخلیه کند، در صورتی که دچار ایراد در کارایی شود یا به وسیله تکه ای لباس مسدود شده باشد، می تواند باعث ایجاد ایراد در کارایی ماشین لباسشویی شود یا در دور تند ماشین لباسشویی اشکال به وجود بیاورد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی باید، این قطعه را از لباسشویی جدا کرده و انواع پرز ها و آشغال هایی را که در این قطعه جمع شده اند، را جدا نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

در این مطلب با علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر آشنا شدیم، اما در صورتی که هنگام تعمیر لباسشویی حایر در این زمینه با مشکلی روبرو شهده اید تنها کافیست به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه کنید و با استفاده از خدمات تخصصی این نمایندگی مشکل پیش آمده را در زمینه علت کار نکردن دور تند لباسشویی حایر برطرف نمایید.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها