آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی, خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار

خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار

خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار

خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار

در این مقاله به بررسی یکی از مشکلات اصلی لباسشویی ال جی، یعنی خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار میپردازیم. این امکان وجود دارد که شما با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید و هنگامی که با این موضوع روبرو می شوید باید به این موضوع توجه داشته باشید که لباسشویی یکی از کاربردی ترین وسیله ها در منزل شما می باشد و در صورتیکه این دستگاه با مشکل این مشکل روبرو شود شما باید لباس های کثیف خود را با دست بشویید. اما خاموش شدن لباسشویی الجی در حین کار یکی از شایع ترین مشکلات لباسشویی می باشد که امکان بروز این مشکل در لباسشویی ها بسیار می باشد.

اما شما عزیزانی که با این مشکل در لباسشویی روبرو شده اند اصلا نگران نباشند در این مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل بروز این مشکل آشنا شوید تا بتوانید از بروز این مشکل جلوگیری نمایید و یا در صورت بروز مشکل آن را برطرف نمایید. و یا در صورتی که قادر به برطرف کردن این مشکل نبودید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در محل مورد نظرتان استفاده نمایید. ارائه خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در منزل نگرانی شما را نسبت به هزینه حمل دستگاه تا تعمیرگاه را برطرف می کند همچنین این موضوع باعث میشود که از بروز مشکلات احتمالی در هنگام انتقال دستگاه به تعمیرگاه جلوگیری کند.

علت خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار چیست

اما شما عزیزان باید به این موضوع توجه داشته باشید که علت خاموش شدن لباسشویی ال جی در هنگام کار در لباسشویی های جدید با لباسشویی های قدیمی به طور کل فرق می کند. در صورتی که می خواهید با دلایل بروز این مشکل شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی دلایل خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی آشنا می شویم و به چگونگی برطرف کردن آن میپردازیم. اما یک موضوع قابل توجه که باقی می ماند این است که خاموش شدن ناگهانی لباسشویی ال جی در هنگام کار یکی از مشکلات تخصصی در لباسشویی می باشد که تعیمر آن نیازمند تخصص بالایی است و بهتر است که در صورت نداتن تخصص کافی برای تعمیر آن اقدام نکنید. زیرا در صورت نداشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه باعث می شوید به لباسشویی آسیب بیشتری وارد کنید.

  1. عدم وجود برق

یکی از اصلی ترین و اولین دلایلی که باعث ناگهانی خاموش شدن لباسشویی می باشد وجود نداشتن برق است. پس با توجه به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت بروز ایم در اولین اقدام بررسی نمایید برق به لباسشویی وارد می شود یا خیر. پس با توجه به این موضوع باید پریز برق را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید جریان برق در آن وجود دارد.

  1. خرابی در دوشاخه برق لباسشویی

از دیگر دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود وجود داشتن اختلال در دوشاخه برق لباسشویی می باشد. در صورتی که این امکان وجود دارد شما به این موضوع فکر میکنید که دوشاخه لباسشویی اصلا خراب نمی شود اما بعد از استفاده های مکرر این دوشاخه باعث آسیب دیدگی می شود و این امکان را ندارد که چریان برق را از پریز برق به لباسشویی منتقل کند. پس با توجه بهاین موضوع در صورتی که با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شدید می توانیداین قطعه را بررسی نمایید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

  1. پارازیت گیر یا فیوز لباسشویی دچار مشکل شده است

وظیفه این قطعه این است که از لباسشویی در مقبال نوسات محافظت کند. اما نحوه کارکرد این قطعه به این صورت است که نوسانات تولید شده را از بین می برد و از ورد آن ها به لباسشویی جلوگیری می کند همچننی از بروز آسیب برای بخش های حساس جلوگیری می کند. پس با توجه به این موضوع توجه داشته باشید که این قطعه به هر دلیل دچار مشکل شده باشد، با خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار روبرو می شوید. از آنجا که تعمیر قطعه نیازمند تخصص بالایی می باشد بهتر است که در صورت تعمیر آن از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید و مشکل را برطرف نمایید.

  1. وجود بار اضافی در داخل دیگ لباسشویی ال جی

همانطور که می دانید امروزه در تمامی مدل های لباسشویی یک ظرفیت در نظر گرفته شده است که این وزن در دفترچه راهنمای لباشسویی ال جی و کارتن آن یادداشت شده است. معنی این ظرفیت به این گونه است که میزان لباسی که برای شستشو انتخاب کرده اید را مشخص می کند. با توجه به این موضوع در صورتی که لباس های داخل دستگاه بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی باشد بر اثر بار اضافی که داخل آن قرار داده اید، لباسشویی خود به خود خاموش می شود.پس به این نتیجه می رسیم که در صورت بروز این مشکل نگاهی به لباس های داخل دیگ لباسشویی بندازیم تا و در صورت وجود اضافه بار آن را کم کنید.

  1. وارد شدن آب زیاد به درون مخزن لباسشویی

لباسشویی ها معمولا دارای یک بخشی می باشند که وظیفه ورود آب به داخل مخزن را بر عهده دارد و باعث می شود که آب اضافه به لباسشویی وارد نشود. از دلایل دیگری که باعث خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار می باشد، وارد شدنآب بیش از حد به درون مخزن لباسشویی می باشد.اما در صورتی که وارد شدن آب بیش از حد را در لباسشویی مشاهده کردید باید بدانید که این مشکل به دلیل خرابی شیر برقی، هیدروسنسور و یا برد الکترونیکی می باشد و باید در اولین فرصت به برطرف کردن مشکل آن ها بپردازید. در صورت بروز این مشکل بهتر است که قبل اعزام تکنسین به محل مورد نظرتان لباس ها را از لباسشویی در بیاورید. بعد خارج کردن لباس ها باید به صورت دستی و بوسیله پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی را خارج نمایید و منتظر تکنسین متخصص باشید تا اقدامات لازم را انجام دهد.

  1. خرابی برد الکترونیکی لباسشویی ال جی

اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار می شوند که یکی از این خرابی برد الکترونیکی لباسشویی می باشد. برد الکترونیکی دارای قطعات ریز و مختلفی می باشد در صورت بروز مشکل برای هر یک از آن ها با خاموش شدن ناگهانی لباسشویی ال جی در هنگام کار روبرو می شوید. تکنسین های تعمیرگاه مجاز در برخی از موارد بعد از بررسی لباسشویی مشاهده کردند که برد لباسشویی قابل تعمیر است. برای اینکه متوجه شوید که برد لباسشویی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد باید دستگاه توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

  1. خرابی میکروسوئیچ

میکروسوئیچ قطعه ای است که امروزه تقریبا در تمامی مدل های لباسشویی ال جی به کار رفته است. وظیفه این قطعه به اینگونه است که در صورت باز بودن درب لباسشویی از روشن شدن لباسشویی جلوگیری می کند و از شروع شدن برنامه شستشو نیز جلوگیری می کند. پس با توجه به این موضوع در صورتی که این قطعه خراب شود، امکان این موضوع وجود دارد که در هنگام سیر شستشو درب لباسشویی باز شود و سیر شستشو با مشکل روبرو شود.

برای اینکه از خرابی میکروسوئیچ درب مطمئمن شوید  باید با استفاده از یک مولتی متر آن را بررسی نمایید. برایی بررسی کردن این قطعه باید مولتی متر را بر روی هر یک از سوئیچ های درب تست نمایید و هنگامی که جریان در سوئسچ وجود نداشت به این نتیجه میرسیم که قطعه خراب است و نیاز به تعمیر دارد.

خاموش شدن لباسشویی های الجی قدیمی در حین شستشو

یکی از قطعات قدیمی که در لباسشویی ها به کار رفته است تایمرهای مکانیکی می باشد که در لباسشویی های قدیمی وجود داشته اند و در لباسشویی های جدید جای خود را به قطعات دیگر داده اند. تایمرهای مکانیکی از چرخ دنده های مکانیکی تشکیل شده است که بر اثر گذشت زمان امکان دارد هرز شده باشد و همین موضوع باعث خرابی تایمر می شود. خرابی هایی که در تایمرهای مکانیکی به وجود آمده است یکی دیگر از علت های خاموش شدن لباسشویی ال جی در حین کار می باشد و این موضوع باید توسط تکنسین متخصص بررسی، عیب یابی و تعمیر شود.

در صورتی که با  خاموش شدن یا متوقف شدن لباسشویی ال جی در حین کار روبرو شدیم چه اقدامی باید انجام دهیم

تمام سعی تعمیرگاه مجاز بر این موضوع بود که اصلی ترین دلایل خاموشی و یا توقف لباسشویی ال جی هنگام کار را برای شما بازگو کنیم . اما به این موضوع توجه کنید در صورت نداشتن تخصص کافی نباید برای تعمیر لباسشویی ال جی اقدام نمایید زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات بیشتری در لباسشویی شوید و هزینه تعمیرات نیز بیشتر نمایید، پس با توجه به این موضوع بهترین راهکار این است که در صورت بروز این مشکل با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و با استفاده کردن از خدمات ما مشکل پیش آمده برای لباسشویی خود را برطرف نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها