آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی زیرووات, علت لرزش لباسشویی زیرووات

علت لرزش لباسشویی زیرووات

علت-لرزش-لباسشویی-زیرووات

علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات

یکی از سوالاتی که همیشه برای کاربران پیش می آید و از آن شکایت دارند، لرزش دستگاه است. در اینجا و در این مقاله، می خواهیم عیب یابی و علت لرزش لباسشویی زیرووات را، برای شما شرح دهیم.

ماشین لباسشویی زیرووات هم مانند دیگر لباسشویی ها، این مشکل برایش پیش می آید. اگر در ابتدای هنگام نصب ماشین لباسشویی زیرووات، این نکات را در نظر بگیرید و دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی زیرووات را به دقت بخوانید، با آگاهی بیشتر برای رفع مشکلات دستگاه خود، اقدام می کنید.

عیب یابی و بررسی این موارد، به شما کاربران عزیز کمک می کند که بتوانید علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات را بهتر بشناسید.
اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که این مشکل برایشان پیش آمده، برای آگاهی بیشتر، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا متوجه شوید که ایراد از کجاست و بتوانید تعمیر لباسشویی زیرووات را انجام دهید یا از تعمیرکاران حاضر در تعمیرگاه مجاز استفاده کنید.

ماشین لباسشویی زیرووات تراز نیست

زمانی که می خواهید ماشین لباسشویی خود را در مکانی که انتخاب کرده اید نصب کنید، باید در نظر بگیرید سطحی که ماشین لباسشویی را بر روی آن نصب می کنید، سطحی صاف باشد. نا هموار بودن سطح، باعث لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی زیرووات می شود.
هنگامی که می خواهید ماشین لباسشویی را نصب کنید، حتما پیچ ترنسفر آن را باز کنید.
پایه های ماشین لباسشویی را طوری تنظیم کنید، که ماشین لباسشویی زیرووات هنگام شستشو، لرزش نداشته باشد و تکان نخورد.
با این کار ساده می توانید لرزش ماشین لباسشویی را بسیار کم کنید.
اگر با این کار مشکل برطرف نشد، بهتر است علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات را، در قسمت های دیگر دستگاه جستجو کنید.

فنر و کمک فنر ماشین لباسشویی زیرووات خراب شده

فنرهایی در ماشین لباسشویی تعبیه شده، که نگه داشتن دیگ دستگاه به وسیله آنها انجام می شود.
دیگ لباسشویی زیرووات، به وسیله این فنرها در جای خود معلق و ثابت نگه داشته شده است.
کمک فنر نیز حرکت دیگ ماشین لباسشویی را کمتر می کند.
کمک فنر معمولا برای ماشین لباسشویی های درب از جلو تعبیه شده اند.
اگر این فنرها یا کمک فنر صدمه ببینند یا ضعیف شوند و یا از جای خود جدا شوند، دستگاه هنگام شستشو، صدای زیادی دارد و می تواند، علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات باشد.
وزنه روی دیگ ماشین لباسشویی هم اگر به هر علتی ترک بخورد، ماشین لباسشویی لرزش و تکان پیدا می کند. جدا شدن وزنه های بالانس ماشین لباسشویی زیرووات از جای خود هم، این لرزش را بیشتر می کند.
باید وزنه های بالانس را در جای خود قرار دهید.
اگر به موقع اقدام به رفع این مشکل در ماشین لباسشویی زیرووات نکنید، ممکن است در بخش های دیگر دستگاه، مشکلات بزرگتری پیش بیاید.
برای تعویض فنرهای ماشین لباسشویی زیرووات، از یک متخصص کمک بگیرید و خودتان اقدام به باز کردن ماشین لباسشویی نکنید. چون در صورت نداشتن اطلاعات کافی، ممکن است به قطعات دیگر ماشین آسیب وارد شود.
بهتر است با تماس با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی و مشاوره با کارشناس، از یک تعمیرکار برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

علت-لرزش-لباسشویی-زیرووات

بار ماشین لباسشویی زیرووات نا متعادل است

ماشین لباسشویی ممکن است در هنگام چرخه شستشو، لرزش زیادی نداشته باشد، اما زمانی که می خواهد لباس های درون دیگ را خشک کند، با قدرت بیشتری که دارد باعث لرزش می شود. اگر لگن لباسشویی را بیشتر از اندازه ظرفیت پر کنید و یا پتو و پرده سنگین در آن بشویید، تکان و لرزش بیشتری ایجاد می شود.
بهتر است برای توازن، لباس های درون دیگ را کم کنید و بار ماشین لباسشویی زیرووات را متعادل کنید. تا از لرزش بیشتر آن جلوگیری کنید.
ظرفیت ماشین لباسشویی، بر حسب کیلوگرم و با احتساب آب موجود است که بر روی دستگاه مشاهده می کنید.
در صورتی که نیاز به کمک متخصص در این زمینه را دارید، برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات از تعمیرگاه مجاز درخواست تعمیرکار کنید.
کادر با تجربه این مجموعه، در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و دستگاه شما را عیب یابی کرده و برای مشکل بوجود آمده اقدامات لازم را انجام می دهند.

تسمه کاهش حرکت دیگ ماشین لباسشویی زیرووات را در پی دارد

تسمه کاهش حرکت دیگ در زمان چرخش، برای زیر سازی در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی زیرووات درب از بالا، استفاده می شود. این چهار تسمه از هر گوشه ی ماشین لباسشویی به بالای دیگ متصل است، تا مانع از لرزش در هنگام شستشو شوند. اگر این تسمه ها که لاستیکی هستند کش بیایند و یا صدمه ببینند، دیگ لباسشویی در موقع چرخش با بدنه تماس پیدا کرده و باعث لرزش در ماشین لباسشویی زیرووات می شود.
اگر به طور مداوم در ماشین لباسشویی، لباس سنگین و یا بیش از ظرفیت قرار دهید، تسمه ها خراب می شوند و باید تعویض شوند.
تا اینجا از مشکلات رایجی که علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات بود برای شما کاربران عزیز توضیح دادیم. اگر با بررسی این قطعات باز هم مشکل لرزش و تکان خوردن دستگاه برطرف نشد، بهتراست قطعات دیگری مانند حلقه کمک فنر، پد دمپر و پد پوشش دهنده دیگ ماشین لباسشویی توسط متخصص بررسی و تست شود.
ممکن است قطعات دیگر ماشین لباسشویی زیرووات خراب یا معیوب شده باشند.
استفاده از پد ضربه گیر که می توانید در زیر پایه های ماشین لباسشویی زیرووات قرار دهید لرزش دستگاه را کمتر می کند.

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی زیرووات

اگر ماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نکند و از شیلنگ تخلیه خارج نشود، لباس ها وزن زیادی پیدا می کنند و در موقع شستشو و خشک کردن باعث لرزش خیلی زیاد می شود.

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی زیرووات

اگر برد الکترونیک دستگاه خراب یا ایرادی داشته باشد تعادل ماشین لباسشویی بهم می ریزد و لرزش و تکان پیدا می کند.
برای این منظور باید برد الکترونیکی بررسی شود. اگر برد نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، باید از تعمیرکار بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

خرابی و معیوب بودن فولی ماشین لباسشویی زیرووات

فلکه آبکشی یا فولی دستگاه اگر معیوب شود باعث لرزش در ماشین لباسشویی است.
این قطعه باید بررسی و تست شود.

قطعه تاخو در ماشین لباسشویی زیرووات

تاخو در ماشین لباسشویی جریان برق را تنظیم می کند.
اگر این قطعه خراب شود، تنظیمات برق رسانی بهم می ریزد.
در این حالت ماشین لباسشویی زیرووات، لرزش پیدا می کند.
تعمیر لرزش ماشین لباسشویی زیرووات و بررسی اتصالات دستگاه باید توسط سرویسکار انجام شود.

دلایل-لرزش-لباسشویی-زیرووات

برای آشنایی بیشتر با ایرادهای ماشین لباسشویی زیرووات به مقاله ای که در این مورد برای شما تهیه کرده ایم مراجعه کنید.
به هر حال اگر در زمان استفاده از ماشین لباسشویی زیرووات به مشکل لرزش و تکان خوردن یا هر ایراد دیگری برخورد کردید، خودتان دست بکار نشوید و برای برطرف کردن مشکلات ماشین لباسشویی، از یک متخصص مجرب کمک بگیرید.
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در این مجموعه با قطعات فابریک انجام می شود. فقط کافیست با نزدیکترین تعمیرگاه مجاز لباسشویی محلتان تماس بگیرید، تا برای شما تعمیرکار اعزام شود.
اگر از ماشین لباسشویی زیرووات به درستی نگهداری و استفاده کنید و هر سال توسط متخصص، دستگاه خود را سرویس کنید، می توانید به مدت طولانی تری از ماشین لباسشویی استفاده کنید.
در آخر امیدواریم این مقاله و نکاتی که برای شما کاربران عزیزان بازگو کردیم، آگاهی بیشتری را در زمینه ماشین لباسشویی زیرووات برای شما به همراه داشته باشد.

با پر کردن فرم زیر یا تماس با شماره های 55810742 و 88592650 می توانید به راحتی مکل خود را بیان کنید و منتظر اقدام از طرف تعمیرگاه مجاز باشید.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها