تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی زیرووات, ریست لباسشویی زیرووات

ریست لباسشویی زیرووات

ریست لباسشویی زیرووات

آموزش تست و ریست ماشین لباسشویی زیروات

ماشین لباسشویی که برای شستشوی لباس، پرده و البسه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، مانند لوازم برقی پر مصرف دیگر، گاهی نیز ممکن است دچار ایراد شود و در موقع استفاده  ارور یا کد خطاهایی لباسشویی زیرووات در صفحه نمایش ماشین لباسشویی مشاهده کنید.

ممکن است این ایرادها، با یک عمل ساده برطرف شود. اما گاهی نیز امکان دارد قطعات مهم دستگاه خراب یا معیوب شده باشند. که در این صورت، با ریست لباسشویی زیرووات، درست نمی شوند و باید برای تعمیر لباسشویی زیرووات و یا تعویض این قطعات یا بخش هایی که دچار مشکل شده اند، با کارشناس مشورت و اقدام به رفع آنها کرد.

ماشین لباسشویی زیرووات هم مانند لباسشویی های دیگر، از جمله لوازم برقی ضروری می باشد. که برای تمیزی لباسها، پرده ها، انواع البسه های مختلف و حتی شستشوی پتو نیز بکار می رود.

نگهداری از ماشین لباسشویی زیرووات، باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و اگر به درستی از ماشین لباسشویی استفاده شود و نکات ایمنی و نگهداری از آن را در دفترچه راهنمای لباسشویی زیرووات آن مطالعه کنید، می توانید سالها از ماشین لباسشویی زیرووات استفاده بهینه ببرید.

علت های مختلفی باعث می شود که ماشین لباسشویی مشکل و ایراد پیدا کند.

چه زمانی باید ماشین لباسشویی زیرووات را ریست کرد.

هدف از ریست لباسشویی زیرووات، معمولا برای پاک کردن برنامه انتخابی و تغییر آن و شروع مجدد دستگاه می باشد.

گاهی ممکن است فراموش کرده باشیم و قفل کودک در ماشین لباسشویی فعال نشده باشد. در این هنگام لمس دکمه های ماشین لباسشویی و یا دست زدن کودک به دکمه و ولوم دستگاه، باعث می شود که برنامه شستشوی ماشین لباسشویی زیرووات دچار اختلال شود و برنامه انتخابی را به طور متوالی و درست انجام ندهد.

مراقب باشید در هنگام شستشو، قفل کودک را حتما فعال کنید.

ریست لباسشویی زیروواتگاهی با قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی و انتخاب برنامه در شروع شستشو، متوجه می شوید که برنامه انتخاب شده، مناسب نوع پارچه نبوده و می خواهید شستشو را متوقف کرده و مجدد به ماشین لباسشویی برنامه جدید بدهید.

در این حالت می توانید برای ریست لباسشویی زیرووات اقدام کنید.

  • اگر دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی زیرووات را مطالعه کنید متوجه می شوید که ممکن است در طول استفاده از ماشین لباسشویی، دستگاه ارور دهد و ماشین لباسشویی کار نکند. اولین قدم برای برطرف کردن ارور ماشین لباسشویی زیرووات، این است که دستگاه را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید و مجدد ماشین لباسشویی زیرووات را به برق وصل کنید.

و یا درب ماشین لباسشویی را برای 6 مرتبه باز و بسته کنید.

  • نوسان برق نیز یکی از علت های بروز مشکل در ماشین لباسشویی است. ولتاژ بیش از اندازه و یا قطعی برق نیز، مشکل ساز می باشد. این مشکلات با ریست کردن ماشین لباسشویی زیرووات برطرف خواهند شد.
  • موقعی که ماشین لباسشویی بر روی یک برنامه قفل شده و صفحه نمایش چشمک زن شده باشد و یا برنامه ای را به اشتباه برای شستشو انتخاب کرده باشید، می توانید با ریست لباسشویی زیرووات این مسئله را حل کنید.
  • معمولا در بیشتر ماشین های لباسشویی دکمه ریست تعبیه شده است و با زدن دکمه ریست در عرض چند ثانیه، دستگاه به راحتی ریست می شود. البته بستگی به مدل ماشین لباسشویی ممکن است دکمه ریست وجود نداشته باشد و باید ماشین لباسشویی را به صورت دستی ریست کرد.

در ماشین لباسشویی زیرووات اگر بخواهید در وسط برنامه ماشین لباسشویی را خاموش کنید و تغییر برنامه دهید باید دکمه start را بزنید و به مدت چند ثانیه نگه دارید تا تمام چراغ ها خاموش شوند. در این حالت ماشین لباسشویی زیرووات ریست شده است.

وقتی ماشین لباسشویی زیرووات را ریست می کنید، دوباره ماشین را با برنامه جدید برای شستشو تنظیم کنید. اگر ایراد پیش آمده با این کار برطرف شده باشد، ماشین لباسشویی باید کار خود را به درستی انجام دهد و پرسه شستشو انجام شود و ارور دیگر بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی مشاهده نشود و یا چشمک نزند.

اما اگر با ریست لباسشویی زیرووات، مشکل برطرف نشده باشد، علت را در جای دیگر ماشین لباسشویی جستجو کنید. ممکن است ایراد فنی در جای دیگر ماشین لباسشویی باشد. برای رفع مشکل حتما از یک کارشناس مشاوره بگیرید و اگر قطعه یا بخشی از ماشین لباسشویی خراب شده و یا سوخته بود با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس گرفته و درخواست تعمیرکار کنید.

  • نکات ایمنی را در ماشین لباسشویی رعایت کنید.
  • ماشین لباسشویی را هر سال سرویس کنید.
  • برای رفع خرابی اقدام به باز کردن ماشین لباسشویی زیرووات نکنید و از متخصص کمک بگیرید.

نگهداری درست و نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی زیرووات کمک می کند که دستگاه خیلی زود دچار مشکل و ایراد نشود.

بیشتر بدانیم : تعمیر لباسشویی زیروات در تهران با کمترین دستمزد

ریست لباسشویی زیرووات

قبل از اقدام به  ریست کردن ماشین لباسسشویی زیرووات به این نکات نیز توجه کنید:

  • هنگامی که متوجه می شوید که ماشین لباسشویی به درستی کار نمی کند و یا اصلا روشن نمی شود، ابتدا جریان برق را در ماشین لباسشویی چک کنید .

از سالم بودن برق ساختمان مطمئن شوید.

پریز را بررسی کنید.

دو شاخه و کابل دستگاه را چک کنید تا خراب نشده باشند.

امکان دارد بر اثر ولتاژ بالای برق، دوشاخه ذوب شده باشد و یا به کابل ماشین لباسشویی زیرووات صدمه وارد شده باشد.

اگر برق دستگاه مشکل نداشت، می توانید شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی و لوله فاضلاب را چک کرده تا گرفتگی نداشته باشد.

فیلتر ماشین لباسشویی را بررسی کنید، تا جسم و یا پرز داخل آن نباشد.

اگر دستگاه از نظر برد الکترونیکی، پمپ تخلیه و یا قطعات مهم و…ایراد نداشته باشد، ایراد های ساده را می توان با ریست لباسشویی زیرووات به راحتی حل کرد و از ماشین لباسشویی استفاده کرد.

از ماشین لباسشویی به مدت طولانی و چند ساعت پشت سر هم استفاده نکنید.

از مواد شوینده بیش از اندازه استفاده نکنید، پودر زیاد باعث تمیزی بیشتر نمی شود، بلکه باعث رسوب و مشکل در دستگاه می شود.

ماشین لباسشویی را بعد از مدتی استفاده، جرم گیری کنید.

تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی، عمر دستگاه را افزایش می دهد.

به اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید.

هنگام شستشو با ماشین لباسشویی، اگر به ایراد یا مشکلی برخورد کردید و ایراد پیش آمده از قطعات ماشین لباسشویی نبود، دستگاه را ریست کرده و برنامه جدید را به ماشین لباسشویی بدهید.

ریست کردن ماشین لباسشویی ایندزیت را در اینجا مرور کردیم.

برای آگاهی بیشتر دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی زیرووات را مطالعه و یا در صورت خرابی دستگاه از کارشناس مشاوره بگیرید و در صورت لزوم از متخصص بخواهید تا در این امر شما را یاری کند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها