تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

علت آب رفتن لباس در لباسشویی دوو

علت آب رفتن لباس در لباسشویی دوو

علت آب رفتن لباس در لباسشویی چیست؟

آشنایی با علت آب رفتن لباس در لباسشویی دوو، آب رفتن لباس در لباسشویی یک معضل جدی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. در بیشتر موارد، جنس لباس طوری است که پس از شستشو آب رفته و تغییر سایز پیدا می کند. اما گاهی چنین نیست؛ آب رفتگی لباس در لباسشویی، دلایل دیگری هم دارد که اگر آنها را به درستی بشناسید، می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید. در ادامه این مقاله، دلایل و راهکارهای آب رفتن لباس در ماشین لباسشویی دوو را به شما آموزش می دهیم. اگر متوجه وجود یک ایراد فنی در ماشین لباسشویی خود شدید، تیم تعمیر لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه می دهند.

دلیل اصلی آب رفت لباسها، جنس پارچه آنهاست. الیاف بعضی از پارچه های نخی یا کتانی که کیفیت پایینی دارند، در برخورد با آب و مواد شوینده، تغییر اندازه می دهند. همین مسئله هم باعث آب رفتن لباس می شود. اما گاهی اگر دمای آب ماشین لباسشویی بیش از حد استاندارد بوده و بالا باشد، باعث آب رفتن لباسها می شود.

همچنین دور بالای خشک کن هم می تواند موجب آب رفتگی لباس در لباسشویی دوو و دیگر برندها شود. بسیاری از افرادی که مدام از آب رفتن البسه خود شکایت دارند، دور ماشین را به اشتباه انتخاب می کنند. این موارد، دلایل اصلی تغییر سایز لباس ها در ماشین لباسشویی محسوب می شوند.

راهکارهایی برای رفع مشکل آب رفتن لباس در ماشین لباسشویی

توجه به برچسب شستشوی لباس

پیش از این که لباس را داخل لباسشویی بیندازید، حتما برچسب یا لیبل پشت آن را با دقت بخوانید. در این برچسب، تمام نکات و جنبه‌ های مختلف شستشوی لباس بیان شده اند. مثلا اینکه لباس مورد نظر، باید به چه دمای آبی شستشو داده شده و چه مدت در ماشین بماند. حتی در برخی از لیبل ها، امکان استفاده یا عدم استفاده از خشک کن برای لباس مورد نظر نیز نوشته شده است. تنها با توجه به برچسب، می توانید از آب رفتگی لباس در لباسشویی جلوگیری کنید.

علت آب رفتن لباس در لباسشویی دوو

تنظیم درست دمای آب

یکی از بهترین اقدامات برای جلوگیری از آب رفتن لباس در ماشین لباسشویی و حل این مشکل، تنظیم درست دمای آب است. هرچقدر در هنگام شستشو آب درجه حرارت بالاتری داشته باشد، میزان وارفتگی و شل شدن الیاف لباس هم بیشتر است. دمای پایین آب، تا حد زیادی از آب رفتن لباسها جلوگیری می کند.

پایین آوردن دور خشک کن

کار دیگری که می توانید برای جلوگیری از آب رفتگی لباس در لباسشویی انجام دهید، کاهش دور خشک کن است. با این کار، فشار کمتری به لباس ها وارد می شود. اگرچه لباس ها دیرتر خشک می شوند؛ اما در عوض اندازه و شکل ظاهری آنها آسیب نمی بیند.  هرچه دور خشک کن در لباسشویی بالا برود، امکان چروک شدن لباس و آب رفتن آن هم افزایش پیدا می کند.

انتخاب صحیح برنامه در لباسشویی، بدون آب رفتن لباس

جهت جلوگیری از آب رفتن لباس در لباسشویی، باید مناسب ترین برنامه شستشو را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین برنامه برای شستشو در لباسشویی به جنس، میزان کثیفی و علی الخصوص برچسب روی لباس خود توجه داشته باشید. همچنین بهتر است پیش از انتخاب برنامه، سری به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود بزنید تا با معنی و عملکرد هریک از برنامه ها و کلیدها به خوبی آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آماده است تا تمامی خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی دوو را به صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه دهد. در این مطلب با علت آب رفتن لباس در لباسشویی دوو آشنا شدیم، در صورتی که در هنگام برطرف کردن این مشکل و یا بروز مشکلات دیگر برای لباسشویی شما اتفاق افتاد، تنها کافیست تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز ارتباط برقرار کنید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها