تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

تعمیرگاه مجاز

آشنایی و نحوه استفاده ی ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

ماشین لباسشویی های درب از بالا اولین لباسشویی های اتوماتیک بودند که در سال 1851 اختراع شدند و به مرور جایگزین شستشوی دستی لباس ها شدند. این ماشین لباسشویی ها از همان اول، به شکلی که امروز مرسوم است، نبوده اند و با گذشت زمان، تکنولوژی استفاده شده در ماشین های لباسشویی، چه درب از جلو و چه درب از بالا، پیشرفت بسیار زیادی کردند که ما هم در این مقاله قصد داریم تا طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا را به شما آموزش دهیم.

در دنیای امروز، لباسشویی ها از تنوع بالایی در رنگ، ابعاد، برند، مدل و ظرفیت شستشو برخوردارند که به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک و در مدل های درب از بالا و درب از روبرو تولید میشوند، معمولا به لباسشویی های درب از بالا، نیمه اتوماتیک و درب از روبرو تمام اتوماتیک میگویند، شما عزیزان می توانید نحوه ی کار با لباسشویی تمام اتوماتیک سامسونگ را در دفترچه راهنمای لباسشویی سامسونگ مطالعه کنید.

آشنایی با خدمات مجموعه ی تعمیرگاه مجاز

تعمیرگاه مجاز از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش لباسشویی های درب از بالای سامسونگ می باشد که خدمات خود را به صورت تخصصی، توسط تعمیرکارانی آموزش دیده و مجرب با استفاده از قطعات اصلی در تعمیر یا تعویض قطعات در منزل شما و در هر روز هفته، حتی روز های تعطیل ارائه میدهد، این خدمات مشمول ارائه ی ضمانتنامه ی 6 ماهه از سوی تعمیرگاه مجاز به شما خواهد بود.

نحوه ی کار لباسشویی ها

لباسشویی های درب از بالا و درب از روبرو برای هم زدن لباس ها، نیروی مکانیکی – برای حل شدن مواد شوینده و آب با هم، فعالیت های شیمیایی و برای گرم کردن آب ، انرژی گرمایی مصرف میکنند که در ادامه طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا را میخوانید و یاد میگیرید چگونه از این دستگاه استفاده کنید.

اجزای تشکیل دهنده ی لباسشویی های سامسونگ مدل درب از بالا

ماشین لباسشویی های سامسونگ که دربشان از بالا باز میشود، دارای دو قسمت متشکل از سیستم کنترلی و سیستم مکانیکی می باشند.

در قسمت سیستم کنترلی ؛ سلکتور انتخاب میزان بار مورد استفاده یا کلید (سوئیچ) میزان فشار، برد های کنترلی، تایمر یا زمان سنج و سلکتور یا درجه تنظیم میزان گرمای آب قرار دارد.

و قسمت مکانیکی دستگاه شامل ؛ جعبه دنده، موتور، کلاچ، کمربند، شیر آب، همزن، لگن شسشچتشوی بیرونی و داخلی، پمپ و سیستم انتقال قدرت می باشد.

اجزای تشکیل دهنده ی لباسشویی های سامسونگ

ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ، چگونه کار می کند؟

به صورت کلی، طرز کار ماشین لباسشویی های استانداردی که درب از بالا هستند به این صورت می باشد که ؛ از یک پروانه ی همزن مرکزی که دارای پره های همزن است برای حرکت دادن لباس های داخل آب از بالا به پایین استفاده میکنند.

در طول فرآیند شستشو، این همزدن از بالا به پایین لباس ها ادامه داشته که محلول آب و کف را با قدرت از الیاف هر گونه پارچه و لباس ها عبور می دهد که با این روش، هرگونه کثیفی و آلودگی که در الیاف البسه بود، خارج میشود.

در تولید لباسشویی درب از بالای ماشین لباسشویی سامسونگ از یک لگن یا درام چرخان که حول یک محور مرکزی میچرخد استفاده شده که عملکرد مشابهی مانند لباسشویی سامسونگ درب از جلو دارد اما درب از جلو باز نمیشود، بلکه از بالای لباسشویی درب آن باز می شود‌.

در ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ از یک همزن پروانه ای بدون محور مرکزی استفاده شده است که به همین علت، از نظر بازدهی، بسیار شبیه به ماشین لباسشویی های درب از جلوی سامسونگ عمل میکنند.

مزایای لباسشویی درب از بالای لباسشویی سامسونگ نسبت به لباسشویی های درب از جلوی سامسونگ

 لباسشویی های درب از بالای سامسونگ درست مانند لباسشویی های درب از جلوی این برند، لباس ها را به تمیزترین حالت شستشو میدهند. علاوه بر اینکه حجم آب مورد نیاز آن نسبت به حجم آب لباسشویی درب از جلو بسیار کمتر است، البته در مرحله ی کف شویی این میزان بسیار کم است، ولی در مرحله ی آبکشی میزان آب مصرفی در لباسشویی درب از بالای سامسونگ مقداری بیشتر خواهد بود.

– دیگر مزیتی که لباسشویی های درب از بالای سامسونگ نسبت به لباسشویی های درب از جلوی سامسونگ دارند، این است که به علت بالا بودن درب، نیازی به لاستیک دور درب ندارند، در نتیجه محیطی برای ایجاد رطوبت و آلودگی، تجمع باکتری و پیدایش قارچ ها در لابلای چین های لاستیک و درون دیگ نخواهد بود که از شر بو های نامطبوع در دراز مدت در امان خواهید بود.

– از دیگر مزایای ماشین لباسشویی های درب از بالای سامسونگ این است که با استفاده از نیروی گرانش زمین ، مواد شوینده، سفید کننده و نرم کننده ای که درون چا پودری این ماشین لباسشویی ها ریخته میشود، در فرایند شستشو به لباسها تزریق میشود. اما در ماشین لباسشویی های درب از جلو، مواد شوینده درون جاپودری باید توسط، شیرهای برقی که مسیر جا پودری را باز و بسته میکنند به لباسها تزریق شوند. همچنین هیچ گونه رطوبتی بعد از عملیت شستشو درون این ماشین لباسشویی ها بدلیل نیروی گرانش زمین ، باقی نمیماند اما در ماشین لباسشویی های درب از جلو، رطوبت در لابلای لاستیک درز گیر، و یا داخل لگن شستشو باقی میماند که باعث ایجاد رشد کپک و قارچ و نهایتا ایجاد بوی نامطبوع در ماشین لباسشویی میشود.

ورود و خروج آب در ماشین لباسشویی های درب از بالا ، بدلیل ساختار عمودی آنها به مراتب راحت تر از ورود و خروج آب در ماشین لباسشویی های درب از جلو میباشد.

– همچنین لباسشویی های درب از بالای سامسونگ دارای یک جفت یاتاقان متقارن نسبت به یک عدد یاتاقان در یک سمت محور میباشد که باعث کاهش خرابی های مکانیکی آن میشود، پس در صرف هزینه ها صرفه جویی میشود.

– ماشین لباسشویی های درب از بالای سامسونگ از نظر مکانیکی در مدل های پیشرفته تر بسیار ساده تر شده اند. اگرچه سیستم های الکترونیکی آنها به مراتب پیشرفته تر و پیچیده تر شده است، شاید دیری نپاید که تنها با یک کیت الکتریکی کل فرایندهای الکترونیکی پوشش داده شود. معمولا در صورت خرابی یکی از اجزاء الکترونیکی این ماشین لباسشویی ها، کل مجموعه الکترونیکی باید تعویض شود.

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

برای استفاده از ماشین لباسشویی های درب از بالا ی سامسونگ، بعد از آنکه مشتری یا مصرف کننده حجم لباسها را انتخاب کرد، و دمای مورد نظر را تنظیم نمود و نوع برنامه شستشو را تعیین کرد، لگن خارجی از آب پر میشود. در ماشین لباسشویی نوع استاندارد، آب حجم کل لباسها را فرا میگیرد و آنها را درون آبکش یا سبد ماشین لباسشویی غوطه ور میکند(مگر آنکه سبد یا آبکش شستشو خراب شده باشد.) سپس پروانه همزن آب را از بین لباسها عبور میدهد تا اصطکاک و درگیری لازم برای خارج شدن آلودگی از لباسها را تولید کند.

ماشین لباسشویی پربازده حجم آب کمتری مصرف میکند ( حدود 40 درصد آب کمتر) و لباسها بصورت کامل ، ابتدای امر در اب غوطه ور نمیشوند. پروانه همزن در انتهای لگن ماشین لباسشویی ، لباسها را در حین فرایند شستشو داخل آب غوطه ور میکند.

بصورت کلی، موتوری که به گیر بکس نیرو منتقل میکند، پروانه همزن را چرخانده تا در یک جهت بتابد. پمپ آب همواره در یک جهت میچرخد و آب آغشته به پودر شوینده را مجددا وارد مدار میکند.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ آماده است تا با همکاری تکنسین های متخصص بهترین خدمات را با نازلترین قیمت در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ به شما مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهد. تعمیرگاه مجاز تمامی خدمات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در محل مورد نظر شما ارائه می دهد.

شماره های تماس با تعمیرگاه مجاز سامسونگ

55810742-22737566-88592650-47287993-77114767-33142528 (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها