تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

از وقتی که تکنولوژی پیشرفت کرده است و لوازم خانگی در بیشتر موارد به کمک افراد خانه دمی آید، تصور خرابی آن ها کمی آزار دهنده می باشد. توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی دوو یکی از این وسیله ها می باشد که به حد زیادی کار مصرف کنندگان لوازم خانگی را آسان می کند. عدم تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو یکی از رایج ترین مشکلات لباسشویی می باشد که در این مقاله به بررسی علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو می پردازیم.
تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو به دلیل خرابی و یا کار نکردم تعداد زیادی از قطعات ماشین لباسشویی صورت می گیرد که بروژ مشکل برای هر یک از این قطعات باعث جمع شدن آب در ماشین لباسشویی دوو می شود. در این مقاله قصد داریم که با علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو و نحوه برطرف کردن آن آشنا شویم. در صورتی که این مشکل در ماشین لباسشویی دوو شما رخ داده است در ادامه‌ مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه برطرف کردن این مشکل در ماشین لباسشویی دوو آشنا شویم.

ارور تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی دوو

توجه داشته باشید که برخی از مشکلات در لباسشویی وجود دارد که در هنگام بروز آن ها، دستگاه شما ارور یا مد خطا بر روی نمایشگر لباسشویی نشان می دهد. هر کپام از این کد خطا خا مربوط به یک مشکل خاص در دستگاه می باشد. پس با توجه به این موضوع هنگامی که ارور، oe را در ماشین لباسشویی دوو مشاهده کردید، باید بدانید که دستگاه شما با مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی روبرو شده است. دز صورت مشاهده کردن ارور oe بر روی نمایشگر لباسشویی باید مواردی مانند: شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه، هیدروستات، وتپ. و مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم مورد بررسی قرار دهید، زیرا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از این موارد امکان تخلیه نشدن لباسشویی دوو وجود دارد. همچنین توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است که تعمیر لباسشویی دوو برای برطرف کردن این مشکل کافی نمی باشد‌ و شما عزیزان باید برای برطرف کردن این مشکل پمپ تخلیه لباسشویی دوو را تعویض نمایید.

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

تسمه ماشین لباسشویی دوو خراب شده است
از پیش پا افتاده ترین دلایلی که باعت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو می شود، می توان به خرابی و یا پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی دوو اشاره کرد. محل قرار گیری این تسمه بین موتور و دیگ دستگاه می باشد، همین موضوع باعث می شود نا نیروی لازم موتور برای چرخاندن آبکش فراهم شود. هنگامی که این تسمه پاره شود، تخلیه آب در ماشین لباسشویی شما با مشکل روبرو می شود، و عملکرد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما نیز دچار مشکلاتی خواهد شد. در صورتی که برای تسمه ماشین لباسشویی شما مشکلی پیش آمده باشد، برای برطرف کردن آن باید تسمه لباسشویی را تعویض نمایید.

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی

ماشین های لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام انجام شستشو چندین بار تخلیه آب را از طریق پمپ انجام می دهند. این امکان وجود دارد که در هنگام تخلیه بعضی از اشیاء جامانده در لباس های شما و یا جدا شدن اشیاء ریز لباس شکا مانند دکمه و سنجاق در این مسیر تخلیه قرار گیرند و را تخلیه را مسدود کنند. در صورتی که این فیلتر توسط اشیاء گفته شده و دیگر موارد، مسدود شود دیگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما نمی تواند آب لباسشویی را تخلیه کند. اگر که آب در داخل ماشین لباسشویی شما جمع شده است، حتما باید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را در اولین اقدام بررسی نمایید.

گرفتگی در شیلنگ تخلیه

توجه داشته باشید که در ماشین لباسشویی ها یم شلنگ تخلیه طراحی شده است تا بتواند آب کثیف حاصل از شستشوی لباسشویی را تخلیه کند. در برخی از موارد دیده شده است که گرفتگی این شلنگ علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو می باشد. این شلنگ معمولاً در مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب می شود.توجه داشته باشید گرفتی در مسیر فاضلاب و یا سیفون زیر دیگ یکی دیگر از علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو می باشد.

بروز مشکل در پمپ تخلیه آب لباسشویی دوو

یکی دیگر از دلایل جمع شدن آب در لباسشویی و عدم تخلیه آن شکستگی در پره های پمپ تخلیه می باشد. از دلایل بروز این مشکل می توان به وجود اشیاء خارجی اشاره کرد که باعث شکستگی پره لباسشویی می شود. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در ماشین لباسشویی فرسوده شدن پمپ تخلیه لباسشویی است. توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل برای پمپ تخلیه، باید تپجه داشته باشید که این قطعه را با پمپی سالم جایگزین نمایید، زیرا این امکان وجود دارد که جمع شدن آب در ماشین لباسشویی عملکرد این دستگاه را مختل نماید.

نقص فنی در برد یا تایمر لباسشویی

برد ثا همان تایمر ماشین لباسشویی نقس بسیار مهمی را در این دستگاه دارد. در صورتی که این قطعه در لباسشویی دچار مشکل شود این امکان وجود دارد که عملکرد کلی دستگاه دچار مشکل شود. برد در ماشین لباسشویی دستور شروع و تمام شدن هر فرایندی را صادر می کند‌. تخلیه نشدن آب در لباسشویی در برخی از موارد به خرابی برد لباسشویی دوو مربوط می شود. در این گونه موارد‌ توجه داشته باشید که تعمیر لباسشویی دوو را به یم فرد متخصص بسپارید، زیرا که تعمیرات لباسشویی دوو نیاز مند تخصص بالایی می باشد.

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو به عنوان یکی از نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی آماده است تا با همکاری تعمیرکاران متخصص خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.
در صورتی که هر کدام لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است تنها کافیست تا با با نمایندگی تعمیرگاه مجاز دوو تماس بگیرید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکلات خود را در زمینه مشکل پیش آمده برطرف نمایید.
مشکلات در ماشین ها بسیار متفاوت و زیاد می باشند در صورتی که با هر کدام از آن ها روبرو شده اید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی دوو ما در تهران و کرج استفاده نمایید.
برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید به دو صورت آنلاین و تلفنی ثبت نمایید.
برای ثبت سفارش بخ صورت آنلاین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و برای ثبت سفارش تلفنی می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

4.5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها