تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی گرنیه, رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

روش هایی کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشید که هنگامی که درب لباسشویی باز می کنید تا لباس ها را در بیاورید این مشکل را مشاهده می کنید که لباس هایتان بو گرفته است. اولین سوالاتی که ذهن شما را در این زمینه مشغول می کند شامل این موارد می شود: علت بوی بد گرفتن ماشین لباسشویی چیست؟ برای برطرف کردن این مشکل چه اقداماتی باید انجام داد؟ بو گرفتن ماشین لباسشویی، یکی از شایع ترین مشکلات لباسشویی که امکان بروز ان در هر زمان وجود دارد، بو گرفتن لباسشویی می باشد. این مشکل در منزل شما بسیار آزار دهنده می باشد که شما عزیزان باید در اولین اقدام برای برطرف کردن آن اقدام نمایید. در ادامه مطلب با دلایل بروز این مشکل و نحوه رفع بوی بد لباسشویی گرنیه آشنا می شویم.

اما قبل از اینکه با چگونگی برطرف کردن این مشکل در لباسشویی آشنا شویم باید با دلیل بروز این مشکل در لباسشویی آشنا شویم. باید بدانید تنها دلیلی که باعث بروز این مشکل در ماشین لباسشویی رشد میکروارگانیسم ها در داخل درام یا سبد ماشین لباسشویی می باشد، که از طریق سیر شستشو به وجود می آید همچنین شوینده هایی که بعد از شستشو جا می مانند این باز رشد این میکروب ها می شوند. اما چه اقداماتی باید برای رفع بوی بد لباسشویی گرنیه انجام داد؟ در صورتی که می خواهید با نحوه برطرف کردن این مشکل آشنا شوید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با راهکارهای رفع بوی بد لباسشویی گرنیه آشنا شوید و بتوانید به راحتی آن را برطرف نمایید.

دلایلی که باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی گرنیه می شود عبارتند از:

  • بستن درب لباسشویی بلافاصله بعد از شست و شوی لباس ها
  • در نیاوردن لباس های شسته و خیس از داخل ماشین لباسشویی
  • خیس ماندن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی و خشک نکردن آن
  • جاپودری ماشین لباسشویی را تمیز نمی کنید
  • عدم سرویس ماشین لباسشویی در دوره های مخشخص شده (به عنوان مثال عر 6 ماه یکبار)

 تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه

رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

 تعمیر لباسشویی گرنیه

روش های تضمیی در برای رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

استفاده کردن از آب گرم برای مراحل آبکشی در ماشین لباسشویی

یکی از ساده ترین و اولین راهکاری که ما برای رفع بوی بد لباسشویی گرنیه به شما معرفی می کنیم، استفاده کردن از آب گرم به جای گرم می باشد. آب گرم این قابلیت را دارد که تمامی مواد شوینده باقی مانده از شستشو را کامل حل کند و تمام باکتری آن ها را از بین ببرد، به همین دلیل ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که از آب گرم برای مراحل آبکشی لباس ها در ماشین لباسشویی استفاده نمایید تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی باقی نماند که باعث بو گرفتن آن بشود.

استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از روش های کاربردی که می توانید با استفاده از آن به رفع بوی بد لباسشویی گرنیه بپردازید، استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی می باشد. برای اینکه به انجام دادن این کار بپردازید باید لباسشویی را به صورت دوره ای و هر 6 ماه یک بار دو لیوان سرکه سفید را داخل لباسشویی بریزید و ماشین لباسشویی را به مدت 15 دقیه بر روی داغ ترین برنامه شست و شو قرار دهید؛ برای اینکه تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد می توانید محلول جوش شیرین. سرکه استفاده نمایید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی به صورت دوره ای

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن به رفع بوی بد لباسشویی گرنیه بپردازید، تمیز کردن ماشین لباسشویی به صورت دوره ای می باشد. توصیه می شود که هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری ماشین لباسشویی را تمیز نمایید تا باکتری ها و قارچ های آن جایی برای جمع شدن نداشته باشند تا باعث بو گرفتن ماشین لباسشویی نشوند.

 تعمیر لباسشویی گرنیه

رفع بوی بد لباسشویی گرنیه

 تعمیرات لباسشویی گرنیه

رطوبت داخل ماشین لباسشویی را خشک نمایید

بعد از اتمام سیر شست و شو و آبکشی لباس ها باید توجه کنید که ، خارج کردن لباس ها اولین اقدامی که باید انجام دهید، خارج کردن لباس ها از داخل لباسشویی می باشد، بعد از آن باید درب لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل ماشین لباسشویی از بین برود. همچنین شما عزیزان می توانید با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز رطوبت لاستیک درب را از بین ببرید.

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در محل مورد نظر شما

توجه داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکلات تخصصی برای لوازم خانگی خود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشکلات تمامی لوازم خانگی خود را برطرف نمایید. بعد ثبت کردن خرابی دستگاه خود، تعمیرکار متخصص ما در محل مورد نظر شما حاضر می شود و به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه شما می پردازد. تعمیرات ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه داده می شود. توجه داشته باشید در صورتی که لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعه دارد نیز می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما استفاده نمایید. در صورتی که نیاز به خدمات ما دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید از طریق شماره های ثبت شده نمایندگی در سایت اقدام نمایید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها