تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر

رفع بوی بد لباسشویی حایر

رفع بوی بد لباسشویی حایر

روش های از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی حایر

از سری مشکلات آزار دهنده ای که ممکن است لباسشویی حایر شما درگیر آن شود، ایجاد بوی بد دستگاه است. که این مشکل بیشتر بر اثر استفاده ی نادرست و همچنین نگهداری نادرست از ماشین لباسشویی اتفاق میوفتد، البته جای نگرانی نیست و شما به راحتی میتوانید با راهکار هایی که در این مقاله میخوانید، رفع بوی بد لباسشویی حایر را یاد بگیرید.

زمانی بوی بد در لباسشویی حایر بیشتر میشود که در دراز مدت، به صورت اصولی از این دستگاه استفاده نکرده باشید. بنابراین میتوانید با ما همراه باشید تا ابتدا دلایلی که باعث ایجاد بوی بد لباسشویی حایر میشوند را بررسی کنیم و بعد به رفع بوی ایجاد شده بپردازیم.

استشمام بوی بدی که از ماشین لباسشویی حایر ساطع میشود، میتواند آسایش افراد منزل را از بین ببرد، در کنار اینکه باعث کثیف بنظر رسیدن خانه شما میشود. به همین دلیل افراد ترغیب میشوند تا بوگیر لباسشویی را تهیه کنند، هر چند که با رعایت نکاتی که در ادامه خواهیم گفت کمتر به مواد دیگر نیاز پیدا خواهید کرد.

برای رفع بوی بد از ماشین لباسشویی حایر، راهکار های زیادی وجود دارد، از جمله استفاده از مواد ضد عفونی کننده طبیعی، قرص خوشبو کننده و … که رایج ترین این راهکار ها هستند و هر کدام نیز نتایج خاص خود را به همراه دارند.

از بیشترین مواردی که افراد برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی بررسی کرده اند میتوانیم با این موارد اشاره کنیم: کاربرد قرص خوشبو کننده ماشین لباسشویی حایر، از بین بردن بوی بنزین از ماشین لباسشویی حایر، از بین بردن کپک لباسشویی حایر، شستشوی ماشین لباسشویی حایر با سرکه و … .

متخصصین تعمیرگاه مجاز توانسته اند با گردآوری برخی از ترفند ها و شناخت بهترین بوگیر های لباسشویی، این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند که در این مقاله قصد داریم این نکات را به همراه مواد جرمگیر مناسب لباسشویی حایر عنوان کنیم تا به بهترین شکل بوی بد لباسشویی حایر خود را از بین ببرید.

در این مقاله خواهید خواند:

  • لزوم رفع بوی بد از ماشین لباسشویی حایر
  • دلایل ساطع شدن بوی بد از لباسشویی حایر
  • چندین ترفند کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی حایر
  • معرفی بهترین بوگیر های ماشین لباسشویی حایر

علاوه بر اینکه ساطع شدن بوی بد از لباسشویی حایر مخصوصا در قسمت دیگ میتواند بسیار آزار دهنده باشد و حس ناخوشایندی را به افراد منتقل کند، در بو گرفتن لباس های شسته شده و سرایت بوی بد به آنها نیز میتواند تاثیرگذار باشد. همچنین بستن رسوبات می تواند موجب شود تا لباس ها به تمیزی شسته نشوند و به نوعی بوی بد بیشتری از لباس ها ساطع شود که چندان خوشایند نخواهد بود.

برای از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی حایر که بر اثر آبریزی ماشین لباسشویی، بستن جرم و رسوب، مرطوب ماندن لاستیک دور درب لباسشویی و … ایجاد میشود، روش های کاربردی زیادی مانند تهیه جرمگیر یا حتی روش های خانگی زیادی وجود دارد. البته بهترین کاری که جهت رفع بوی بد ماشین لباسشویی حایر میتوانید انجام دهید، تمیز کردن مداوم و زود هنگام لباسشویی می باشد که از کم هزینه ترین و کم زحمت ترین این روش ها میباشد.

همچنین از دیگر نکاتی که جهت از بین بردن بوی بد لباسشویی حایر توصیه شده تا انجام دهید؛ جرمگیری ماشین لباسشویی حایر و سرویس دوره ای این دستگاه می باشد که در کنار سایر نکات نگهداری و تعمیرات ماشین لباسشویی حایر میتوانید انجام دهید تا دستگاهتان کمتر دچار این مشکل شود.

رفع بوی بد لباسشویی حایر

دلایل ساطع شدن بوی بد از لباسشویی حایر

بهترین اقدامی که در کنار استفاده از بوگیر ماشین لباسشویی جهت رفع بوی بد ماشین لباسشویی حایر میتوانید انجام دهید، شناخت دلایل آن است تا راحت تر بتوانید بوی ایجاد شدع را بررسی کنید و از بین ببرید. از همین رو، میخواهیم اصلی ترین مواردی که بوی بد را در ماشین لباسشویی حایر ایجاد می کنند معرفی کنیم.

– پس از اینکه لباسشویی کارش را تمام میکند، بلافاصله درب دستگاه را میبندید و اجازه ی خشک شدن دیگ را نمیدهید و از جریان داشتن هوا درون ان جلوگیری میکنید.

– لباس هایی را که شستسه شده اند و نمدار هستند، برای چندین ساعت و مدتی طولانی درون لگن نگهداری میکنید.

– مسیر های خروجی لباسشویی حایر، اعم از پمپ تخلیه، فیلتر و شلنگ تخلیه را به همراه جاپودری، تمیز نمیکنید.

– لاستیک دور درب دستگاه را پس از اتمام شستشو خشک نمیکنید، در نتیجه محیطی مطلوب برای رشد کپک ها، قارچ ها و باکتری ها را ایجاد میکنید.

– لباسشویی حایر را به صورت دوره ای سرویس نمیکنید، همچنین از جرمگیری این دستگاه در دوره های کوتاه مدت هم جلوگیری میکنید.

دلایل ذکر شده از اصلی ترین عوامل پخش شدن بوی بد از ماشین لباسشویی حایر می باشند که شما با رعایت موارد ذکر شده و همچنین ترفند هایی که در ادامه خواهیم آموخت، می توانید یکبار برای همیشه از شر بو های بد خلاص شوید. البته باید نکات ریز را رعایت کنید تا این عمل، حاصل شود.

چندین ترفند کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی حایر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اکثریت مواقع، بکار گیری  ترفند های خانگی یا استفاده از تجربه های مشابه در رفع بوی بد لباسشویی حایر بسیار موثر بوده اند. البته روش های متنوع دیگری نیز وجود دارد که در این قسمت به اثرگذارترین و پر کاربرد ترین این ترفند ها خواهیم پرداخت.

از مواد شوینده ی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

از مواد شوینده ی سازگار و مناسب جنس و رنگ لباس، همچنین مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید. چرا که این اقدام شما باعث میشود تا مواد شوینده به صورت کامل از دستگاه تخلیه شود و به نوعی از ایجاد بوی بد جلوگیری شود که این ترفند تاثیر بسزایی در پیشگیری از ایجاد رسوب و بوی بد دارد. لازم به ذکر است که در این موارد از مواد شوینده با کف صابونی کمتر استفاده کنید.

برای رفع بوی بد لباسشویی حایر بهتر است از آب گرم استفاده کنید.

یکی از راحت ترین و البته اصولی ترین راه هایی که برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی حایر پیشنهاد میشود، شستن آن با آب گرم می باشد، به این صورت که پس از اتمام شستشوی لباس ها، دیگ را با آب گرم بشویید. این کار علاوه بر اینکه درام یا دیگ لباسشویی را ضد عفونی میکند، به جلوگیری از تجمع باکتری و میکروب، همینطور ایجاد بوی بد در ماشین لباسشویی کمک می‌ کند.

درب لباسشویی را باز بگزارید تا جریان هوا بوی بد دستگاه را از بین ببرد.

خشک شدن کامل باعث پیشگیری از رشد و تکثیر انواع باکتری و قارچ ها میشود که این امر با باز گذاشتن درب لباسشویی محقق میشود. فقط کافیست تا پس از اتمام چرخه ی شستشو که لباس ها را خارج کردید، درب دستگاه را باز بگزارید تا رطوبت و نم درام به صورت کامل خشک شود. این عمل راحت ترین ترفندی است که می توانید انجام دهید و در مدت کوتاهی شاهد از بین رفتن بوی بد دشتگاه باشید.

به صورت مداوم، ماشین لباسشویی حایر را تمیز کنید.

در اکثریت مواقع، محل دقیقی که بوی بد را ایجاد کرده به سختی قابل شناسایی می باشد تا شما بتوانید به آن رسیدگی کنید و با محلول های شیمیایی یا خانگی بتوانید ان را رفع کنید. پس بهترین کار این است که این دستگاه پر مصرف را تمیز نگه دارید. به همین منظور، حتما پس از هر بار استفاده از لباسشویی، جاپودری و پمپ تخلیه را به خوبی تمیز کنید.

ماشین لباسشویی حایر را با سرکه بشویید.

برای پیاده سازی این ترفند شما به 2 لیوان سرکه نیاز دارید و کافیست تا هر 6 ماه یکبار این 2 لیوان سرکه را درون دیگه بریزید و به مدت 15 دقیقه درب آن را ببندید. پس از گذشت این مدت هم باید برنامه شستشوی ماشین لباسشویی حایر را با  دمای آب بالا روی یک مدت زمان طولانی قرار دهید. که برنامه ی cotton و دمای 60 درجه بهترین برنامه می باشد.

با استفاده از جوش شیرین بوی بد لباسشویی را از بین ببرید.

در صورتی که رفع بوی بد لباسشویی حایر با سرکه کارساز نبود، میتوانید مقداری جوش شیرین را به سرکه اضافه کنید و مراحل بالا را به ترتیبی که توضیح دادیم، انجام دهید. چرا که ترکیب جوش شیرین و سرکه تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن و حل ذرات میکروب، باکتری، چربی و آلودگی دارد، بنابراین با این ترفند بوی بد ماشین لباسشویی حایر تا حد زیادی برطرف می‌ شود.

تمیز کردن جا پودری و لاستیک درب ماشین لباسشویی حایر

لاستیک دور درب لباسشویی حایر محل بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر قارچ، میکروب و باکتری ها می باشد که اهمیت تمیز کردن آن را دو چندان میکند. به منظور پاک کردن این قسمت باید پس از اتمام شستشو، یک پارچه نخی تمیز را آغشته به سرکه کنید و قسمت لاستیک را تمیز کنید.

علاوه بر لاستیک دور درب لباسشویی، باید نسبت به تمیز کردن جاپودری و خشک کردن کامل دیگ لباسشویی نیز حساس باشید‌ همچنین رعایت نصب شلنگ تخلیه لباسشویی به صورت اصولی در رفع بوی بد ماشین لباسشویی حایر تاثیر بسیار زیادی دارند.

رفع بوی فاضلاب از ماشین لباسشویی حایر

اصلی ترین دلیل ایجاد بوی فاضلاب از ماشین لباسشویی که عامل اصلی بوی بد این دستگاه هم می باشد، گرفتگی در قسمت پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میباشد که برای رفع این مشکل میتوانید پمپ تخلیه را بررسی کنید تا اگر در مسیر تخلیه گرفتگی رخ داده بود، آن را برطرف کنید.

رفع بوی بد لباسشویی حایر در تعمیرگاه مجاز

معرفی چندین بوگیر ماشین لباسشویی حایر

محیط شسشتوی لباس در ماشین لباسشویی به دلیل گرما، رطوبت و استفاده از مواد شوینده برای رشد باکتری و کپک‌ها مساعد است. بنابراین به حال خود رهاکردن ماشین لباسشویی پس از هر مرحله استفاده مشکل اشتشمام بوی بد را به همراه دارد.

همانند خدماتی مثل تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی حایر، سرویس دستگاه در این زمینه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شوینده های تجاری محفظه ماشین لباسشویی، قرص های خوشبو کننده ماشین لباسشویی و دیگر محصولات تولید شده در دسته بوگیر های ماشین لباسشویی در رفع بوی بد ایجاد شده در این حالت تاثیر دارند که با دستور مصرف هر کدام از آنها میتوانید به راحتی جهت رفع بوی بد لباسشویی حایر استفاده کنید.

تعمیرگاه مجاز ارائه دهنده ی بهترین نوع خدمات تعمیر لباسشویی حایر توسط تعمیرکاران مجرب در تهران بزرگ و استان البرز می باشد که با توجه به منطقه ی خود می توانید درخواست کمک داشته باشید.

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی حایر در تهران و کرج

لباسشویی های حایر با استفاده از تکنولوژی بالا و به روزی تولید می شوند که تعمیرات لباسشویی حایر را هم ملزم به استفاده از دانش روز کرده که در تعمیرگاه مجاز این امر تحقق یافته و متخصصین تعمیر لباسشویی حایر در تعمیرگاه مجاز بهترین خدمات خود را با استفاده از دانش روز به شما ارائه خواهند کرد. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی حایر توسط تیم تعمیرگاه مجاز، اصل و اورجینال می باشند و اینکه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

برای خرید جرم گیر لباسشویی حایر از فروشگاه تعمیرگاه مجاز کلیک کنید.

برای ارتباط با شعب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در تهران کلیک کنید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها