تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

رفع بوی بد ماشین لباسشویی دوو

رفع بوی بد ماشین لباسشویی دوو

نحوه رفع بوی بد ماشین لباسشویی دوو

همانگونه می دانید ماشین های لباسشویی یکی از کاربردی ترین وسایل خانگی در هر منزل می باشند. از این رو بروز هرگونه مشکل برای این دستگاه می تواند دردسر ساز باشد.
از آنجا که محیط ماشین لباسشویی محیطی مرطوب می باشد و می توان از انواع پودرهای ماشین لباسشویی استفاده کرد، از همین رو نیز امکان بو گرفتن ماشین لباسشویی وجود دارد. یکی از مشکلات شایع لباسشویی که اکثر مصرف کنندگان با این مشکل روبرو می شوند، بو گرفتن لباسشویی میباشد، بعد از اینکه با این مشکل مشکل روبرو می شوید شما به دنبال رفع بوی بد لباسشویی دوو می باشید. در برخی از موارد دیده شده است که بوی بد لباسشویی به حدی می باشد که پس از هر بار شستشو، لباس های درون لباسشویی بوی بد داخل لباسشویی را به خود گرفته اند و این موضوع آزار دهنده می باشد. اما توجه داشته باشید که این مشکل بسیار پیش پا افتاده می باشد که شما عزیزان می توانید به راحتی با رعایت کردن چند نکته از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.
همانگونه که گفته شد بو گرفتن ماشین لباسشویی و انتقال آن ها به لباس ها یکی از مشکلات شایع در ماشین های لباسشویی می باشد که این مشکل بسیار آزار دهنده می باشد. البته توجه داشته باشید که دلیل بروز این مشکل خودتان می باشید. در ادامه ادامه این مقاله قرار است با علت بو گرفتن ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع بوی بد لباسشویی دوو آشنا شویم.

در صورتی که بعد از انجام دادن نکات این مقاله نتوانستید مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی برطرف نمایید، می توانید برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی دوو به نمایندگی تعمیرگاه مجاز دوو مراجعه کنید و مشکل پیش آمده را در لباسشویی خود با همکاری تعمیرکاران ما برطرف نمایید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل و نحوه رفع بوی بد لباسشویی دوو آشنا شوید.

  • چه دلایلی باعث ایجاد بوی بد دز ماشین لباسشویی دوو می شود؟
  • بست درب ماشین لباسشویی بلافاصله بعد از شستشوی لباس ها
  • در نیاوردن لباس های شسته شده و خیس از داخل ماشین لباسشویی دوو
  • بعد از تمام شدن شستشوی ماشین لباسشویی لاستیک دور درب را تمیز نمی کنید
  • جاپودری ماشین لباسشویی دوو را به صورت دوره ای تمیز نمی کنید
  • عدم سرویس ماشین لباسشویی دوو در دوره های مشخص شده
  • خشک نکردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • تمیز نکردن جاپودری ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی دوو در تهران با کمترین هزینه

رفع بوی بد ماشین لباسشویی دوو

روش های برطرف کردن رفع بوی بد لباسشویی دوو

استفاده کردن از آب گرم در مراحل آب کشی ماشین لباسشویی

از ساده ترین روش هایی که می توانید با استفاده کردن از آن بوی بد ماشین لباسشویی دوو را از بین ببرید استفاده کردن از آب گرم در مراحل آب کشی لباسشویی می باشد. ما به این دلیل استفاده کردن از آب را توصیه می کنیم که، در صورت استفاده کردن از آب گرم می توانید تمامی مواد شوینده باقی مانده از شستشو را که روی لباس ها باقی مانده است از بین ببرید. همچنین با استفاده کردن از آب گرم می توانید تمامی باکتری های لباسشویی را از بین ببرید. بنابراین اگر که در ماشین لباسشویی خود بوی بد را حس کردید می توانید با استفاده از تز آب گرم تمامی مواد شوینده و باکتری های ماشین لباسشویی را از بین ببرید و باعث رفع بوی بد در لباسشویی خود شوید.

استفاده کردن از سرکه برای برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی

یکی دیگر از روش های کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی دوو استفاده کردن از سرکه برای تمسز کردن ماشین لباسشویی دوو. در این روش شما عزیزان باید به صورت دوره ای و در دوره های ۶ ماهه دو لیوان سرکه سفید را در ماشین لباسشویی بریزید و ماشین لباسشویی خود را بر روی داغ ترین برنامه شستشو قرار دهید و تایمر لباسشویی را نیز بر روی ۱۵ دقیقه قرار دهید. برای اینکه بتوانید تاثیر گذاری بهتری از این روش داشته باشید می توانید از جوش شیرین و سرکه استفاده نمایید.

ماشین لباسشویی خود را تمیز نمایید

از روش های موثر دیگر در رفع بوی بد لباسشویی دوو تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو می باشد. بهتر است که هر از چندگاهی به صورت دوره ای فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری ماشین لباسشویی خود را تمیز نمایید تا باکتری‌‌ ها و قارچ ها هیچ منطقه ای برای جمع شدن نداشته باشند. با انجام دادن این نکنه به صورت دوره ای از بو گرفتن ماشین لباسشویی خود جلوگیری نمایید.

تعمیر لباسشویی دوو

رفع بوی بد ماشین لباسشویی دوو

کمک کردن به خشک شدن زودتر ماشین لباسشویی

همچنین شما عزیزان می توانید بعد از تمام شدن پروسه شستشو و شستن لباس ها درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید پ اجازه دهید رطوبت داخل لباسشویی‌ از بین برود. همچنین شما عزیزان می توانید بعد از تمام شدن پروسه شستشو روطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را با یک دستمال خشک و تمیز بگیرید تا از بو گرفتن لباسشویی جلوگیری نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل مورد نظر شما

فرقی نمی کند که ماشین لباسشویی دوو شما دچار چه مشکلی شده است، در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکلات ماشین لباسشویی دوو خود را برطرف نمایید. تمامی تعمیرکارانی که با تعمیرگاه مجاز همکاری می کنند دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی دوو می باشند و آخرین دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی را دیده اند، و به همین دلیل ماشین لباسشویی شما را به صورت تخصصی بررسی، عیب یابی و تعمیر می کنند. در صورتی ماشین لباسشویی دوو شما دچار مشکل شده است می‌توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی دوو، تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید؛ تکنسین های این مرکز پس از تماس شما در محل مورد نظر حاضر میشوند تا خدمات عیب یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند؛ تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی دوو ابتدا با عیب یابی دقیق این دستگاه، منشأ مشکل آن را پیدا کرده و سپس با تعمیرات تخصصی مشکل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف میکنند.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران و کرج جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742 (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها