تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی ایندزیت, رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت

رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت

رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت

روش هایی صد در صد کاربردی برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ایندزیت

استشمام بوی بد از لباسشویی یکی از آزار دهنده ترین مشکلات در لباسشویی می باشد. بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی بر این باورند که رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت کاری دشوار می باشد، اما توجه داشته باشید که این مشکل را می توانید به راحتی آب خوردن برطرف نمایید.

در صورتی که این مشکل برای لباسشویی برخ می دهد معمولا دو سوال ذهن شما مشغول می کند. دلیل استشمام و بو گرفتن لباسشویی ایندزیت چیست؟ برای برطرف کردن این مشکل در ماشین لباسشویی ایندزیت چه باید کرد؟. از آنجا که دارم یا سبد ماشین لباسشویی محیطی گرم و مرطوب میباشد، که این محیط بر اثر شستشوی لباس ها ایجاد می شود، به غیر از شستشو باقی ماندن مواد شوینده نیز باعث بروز این مشکل در ماشین لباسشویی می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باید تا با دلیل بروز این مشکل و نحوه برطرف کردن آن در لباسشویی آشنا شویم.

آشنایی با دلایلی که باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی ایندزیت می شوند:

  • عدم بستن درب ماشین لباسشویی ایندزیت بعد از تمام شدن شستشو
  • لباس های خیس، شسته شده را از لباسشویی ایندزیت خارج نمی کنید
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را خشک نمی کنید
  • جاپودری ماشین لباسشویی ایندزیت را به صورت دوره ای تمیز نمی کنید
  • ماشین لباسشویی را در بازه زمانی مشخص سرویس نمی کنید

چند ترفند کاربردی برای رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت

توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است که شما عزیزان می توانید با به کارگیری ترفند هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم می توانید مشکل بوی بد لباسشویی خود را برطرف نمایید. برای اینکه با این ترفندها و نحوه رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت با این روش آشنا شویم ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

اعزام تعمیرکار لباسشویی در کوتاهترین زمان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت 

رفع بوی بد لباسشویی ایندزیتاستفاده کردن از آب گرم برای مراحل آبکشی در لباسشویی ایندزیت

از ساده ترین روش هایی که می توانید با استفاده از آن به رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت بپردازید، استفاده از آب گرم می باشد. استفاده از آب گرم به این دلیل توصیه می شود که، می توانید تمامی مواد شوینده باقی مانده بر اثر شستشو را با استفاده از آن از بین ببرید. همچنین استفاده کردن از آب گرم باعث از بین رفتن باکتری ها در لباسشویی نیز می شود. پس با توجه به این موضوع استفاده کردن از آب گرم باعث برطرف شدن بوی بد لباسشویی ایندزیت می شود و باعث می شود تا تمامی باکتری ها و مواد شوینده باقی مانده بر اثر شستشو از بین بروند.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی ایندزیت از سرکه استفاده نمایید

یکی دیگر از روش های موثر برای رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت؛ استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی می باشد. برای انجام دادن این کار باید به صورت دوره ای (هر 6 ماه یکبار) دو لیوان سرکه سفید را داخل لباسشویی بزارید، بعد از آن به مدت 15 دقیقه لباسشویی را بر روی داع ترین برنامه شست و شو قرار دهید. برای اینکه نتیجه بهتری از این روش بگیرید، می توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده نمایید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی

تمیز کردن ماشین لباسشویی ایندزیت، از دیگر روش های موثر برای رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت می باشد. این روش به این گونه است که شما باید فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز کنید تا باکتری ها و قارچ ها هیچ مکانی برای جمع شدن نداشته باشند که باعث بو گرفتن ماشین لباسشویی شوند.

کمک کردن به خشک شدن رطوبت داخل ماشین لباسشویی

برای انجام دادن این روش باید بعد از تمام شستشوی لباسشویی، لباس ها را خیلی سریع از لباسشویی خارج گنید و درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبتی که بر اثر شستشو در داخل آن ایجاد شده است از بین برود، همچنین به غیر از این روش می توانید با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را هم بگیرید.

استفاده کردن از مواد شوینده مرغوب

یکی دیگر از روش های کاربردی برای از بین بردن بوی بد لباسشویی استفاده کردن از مواد شوینده مناسب با نوع لباس ها و لباسشویی می باشد. در صوتیکه از این روش استفاده نمایید، در روند تخلیه کامل لباسشویی و رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت تاثیر مستقیم دارد. دقت فرمایید که بهتر است از موارد شوینده با کف و صابون کمتری در این موارد استفاده نمایید.

رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت با جوش شیرین

در صورتی که از تمیز کردن لباسشوی با سرکه نتیجه نگرفته اید و هنوز لباسشویی شما بوی بد می دهد، می توانید مقداری جوش شیرین را به محلول سرکه اضافه نمایید و اقداماتی که توضیح داده شده بود را مجددا انجام دهید. از آنجا که محلول جوش شیرین و سرکه در حل کردن ذرات چربی، باکتری ها، میکروب ها و آلودگی ها موثر می باشند، به همیت دلیل است که می توانید با استفاده از این روش به رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت بپردازید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران

رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت با کمترین قیمت

برطرف کردن بوی فاظلاب ماشین لباسشویی

از دیگر علت های اصلی ایجاد بو در ماشین لباسشویی ها، می توان به گرفتگی پمپ تخلیه لباسشویی اشاره کرد. برای اینکه بتوانید این مشکل را در لباسشویی برطرف نمایید باید در اولین اقدام به بررسی پمپ تخلیه بپردازید. توجه داشته باشید که در صورت مسدود بودن این قطعه در ماشین لباسشویی باید به برطرف کردن گرفتگی آن بپردازید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل

این امکان وجود دارد که مشکلات مختلف برای لباسشویی شما رخ بدهد، اما اصلا نگران نباشید اگر که لباسشویی ایندزیت شما دچار مشکل شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت بهره مند. تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت به شما شما هستند. تعمیرکاران ما بعد از اعزام شدن در محل مورد نظر شما به عیب یابی و تعمیرات دقیق لباسشویی با بالاترین کیفیت می پردازند. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت خرابی قطعات لباسشویی خود به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید تا قطعه اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه معیوب کنید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها