تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ

علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ

علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ و آشنایی با نحوه برطرف کردن آن

پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی، مشکل ناخوشایندی است که در ادامه ی این مقاله قارا است با علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ و راهکارهای آن آشنا می شوید. پاره و یا نخ کش شدن لباسها ممکن است نشان دهنده بروز یک ایراد جدی در ماشین لباسشویی باشد؛ البته اگر مسئله مربوط به جنس لباس یا نوع و کیفیت دوخت آن نباشد.

اگر مشکل پاره شده لباس در لباسشویی سامسونگ با راهکارهایی که در ادامه آموزش می دهیم برطرف نشد، می توانید برای استفاده از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. دقت کنید که نکات عنوان شده در این مقاله منحصر به محصولات برند سامسونگ نبوده و کلیه مدل ها و برندهای لباسشویی را شامل می شوند.

علت پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ

پاره، چروک و یا نخ کش شدن لباس در ماشین لباسشویی، دلایل بسیار زیادی دارد. گاهی شدت این عوامل به اندازه ای است که لباسها سوراخ می شوند و عملا دیگر قابل استفاده نیستند. تنظیم دور تند نامناسب، وجود اجسام تیز در میان لباس ها، استفاده از مایع سفید کننده، عدم رعایت استاندارد ظرفیت لباسشویی، تنظیم نادرست برنامه شستشو، عدم کارکرد درست خشک کن و لبه های تیز لباسشویی، عمده دلایل پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ و دیگر برندها هستند.

راهکارهای حل مشکل پاره شدن لباس در لباسشویی  سامسونگ

تعادل در استفاده از دور تند

اگر به صورت متعادل از دور تند ماشین لباسشویی استفاده کنید، احتمال کمتری وجود دارد که لباس های شما پاره شده یا آسیب ببینند. این برنامه اگرچه رطوبت لباسها را می گیرد اما به بافت برخی از لباسها آسیب می رساند. در صورت استفاده از دور تند، حتما به جنس لباس ها توجه کرده و این قابلیت را بر این اساس تنظیم نمایید. برای مثال اگر لباس‌های ابریشمی با لباس‌های پشمی همراه باشند، ممکن است لباسهای ابریشمی در دور تند آسیب ببینند.

علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ
عدم استفاده از اجسام تیز

برای رفع مشکل پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ یا هر برند دیگری، باید اجسام تیز را از آن خارج کنید! منظور از اجسام تیز، زیپ، فنر، دکمه های لبه دار و یا لوازمی است که در جیب لباسها جا مانده اند. حتما پیش از شروع به کار ماشین، جیب لباسها را بگردید و اگر شئ تیزی در آنها بود، آن را بیرون بیاورید. بهتر است لباس های زیب دار را برعکس کنید تا زیپ آنها به بافت لباس آسیب نرساند.

رقیق کردن مواد سفید کننده

پیش از استفاده از مواد و شوینده های سفید کننده، آنها را رقیق کنید تا با مشکل پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی مواجه نشوید. برخورد مستقیم سفید کننده غلیظ با الیاف لباس، باعث تغییر رنگ و ایجاد پوسیدگی در تاروپود آنها شده و در نهایت، موجب پارگی یا آسیب دیدگی البسه می گردد.

توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی ظرفیت مشخصی دارند و نباید بیشتر از این ظرفیت، لباس در آنها ریخته شود. چنانچه تعداد و وزن البسه بیشتر از حد مجاز باشد، لباسها درهم گیر کرده و زیپ و دکمه ها باعث آسیب دیدگی بافت پارچه می شوند. بنابراین بهتر است ماشین لباسشویی را کمی کمتر از ظرفیت نهایی پر کنید. البته کم بودن لباسها هم می تواند باعث پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی شود؛ بنابراین متناسب با ظرفیت دستگاه، در آن لباس بریزید؛ نه بیشتر و نه کمتر!

تنظیم برنامه شستشو

برای رفع مشکل پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ، بهتر است برنامه شستشو را به شکل درست تنظیم کنید. بسته به مدل ماشین، برنامه های شستشوی متنوعی در آن وجود دارند که هریک برای جنس خاصی از لباسها و پارچه ها مناسب هستند. حتما چرخه و برنامه مورد نظرتان را با توجه به جنس لباس انتخاب کنید.

در صورتی که با مشکل پاره شدن در لباس های خود در لباسشویی سامسونگ روبرو شده اید، در این مقاله با علت پاره شدن لباس در لباسشویی سامسونگ آشنا شدیم. در برخی از موارد این امکان وجود دارد که تعمیر لباسشویی سامسونگ در این زمینه نیاز به تخصص بالایی داشته باشد که نیاز به بازدید تخصصی تعمیرکار متخصص دارد. در این گونه موارد به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت نداشتن تخصص کافی در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ از دست کاری این دستگاه جلوگیری کنید و از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید تا مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش در این نمایندگی تنها کافیست تا با یکی از شماره های این نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و یا خرابی دستگاه خود را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها