تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

یکی از مشکلاتی که امکان بروز آن در هر زمانی برای شما وجود دارد، پاره شدن لباس در لباسشویی می باشد. در این مقاله قرار است با علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو و راه حل های برطرف کردن این مشکل آشنا می شوید. پاره شدن یا نخ کش شدن لباس ها امکان دارد که به شما نشان دهد یک مشکل جدی برای دستگاهتان رخ داده است. توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است که تنها دلیل پاره شدن لباس ها مربوط به جنس لباس و کیفیت دوخت آن می باشد.

اما در صورتی که شما عزیزان با مشکل پاره شدن لباس ها در لباسشویی روبرو شده اید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با روش های برطرف کردن این مشکل در لباسشویی دوو آشما شوید. در صورت نداشتن تخصص کافی برای برطرف کردن این مشکل می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. لازم به ذکر است که نکات گفته شده در این مقاله تنها مخصوص برند دوو نیست و می توانید از این موارد برای برطرف کردن این مشکل در کلیه ی برندها استفاده نمایید.

علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

پارگی، چروک شدن لباس ها و یا نخ کش شدن لباس ها در ماشین لباسشویی، دلایل مختلفی دارد. در برخی از موارد این عوامل به قدری تاثیر گذار هستندکه لباس ها سوراخ می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. تنظیم دور تند نامناسب، وجود اجسام تیز در بین لباس ها، استفاده کردن از مایع سفید کننده، پر کردن لباسشویی بیش از حد مجاز، تنظیم نادرست برنامه شستشو، خار نکردن درست خشک کن و لبه های تیز ماشین لباسشویی از پیش پا افتاده ترین علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو می باشد.

 تعمیرات لباسشویی دوو

علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

 تعمیر ماشین لباسشویی دوو

راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

حفظ تعادل در استفاده از دور تند لباسشویی

در صورتی که بتوانید به صورت متعادل از دور تند در ماشین لباسشویی دوو استفاده نمایید، احتمال کمتری وجود دارد که لباس های شما پاره شود یا آسیب ببیند. توجه داشته باشید که این برنامه گرچه رطوبت لباس ها را می گیرد اما به بافت برخی از لباس ها آسیب وارد می کند. در صورتی که از دور تند استفاده نمایید، حتما باید به جنس لباس ها توجه کنید و با توجه به جنس لباس ها این قابلیت را تنظیم نمایید. به عنوان در صورتی که قصد شستشوی لباس های ابریشمی یا لباس های پشمی را دارید، امکان آسیب دیدن این لباس ها در دور تند وجود دارد.

استفاده نکردن از اجسام تیز

برای جلوگیری از پاره شدن لباس ها در ماشین لباسشویی دوو یا برندهای دیگر، باید از نبودن اجسام تیز در ماشین لباسشویی مطمئن شوید. توجه داشته باشید که منظور از اجسام تیز، اجسامی مانند زیپ، فنر، دکمه های لبه دارد و یا لوازمی، می باشد که در جیب لباس ها جا می ماند که باید آن ها را خارج نمایید. توصیه می شود که لباس های زیپ دار را برعکس نمایید تا زیپ ان ها به ماشین لباسشویی آسیب وارد نکند.

مواد سفید کننده را رقیق نمایید

قبل از استفاده کردن از مواد و شوینده های سفید کننده، آن ها را رقیق نمایید تا پاره شدن لباس های خود را در لباسشویی مشاهده نکنید. برخورد کردن مستقیم سفید کننده های غلیظ با الیاف لباسف باعث ایجاد پوسیدگی تاروپود و تغیر رنگ لباس ها می شود که این موضوع در آخر باعث پاره شدن لباس ها در ماشین لباسشویی می شود.

به ظرفیت ماشنی لباسشویی توجه نمایید

یکی دیگر از علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو همین مورد می باشد که باید به آن خیلی دقت کرد. همانطور که می دانید ماشین های لباسشویی ظرفیت مشخصی دارند که باید به ظرفیت توجه کنید و بیشتر از آن ها داخل لباسشویی، لباس نریزید. در صورتی که تعداد و وزن لباس ها بیشتر از حد مجاز باشد، لباس ها به هم گیر می کنند . زیپ ها و دکمه های آن ها باعث پارگی لباس می باشد. پس با توجه به این موضوع بهتر است که ماشین لباسشویی را مقداری کمتر از ظرفیت نهایی آن پر کنید. البته توجه داشته باشید که در صورت کم بودن بیش از حد لباس ها نیز می تواند علت پارگی لباس در لباسشویی دوو شود، بنابراین باید با توجه به ظرفیت دستگاه، در آن لباس بریزید؛ نه بیشتر نه کمتر!

 تعمیر لباسشویی دوو

علت پاره شدن لباس در لباسشویی دوو

 تعمیر لباسشویی دوو

تنظیم کردن برنامه شستشو

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای برطرف کردن پارگی لباس ها در لباسشویی است. توصیه می شود که برنامه شستشو را به شکلی انتخاب نمایید که لباس ها پاره نشوند. در اولین اقدام باید به مدل لباسشویی خود توجه نمایید، لباسشویی دارای برنامه های شستشو مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها برای یک نوع شستشوی خاص در ماشین لباسشویی با توجه جنس و مدل لباس ها طراحی شده اند. پس با توجه به این موضوع حتما باید در انتخاب کردن برنامه شستشوی مورد نظر، به جنس لباس خود دقت نمایید.

پارگی لباس ها در ماشین لباسشویی

توجه داشته باشید این برخی از دلایل پارگی لباس ها در لباسشویی دوو می باشد. به عنوان مثال برخی از مشکلات وجود دارد که باید آن ها را با کمک گرفتن از تعمیرکار متخصص برطرف نمایید. پارگی دیگ ماشین لباسشویی یکی از این موارد می باشد که در صورت بروز این مشکل باید برای برطرف کردن آن از یک تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید و آن را برطرف نمایید. شما عزیزان می توانید در صورت بروز این گونه موارد به نمایندگی تعمیرگاه مجار مراجعه نمایید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما این مشکل را در لباسشویی خود برطرف نمایید.

در صورتی که می خواهید از خدمات ما در زمینه تعمیر و سرویس لباسشویی استفاده نمایید می توانید درخواست خورد را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید و یا از طریق شماره های ثبت شده نماینگی در سایت اقدام نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها