آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

علت لرزش لباسشویی بوش

علت لرزش لباسشویی بوش

علت لرزش در ماشین لباسشویی بوش

شاید شما هم با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید در هنگام سیر شستشوی لباسشویی، لرزش کمی را در لباسشویی مشاهده می کنید، اما باید بدانید که این لرزش و تکان خوردن در لباسشویی طبیعی است. ولی در برخی از موارد مشاهده شده است که لرزش و تکان خوردن در لباسشویی زیاد است. لرزش لباسشویی بوش و تکان خوردن بیش از حد آن معمولا در خشک کردن و یا مراحل آخر شستشو مشاهده می شود که نیازمند قدرتی بیشتری هستند. این مشکل یکی از اصلی ترین مشکلات ماشین لباسشویی می باشد که در صورت نادیده گرفتن آن امکان بروز مشکلات بیشتری در لباسشویی وجود دارد، پس با توجه به این موضوع بهتر است که در صورت بروز این مشکل برای برطرف کردن آن اقدام نمایید. در ادامه مقاله با ما در تعمیرگاه مجاز همراه باشید تا باهم علت لرزش لباسشویی بوش را بررسی نماییم.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بوش

تعمیرگاه مجاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و همکاری با تکنسین های متخصص آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی در تمامی برندهای بازار مانند: تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی زیرووات و… به شما عزیزان ارائه می دهد.

همچنین شما عزیزان می توانید در صورت خرابی قطعه و یا نیاز داشتن آن قطعه به تمیر، به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده کردن از خدمات ما مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

علت لرزش لباسشویی بوش و نحوه برطرف کردن این مشکل در لباسشویی بوش

در این قسمت به دلایل لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی بوش و چگونگی برطرف کردن آن میپردازیم.

1-  عدم تراز بودن لباسشویی بوش

یکی از اصلی ترین دلایل لرزش بیش از لباسشویی بوش می توان به تراز نبودن آن اشاره کرد. دستگاه خود را بررسی نمایید، در صورتی که لباسشویی شما تراز نباشد در هنگام خشک کردن لباس ها و یا هنگام شستشو با لرزش و تکان خوردن لباسشویی بوش روبرو می شوید. برای اینکه بتوانید پایه های لباسشویی خود را تنظیم نمایید، تنظیم کردن این پایه ها باعث تراز شدن لباسشویی می شود. حتی می توانید برای تراز کردن لباسشویی از پد های ضد لرزش لباسشویی استفاده نمایید.

2- بار در لباسشویی بوش به صورت نا متعادل قرار گرفته است

به این موضوع توجه کنید که چگونگی قراردهی لباسش ها در لباسشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما عزیزان باید به این موضوع توجه داشته باشید که باید لباس ها را به صورت یکنواخت در داخل ماشین لباسشویی بوش قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که از گزاشتن لباس ها به صورت گلوله شده در لباسشویی جلوگیری نمایید. موضوع قابل توجه دیگر این است که به وزن لباس ها در هنگام قرار دادن داخل مخزن توجه کنید. وزن لباس ها نباید بیشتر و یا کمتر از ظرفیت لباسشویی شما باشد، ظرفیت لباسشویی شما معمولا روی لباسشویی نوشته شده است. توجه داشته باشید ظرفیت لباسشویی وزن لباس خشکی است که می توانید داخل آن قرار دهید.

علت لرزش لباسشویی بوش

3- کمک فنر لباسشویی شما با مشکل روبرو شده است

وظیفه اصلی کمک فنرها در لباسشویی جلوگیری و برطرف کردن لرزش های اضافی در لباسشویی می باشد که این وظیفه را هنگام چرخش دارد. اما محل قرارگیری این کمک فنرها به این گونه می باشد که ازیک طرف به قسمت بیرونی لباسشویی وصل می باشد و از یک طرف دیگر به فریم پایه متصل می باشد. از اصلی ترین دلایل خرابی ان کمک فنرها قرار دادن بار نامتعادل در لباسشویی می باشد. هنگامی که کمک فنرها در لباسشویی با مشکل روبرو می شوند ما لرزش بیش از حد لباسشویی را مشاهده می نماییم، باید به موضوع توجه کنید در صورت خرابی این قطعه باید هرچه سریعتر برای برطرف کردن آن اقدام نمایید زیرا نادیده گرفتن خرابی این قطعه باعث خرابی دیگر قطعات در لباسشویی می شود. برای اینکه بتوانید به این قطعه دسترسی داشته باشید تا سالم بودن آن را بررسی نمایید باید پنل جلو و یا عقب لباسشویی را از نمایید. برای این که این قطعه را بررسی کنید بهتر است از تکنسین متخصص کمک بگیرید.

4- آسیب دیدن فنرهای نگهدارنده دیگ لباسشویی بوش

از دیگر علت لرزش لباسشویی بوش می توان به خرابی فنرهای نگهدارنده اشاره کرد. از آنجا وظیفه این فنرها معلق نگه داشتن دیگ در اتاق لبساشویی و ثابت نگه داشتن آن به پایه را بر عهده دارد و باعث می شود که در هنگام چرخش دیگ لرزش های اضافی آن گرفته شود، در صورت خرابی این قطعه در هنگام سیر شستشوی لباسشویی با لرزش لباسشویی بوش آشنا می شویم. در صورتی از خرابی این قطعه مطمئن شدید باید باید از یک تکسنسین متخصص برای برطرف کردن مشکل لباسشویی خود کمک بگیرید.

5- عدم باز کردن پیچ های حمل و نقل لباسشویی بوش

به این موضوع توجه داشته باشید که پیچ های حمل و نقل به این دلیل در لباسشویی تهیه شده اند که از حرکت دیگ لباسشویی بوش در هنگام حمل و تقل جلوگیری کنند. اگر که لباسشویی خود ا به تازگی تهیه کرده اید باید توجه داشته باشید که هنگام نصب این پیچ ها را باز نمایید. در صورتی که این پیچ ها را باز نکنید علت لرزش لباسشویی بوش شما می شود.

علت لرزش لباسشویی بوش قبل از اینکه به دلایل نقض فنی رخ بدهد، به دلیل نصب کردن غیر اصولی ماشین لباسشویی بوش و استفاده نادرست از دستگاه رخ می دهد. همانطور که گفته شد هنگامی که بار نامتعادل و بیشتر یا کمتر از ظرفیت لباسشویی در آن قرار می دهید از اصلی ترین علت لرزش لباسشویی بوش می باشد که به آسانی می توانید آن ها را برطرف نمایید.

این امکان وجود دارد که با انجام دادن تمامی مراحل بالا مشکل در لباسشویی شما برطرف نشود که در این صورت می توانید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تکنسین متخصص به بررسی لباسشویی شما بپردازد تا علت لرزش لباسشویی بوش را پیدا کند و بعد از آن به تعمیر لباسشویی بوش شما در محل مورد نظرتان بپردازد.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها