تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی اسنوا

ریست لباسشویی اسنوا

ریست لباسشویی اسنوا

آموزش ریست کردن لباسشویی‌ اسنوا

در برخی از موارد این امکان وجود دارد که ماشین لباسشویی دوار مشکلاتی شود که، این مشکلات خیلی تخصصی نباشند، اما شما می توانید به راحتی این مشکلات را برطرف نمایید. شاید این مشکلات باعث کار نکردن ماشین لباسشویی شما شوند، اما شما می توانید به راحتی و تنها با ریست لباسشویی مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. در صورتی که با اینگونه مشکلات در ماشین لباسشویی اسنوا روبرو شده اید اما با نحوه ریست لباسشویی اسنوا آشنا نیستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه تعمیر لباسشویی اسنوا و نحوه ریست کردن لباسشویی آشنا شوید. به عنوان مثال بعضی از این مشکلات شامل موارد زیر می شود:

  • نمایش ارورهای مختلف بر روی نمایشگر لباسشویی
  • کند شدن چرخش محفظه داخلی لباسشویی اسنوا
  • گیر کردن برنامه شستشوی ماشین لباسشویی
  • شروع نشدن شستشوی لباسشویی
  • تمام نشدن برنامه شستشو لباسشویی
  • و….

که در صورت بروز اینگونه موارد می تواند به راحتی با ریست لباسشویی اسنوا مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید. البته به موضوع دقت کنید که در برخی از موارد دیده شده است که آسیب وارد دیده شده به قطعات داخلی ماشین لباسشویی می باشد که در این مورد باید برای تعمیر لباسشویی اسنوا از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لباسشویی اسنوا کمک بگیرید و با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز مشکل پیش آمده را در لباسشویی خود برطرف نمایید.
چگونه متوجه شویم که به ریست لباسشویی اسنوا نیاز داریم
در صورتیکه شما ریست لباسشویی اسنوا را انجام دهید می توانید بیشتر مشکلات پیش آمده در لباسشویی و مشکلات مربوط به عملکرد نادرست لباسشویی‌ را برطرف نمایید. مثلا اگر که ماشین لباسشویی شما در هنگام شستشو متوقف شود، شما عزیزان می توانید به راحتی با ریست لباسشویی اسنوا روند کاری ماشین لباسشویی خود را به حالت عادی خود برگردانید. اما توجه داشته باشید در صورتی که نتواسنتید ریست لباسشویی اسنوا را خودتان انجام دهید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما مشکل پیش آمده را در دستگاه خود برطرف نمایید.

ریست لباسشویی اسنوا

توجه داشته باشید که در بیشتر موارد‌ دیده شده است که با وجود اتصال ماشین لباسشویی به برق و عدم مشکل در ماشین لباسشویی و ساختار فنی آن، دستگاه هیچ دستوری را دریافت نمی کند و سیر شست و شو را انجام نمی دهد و بعد از گذشت یک مدت طولانی شروع به کار کرد می کند. با ریست کردن لباسشویی‌ اسنوا خود می توانید به راحتی این مشکل را در دستگاه خود برطرف نمایید. اما توجه داشته باشید در صورتی که نتواسنتید ریست لباسشویی اسنوا را خودتان انجام دهید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما مشکل پیش آمده را در دستگاه خود برطرف نمایید.

نحوه ی ریست کردن لباسشویی اسنوا

باید به این موضوع دقت داشته باشید که بیشتر مشکلاتی که در ماشنی لباسشویی با آن ها روبرو شده اید به دلیل بر قرار نشدن ارتباط بین موتور و کنترل ماشین لباسشویی می باشد که این مشکلات به راحتی با ریست کردن ماشین لباسشویی قابل برطرف کردن هستند. ریست لباسشویی اسنوا در این موارد می تواند به ارتباط دوباره بین موتور و پنل لباسشویی کمک بسیار زیادی کند.

به صورت کلی باید در نظر گرفت که: بیشتر مشکلات پیش آمده در ماشین لباسشویی اسنوا به دلیل برقرار نشدن ارتباط بین موتور و کنترل ماشین لباسشویی می باشد که این مشکل را می توان با ریست لباسشویی اسنوا برطرف کرد، ریست لباسشویی اسنوا در این موارد به ارتباط دوباره بین موتور و پنل کمک بسیار زیادی می کند. برای اینکه بتوانید لباسشویی خود را در هر برندی ریست نمایید باید به دو روش اقدام نمایید. در ادامه این مقاله با دو روش آشنا می شویم. توجه داشته باشید که این دو حالت به مدل لباسشویی شما بستگی دارد که آیا لباسشویی شما دارای دکمه ریست باشد یا خیر.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

برای اینکه بتوانید لباسشویی که دارای دکمه ریست می باشد را، ریست نمایید در اولین اقدام باید ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید. بعد از آن ماشین لباسشویی خود را بر روی برنامه cotton روشن نمایید. بعد از اینکه ماشین لباسشویی را روشن کردید باید خیلی سریع دکمه ی temp و یا speed spin را یک بار زده و بعد آن را ول نمایید. بعد از آن دکمه ی level water  یا function را فشار دهید و را کنید. برای اینکه بتوانید ریست لباسشویی اسنوا را انجام دهید این مرحله را باید تا زمانی که عبارت t01 را بر روی نمشایگر خود مشاهده میکنید تکرار نمایید و بعد از آن که t01 به t02 تغیر یافت، باید کلید START را فشار دهید.

در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید، در این مرحله عبارت ELT را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده می کنید. در این قسمت باید از دکمه ریست لباسشویی اسنوا استفاده نمایید. این امکان وجود دارد که بعد از فشار دادن دکمه ریست لباسشویی اسنوا کد خطاهایی را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایید که، برای برطرف کردن ارور ها باید دکمه TEMP را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایید. بعد از انجام دادن تمامی این مراحله ریست لباسشویی شما به طور کامل انجام شده است.

ریست لباسشویی اسنوا

نحوه ریست ماشین لباسشویی اسنوا بدون دکمه ریست

اگر که ماشین لباسشویی فاقد دکمه ریست می باشد، و می خواهید ماشین لباسشویی خود را ریست کنید، باید مراحلی که در ادامه با آن آشنا می شویم را انجام دهید. در اولین اقدامن باید برق ماشین لباسشویی را قطع نمایید، بعد از قطع کردن برق ماشین لباسشویی باید به مدت 5 ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و بعد از آن مجددا سیستم را به برق وصل نمایید تا ریست لباسشویی اسنوا بدون دکمه خود انجام شود.

در این مقاله با نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی اسنوا آشنا شدیم. اما در صورتی که مشکلات پیش آمده در این دستگاه برطرف نشده است، باید بدانید که مشکل پیش آمده برای قطعات ماشین لباسشویی می باشد که در این گونه موارد تعمیرکار متخصص باید در محل مورد نظر شما حاضر شود به بررسی و عیب یابی لباسشویی اسنوا شما بپردازد. برای ثبت سفارش می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی اسنوا استفاده نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی در زمینه تعمیر لباسشویی اسنوا:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها