آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی وستل, رفع بوی بد لباسشویی وستل

رفع بوی بد لباسشویی وستل

رفع بوی بد لباسشویی وستل

روش های تنضمینی برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی وستل

آیا شماهم با این مشکل مواجه شده اید که بعد از تمام شدن شستشو یا قبل از شستشو هنگامی که در لباسشویی را باز می کنید با بوی بد لباسشویی مواجه می شود؟ بعد از روبرو شدن با این مشکل شاید سوالاتی ذهن شما را درگیر کنند که این سوالات شامل این موارد می شود: دلیل بوی بد لباسشویی چیست؟ چگونه می توان برای رفع بوی بد لباسشویی وستل اقدام کرد؟ اما شما به راحتی و با کمی دقت می توانید این مشکل را در لباسشویی خود برطرف نمایید. شما عزیزان باید بدانید که منشاء بوی بد از لباسشویی وستل به خاطر رشد میکروارگانیسم ها در داخل درام یا سبد لباسشویی می باشد. در واقع این باکتری ها به دلیل محیط گرم و مرطوبی که بعد از اتمام شستشو ایجاد می شود و یا شوینده هایی که بعد از تمام شدن شستشو جا می ماند رشد می کنند. اما چگونه می توان به رفع بوی بد لباسشویی وستل پرداخت؟ در این  مطلب قرار است روش هایی را برای رفع بوی بد لباسشویی وستل به شما عزیزان بازگو کنیم تا در صورتی که با این مشکل روبرو شدید بتوانید آن ها را برطرف نمایید.

برخی از عواملی که باعث بروز بوی بد در لباسشویی وستل می شود؟

  1. بستن درب لباسشویی وستل بلافاصه بعد از اتمام شستشو
  2. در نیاوردن لباس های شسته و خیس بعد از شستشو از لباسشویی
  3. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را خشک نمی کنید
  4. عدم تمیز کردن جا پودری به صورت دوره ای
  5. عدم سرویس ماشین لباسشویی به صورت دوره ای

روش هایی برای رفع بوی بد لباسشویی وستل

برای مراحل آبکشی از در لباسشویی از آب گرم استفاده نمایید

از ساده ترین و اولین روش هایی که می توانید با استفاده کردن از آن به رفع بوی بد لباسشویی بپردازید. به دلیل توصیه می شود از آب گرم استفاده نمایید که، آب گرم می تواند تمامی مواید شوینده باقی مانده از شستشو را بر روی لباس ها کامل از بین ببرد، همچنین آب گرم می تواند تمام باکتری ها را نیز از بین ببرد، پس با توجه به این موضوع بهتر است که از آب گرم برای مراحل آبکشی لباس ها در لباسشویی استفاده نمایید تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی باقی نماند که باعث بو گرفتن لباسشویی شود.

رفع بوی بد لباسشویی وستل

استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن لباسشویی وستل

یکی دیگر از روش هایی که در رفع بوی بد لباسشویی وستل تاثیر دارد، استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی می باشد، به گونه ای که شما باید به صورت دوره ای و هر 6 ماه یکبار دو لیوان سرکه را به داخل لباسشویی بریزید و به مدت 15 دقیقه لباسشویی را بر روی داغ ترین برنامه شستشو قرار دهید؛ در صورتی که می خواهید تاثیر گذاری بیشتری از این روش بگیرید می توانید از محلول جوش شیرین و سرکه برای شستشوی لباسشویی استفاده نمایید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از روش هایی که می توان برای رفع بوی بد لباسشویی وستل از آن استفاده کرد، تمیز کردن ماشین لباسشویی به صورت دوره ای می باشد. توصیه می شود که هر چند وقت یکبار فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری ماشین لباسشویی را تمیز نمایید تا باکتری ها و قارچ ها جایی برای تجمع و رشد کردن نداشته باشند که باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی شوند.

کمک کردن به لباسشویی برای از بین بردن رطوبت آن

شما عزیزان باید توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از تمام شدن شستشو در لبساشویی و تمام شدن آبکشی آن ها، لباس ها را از ماشین لباسشویی خارج نمایید و درب لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل لباسشویی از بین برود، به غیر از این موضوع باید توجه داشته باشید که رطوبت لاستیک دور درب را نیز باید با یک دستمال از تمیز از بین ببرید.

تعمیرات لباسشویی وستل در محل مورد نظر شما

این امکان وجود دارد که لباسشویی وستل شما به هر دلیل با مشکلاتی روبرو شود، اما نگران نباشید در صورتی که لباسشویی شما با مشکل روبرو شده است تنها کافیست با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید، تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز آماده اند تا به عیب یابی و تعمیر تخصصی لباسشویی شما بپردازند. تعمیرکاران ما تعمیر لباسشویی وستل را با عیب یابی دقیق دستگاه شروع می کنند، و بعد از پیدا کردن مشکل لباسشویی به تعمیرات تخصصی لباسشویی شما در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازند.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

اما خدمات تعمیرگاه مجاز تنها مربوط به برند وستل نمی باشد، تعمیرگاه مجاز مجاز لوازم خانگی با داشتن شعبه های متخلف در سرتاسر تهران آماده است تا خدماتی تخصصی را در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی شما مانند: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، آون توستر، پنکه، غذاساز، چای ساز و … به شما عزیزان می باشد. همچنین توجه کنید که تعمیرگاه مجاز تعمیرات تمامی برندهای موجود در بازار مانند: ال جی، سامسونگ، مدیا، پاکشوما، اوشن، کندی، حایر، کنوود، بوش و … را به صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه دهد.

رفع بوی بد لباسشویی وستلتنها کافیست در صورتی که هرکدام از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش سفارش خود را ثبت نمایید تا از خدمات ما استفاده نمایید.

شما عزیزان می توانید با یکی از شماره های ثبت شده نمایندگی در سایت با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت کنید تا تعمیرکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی وستل شما بپردازند.

همچنین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها