آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی مرسی, علت روشن نشدن لباسشویی مرسی

علت روشن نشدن لباسشویی مرسی

علت روشن نشدن لباسشویی مرسی

چرا ماشین لباسشویی مرسی روشن نمی شود؟

همانگونه که می دانید تمام لوازم برقی دچار خرابی و مشکلات می شوند، از آنجا که لباسشویی نیز یک وسیله برقی می باشد و دچار مشکلاتی می شود در این مقاله می خواهیم علت روشن نشدن لباسشویی مرسی را مورد بررسی قرار دهیم. روشن نشدن لباسشویی یکی از مشکلات جدی در لباسشویی می باشد که در صورت بروز این مشکل نمی توان از لباسشویی استفاده کرد. از آنجا که لباسشویی نقش و کارکرد مهمی در امور روزانه و بهداشت فردی دارد، روشن نشدن لباسشویی باعث جمع شدن لباس های کثیف می شود.

این امکان وجود دارد که روشن نشدن لباسشویی را در موقعیت های مختلف مشاهده نمایید. در برخی از موارد این مشکل را هنگام کار کرد دستگاه، خاموش شدن و روشن نشدن لباسشویی و در برخی از موارد همان اول که لباسشویی را به برق می زنید و درب لباسشویی می ببندید، ماشین لباسشویی مرسی شما روشن نمی شود. در صورتی که با روشن نشدن لباسشویی در هر کدام از این شرایط روبرو شدید اصلی ترین سوال این است که چرا لباسشویی مرسی روشن نمی شود؟ برای آشنایی با دلایل روشن نشدن لباسشویی مرسی ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

آشنایی علت روشن نشدن لباسشویی مرسی

برای اینکه با دلایل روشن نشدن لباسشوی مرسی آشنا شوید، باید بدانید که دلایل مختلف زیادی وجود دارد که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود. توجه داشته باشید که برخی از دلایل بسیار ساده هستند و به راحتی می توانید این مشکل را در لباسشویی برطرف نمایید. ولی برخی از دلایل دیگر باعث روشن نشدن لباسشویی می شوند تخصصی هستند و باید برای برطرف کردن آن ها از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. در ادامه مطلب با اصلی ترین دلایلی که باعث روشن نشدن لباسشویی مرسی می شوند آشنا می شویم:

وصل نبودن دستگاه به برق

ار آنجا که لباسشویی یک وسیله برقی می باشد، برای روشن کردن این دستگاه نیاز به برق دارید. پس با توجه به این موضوع در صورت روشن نشدن لباسشویی، اولین اقدامی که باید انجام دهید باید بررسی نمایید که برق به دستگاه میرسد یا خیر. از وصل بودن دوشاخه به پریز برق مطمئن شوید، با استفاده از یک مولتی متر ولتاژ برق را اندازه گیری نمایید. در صورت وجود نداشتن جریان برق، باید پنل برق خانگی خود را بررسی نمایید و مطمئن شوید که هیچ قطعی در جریان برق وجود ندارد.

علت روشن نشدن لباسشویی مرسیدرب ماشین لباسشویی باز است

توجه کنید که ماشین لباسشویی های اتوماتیک که درب آن ها از جلو باز می شوند، دارای سوئیچ درب اتوماتیک می باشند. توجه کنید که نحوه کارکرد این لباسشویی ها این گونه می باشد که تا زمان قفل نشدن درب، ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند. اما در برخی از مدل های دیگر، روشن شدن لباسشویی در برخی از مدل ها بستگی به درست بسته شدن درب لباسشویی دارد. پس با توجه به این موضوع اگر که قفل درب خراب باشد، احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

موتور لباسشویی مرسی خراب شده است

خرابی و کار نکردن موتور لباسشویی یکی دیگر از دلایل روشن نشدن لباسشویی مرسی می باشد. اگر که موتور لباسشویی شما خراب شده یاشد، ماشین روشن نمی شود یا اگر روشن شود هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. در برخی از موارد دیده شده است که موتور لباسشویی بیش از حد داغ می شود، که همین موضوع باعث می شود تا زمانی که لباسشویی خنک نشود، دستگاه روشن نشود. اگر که موتور لباسشویی به صورت مداوم داغ می کند باید هرچه سریعتر برای برطرف کردن این مشکل اقدام نمایید.

ایراد از سوئیچ استارتر و تایمر

سووئیچ استارت بعضی از مدل های لباسشویی مرسی، بخشی از تایمر می باشد که با زدن دکمه تایمر فعال می شود. توجه داشته باشید که در صورت خرابی این قطعه نیز امان روشن نشدن ماشین لباسشویی در این مدل از دستگاه ها امکان دارد. برای اینکه به بررسی ان قطعه بپردازید باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

برد اصلی لباسشویی دچار مشکل شده است

تمامی اجزای برد توسط، برد یا مین برد لباسشویی کنترل می شود. برد ماشین لباسشویی ولتاژ مناسب را برای راه اندازی موتور، شیر پرکن، موتور تخلیه یا قفل درب را کنترل می کند. در صورتی برای این قطعه مشکلی به وجود آید، ماشین روشن نمی شود و کار نمی کند. پس با توجه به این موضوع یکی دیگر از علت روشن نشدن لباسشویی مرسی این موضوع می باشد.

علت روشن نشدن لباسشویی مرسیبرطرف کردن مشکل روشن نشدن لباسشویی مرسی

برطرف کردن این مشکل در لباسشویی مرسی به بررسی و عیب یابی دقیق لباسشویی بستگی دارد.

یعنی اینکه شما عزیزان باید مشکل ماشین لباسشویی را ریشه شناسایی کنید و با توجه به مشکل عیب یابی لباسشویی را انجام دهید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن، به عیب یابی تخصصی دستگاه شما می پردازد و قطعه معیوب را شناسایی می کند. در برخی از موارد دیده شده است که برای برطرف کردن این مشکل در لباسشویی، برخی از قطعات لباسشویی شما مانند برد، سوئیچ درب، سوییچ استارتر، موتور و قطعات مربوط با این مشکل نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

نمایندگی لباسشویی مرسی

نمایندگی تعمیرگاه مجاز یکی از ارائه دهنده های خدمات تخصصی در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مرسی در تهران و کرج می باشد. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران آماده ارائه خدمات تخصصی در کمتین زمان ممکن به شما عزیزان می باشد. استفاده کردن از جدیدترین تجهیزات پیشرفته، مدرن و استاندارد و همچنین برخورداری از تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده یکی از امتیازهایی هست که باعث شده تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد. اما توجه داشته باشید که خدمات تخصصی ما در تعمیرگاه تنها به علت روشن نشدن لباسشویی مرسی ختم نمی شود، تعمیرات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز شامل تعمیر برد لباسشویی مرسی، تعمیر موتور لباسشویی مرسی، تعمیر درب لباسشویی مرسی، تعویض المنت لباسشویی مرسی، تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مرسی، تعویض شیر برقی و ده ها سرویس دیگر مربوط به لوازم خانگی.

تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی خود را در برندهای مختلف بازار با خیالی راحت به نمایندگی تعمیرگاه مجاز بسپارید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی در زمینه علت روشن نشدن لباسشویی مرسی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742 (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها