تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ

علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی دچار مشکلات مختلفی می شوند. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که گاهی اوقات وقتی لباسهایتان را از ماشین لباسشویی بیرون می‌آورید، متوجه می‌شوید که کاملا چروک شده‌اند. چه صحنه دلخراشی! علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ دلایل مختلفی دارد، در ادامه این مقاله قرار است با نحوه تعمیر لباسشویی سامسونگ در این زمینه‌ آشنا شویم.
بهتر است بدانید که اگر دائماً لباس‌های خود را چروک شده از لباسشویی بیرون می‌آورید چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا علت چروک شدن لباس در لباسشویی را کشف کنید و لباس‌هایتان زیبا و بدون چین و چروک بیرون بیاید.
گاهی چروک شدن لباس در لباسشویی می‌تواند یک مشکل عمده در شستشوی لباس با لباسشویی باشد. راهکارهای بسیاری برای رفع آن وجود دارد و همچنین این مورد را نیز در نظر داشته باشید که شما هر لباسی را که خریداری می‌کنید، باید نسبت به جنس و نحوه مراقبت از آن، اندک اطلاعاتی را داشته باشید. هنگامی که مطمئن شدید چگونه به درستی از لباس خود مراقبت کنید، باید برخی اقدامات لازم را برای کاهش چروک شدن لباس انجام دهید. در این مقاله به بررسی علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

معمولا عوامل زیر باعث چروک شدن لباس‌ها می‌شود:

تاثیر دمای بالا آب در چروک شدن لباس در لباسشویی

یکی از عوامل مهم که موجب چروک شدن لباس در لباسشویی می‌شود بالا بودن دمای آب است.
به همین دلیل برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها می‌توانید با کلید Temp روی لباسشویی دمای آب را روی 30 یا 40 درجه تنظیم کنید.
دقت داشته باشید که شستن بیش از حد لباس‌های خود در دمای بالا می‌تواند باعث پارگی و آسیب به لباس شود. برای تمیز  شدن آن‌ها کافیست که در دمای توصیه شده برچسب‌های روی هر لباس و دمای پیشنهادی ما، شستشو را انجام دهید. علاوه بر شستشو بهتر، این راهکار به کاهش چروک لباس هم کمک می‌کند.
اگر می‌خواهید لباس‌هایی بدون چروک داشته باشید، دمای آب 30 درجه را انتخاب کنید. پس بهترین دما برای شستن لباس‌ها دمای 30 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

اتصال اشتباه شلنگ ورودی آب لباسشویی

برای اینکه علت چروک شدن لباس در لباسشویی را بررسی کنید یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید شلنگ ورودی آب سرد و گرم لباسشویی است.
شاید بپرسید چرا ؟ نکته اینجاست که گاهی به دلیل وصل شدن اشتباه شلنگ گرم به ورودی آب سرد این مشکل رخ داده است. یعنی ممکن است در دماهای سرد، 30 و 40 درجه، مستقیم آب گرم وارد دستگاه شود. چرا که نباید آب گرم مستقیم وارد دستگاه شود و به همین دلیل لباس ها چروک می‌شوند.
پس بهتر است ابتدا دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود را چک کنید و از دفترچه راهنما محل ورودی شیلنگ‌های لباسشویی را بررسی کنید و آن را در لباسشویی خود چک نمایید، در صورت اتصال اشتباه، آن را درست وصل کنید. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر لباسشویی به ما اطلاع دهید تا تکنسین‌های متخصص ما برای تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه کنند تا مشکل چروک شدن لباس در لباسشویی نیز حل شود.

انتخاب دور خشک کن بالا و تاثیر آن در چروک شدن لباس

یکی از عوامل تاثیرگذار در چروک شدن لباس در لباسشویی دور خشک‌کن است.
دقت داشته باشید که نیاز است با توجه به نوع لباس‌ها و ضخامت آن‌ها دور خشک‌کن را در لباسشویی تتنظیم کنید، که ما به شما دور خشک کن  800 را برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها  توصیه می‌کنیم. هنگامی که لباسشویی وارد خشک‌کن 100% می‌شود، هیتر خشک‌کن گرم شده و فن شروع به فعالیت می‌کند. با چرخش هوای گرم داخل درام، باعث خشک شدن لباس‌ها می‌شود. پس چروک شدن لباس‌ها در این برنامه طبیعی می‌باشد.
در زمینه دور خشک کن توصیه نهایی ما به شما این است که حتما به دستورالعمل‌ها و برچسب‌های روی لباس دقت کنید تا مطمئن شوید که چه چیزی برای دستگاه و لباس شما مناسب است.

علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگانتخاب برنامه نامناسب سبب چروک شدن لباس در لباسشویی می‌شود

انتخاب برنامه مناسب با در نظر گرفتن جنس و میزان کثیفی لباس، حتما در میزان کیفیت شستشو و کاهش چین و چرو‌های لباس تاثیر گذار است. پس حتما باتوجه به جنس البسه، آن‌ها تفکیک کنید و برنامه متناسب با نوع لباس را در لباسشویی انتخاب کنید تا از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری کنید.
پس گاهی ممکن است برنامه انتخابی برای شستشو برای لباس‌ها مناسب نبوده و باعث چروک شدن لباس‌ها شده است. به عنوان مثال اگر لباس‌های ظریف و حساس را با برنامه Cotton بشویید چروک می‌شود. اگر مدل لباسشویی شما برنامه تکمیلی Crease Care را دارد، برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها، این گزینه را همراه با برنامه اصلی شستشو اضافه کنید تا از چروک شدن لباس جلوگیری کنید.
برای انتخاب برنامه مناسب شستشو در لباسشویی می‌توانید از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی و مقاله سیر تا پیاز علامت‌های روی لباسشویی کمک بگیرید.

جلوگیری از چروک شدن لباس در لباسشویی با نرم کننده لباس

استفاده از نرم کننده لباس باعث می‌شود لباس‌ها کمتر چروک شده و اتو کشی را راحت‌تر کند.
نرم کننده لباس باعث می‌شوند لباس‌ها نرم تر شوند، بوی بهتری داشته باشند و به کاهش چین و چروک لباس ها کمک می‌کنند. قبل از شروع کار شستشو، مقدار مشخصی از نرم کننده لباس را به مخزن شوینده لباسشویی خود اضافه کنید.
نکته مهمی که در هنگام استفاده از نرم کننده باید در نظر داشته باشید این است که باید به ‌اندازه مورد نیاز این مواد شوینده را درون ماشین لباسشویی بریزید و از ریختن بیش ‌ازحد آن خودداری نمایید. چون ممکن است در پایان برنامه شستشو ماشین لباسشویی این مواد شوینده اضافی، لکه‌های را بر روی لباس شما بگذارد و به‌ طور کامل شسته نشود.
مواد شوینده مورد نیاز برای شستشو را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم جانبی تعمیرگاه مجاز بخش لوازم جانبی لباسشویی تهیه و استفاده کنید

تاثیر حجم لباس در چروک شدن لباس در لباسشویی

اگر عادت دارید لباس‌های زیادی را در ماشین لباسشویی قرار ‌دهید و همیشه لباس‌هایتان نیز چروک می‌شود، باید بدانید که انداختن لباس بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی باعث چروک شدن می‌شود. شما باید لباس‌ها را به‌اندازه ظرفیت لباسشویی، درون دیگ دستگاه انداخته و از پر کردن بیش ‌از اندازه آن خودداری نمایید.
لباس‌های شما برای حرکت در ماشین لباسشویی به فضای کافی نیاز دارند. پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی از لباس، به دلایل مختلف هم برای لباس‌ها و هم لباسشویی شما اصلاً خوب نیست. اگر لباس‌ها هنگام شستشو جایی برای جابجایی نداشته باشند، پس احتمال دارد که چروک شود. برای کاهش حجم لباس در لباسشویی خود، حتما لباس‌های همرنگ را از لباس‌های غیر همرنگ مانند سفید جدا کنید. این کار نه تنها از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه باعث می‌شود لباسهای بیش از حد مطلوب تمیز شوند و آسیب نبینند.

ظاهر شدن کد خطا و چروک شدن لباس در لباسشویی

گاهی نیز امکان دارد به دلیل بروز خطا و ارور در ماشین لباسشویی کار دستگاه نیمه تمام بماند و با باقی ماندن لباس‌ها در لباسشویی موجب چروک شدن لباس شود. در این مواقع نیاز است ابتدا علت خطا در لباسشویی را متوجه شوید و سپس به حل مشکل بپردازید تا از چروک شدن لباس در لباسشویی نیز جلوگیری کنید.

با چروک‌های روی لباس خداحافظی کنید …

در این مقاله با علت چروک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ آسنا شدیم در صورتی که تمامی موارد بالا را انجام داید اما هنوز با مشکل چروک شدن لباس در لباسشویی مواجه شدید بهتر است برای تعمیر لباسشویی سامسونگ به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما این نمایندگی مشکل پیش آمده را در زمینه چروک شدن لباس در لباسشویی برطرف نمایید. نه
مراجعه تعمیرکار به ما اطلاع دهید تا از علت چروک شدن لباس در لباسشویی خود با خبر شوید و متخصصین مشکل را برای شما حل کنند.
فراموش نکنید که سرویس دوره‌ای از هر مشکلی در لباسشویی جلوگیری خواهد کرد. پس تاثیر انجام به موقع سرویس دوره‌ای را دست کم نگیرید.
در نهایت اگر سوال و نظری در این رابطه داشتید حتما در انتهای این مقاله برای ما بنویسید.
.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها