تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

جرمگیری لباسشویی دوو

جرمگیری لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی به دلیل نوع عملکردی که داره، در معرض آلودگیه و مرتبا باید تمیز بشه. محیط داخلی این دستگاه طوریه که باکتری ها و قارچ ها خیلی راحت میتونن توش رشد کنن. این باکتری ها ممکنه به بافت لباسها نفوذ کنن و باعث ایجاد بیماری بشن. بنابراین خیلی مهمه که ماشین لباسشویی رو به صورت منظم تمیز کنین تا از تشدید آلودگی و ایجاد بیماری های پوستی و … جلوگیری بشه. امروز میخوایم نحوه جرمگیری لباسشویی دوو رو به شما دوستای عزیز آموزش بدیم. در پایان این مقاله شما یاد می گیرید که:

  1. جرمگیری لباسشویی دوو چطور انجام میشه؟
  2. لاستیک درب ماشین لباسشویی چطور تمیز میشه؟
  3. چطور میشه ماشین لباسشویی رو ضد عفونی کرد؟
  4. برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی باید چه کاری انجام بدین؟
  5. چگونه لباسشویی دوو را جرم گیری کنیم؟

نحوه جرم گیری لباسشویی دوو

برای جرم زدایی لباسشویی دوو یا هر برند دیگه ای، باید بخش های مختلف رو تمیز کنین. این فرایند از پاکسازی محفظه مواد شوینده شروع میشه. بعد باید لاستیک دور درب به خوبی تمیز بشه، چون آلودگی این بخش از بقیه بخشا بیشتره. در مرحله بعدی، دیگ و فضای داخلی با استفاده از مواد خاصی ضد عفونی میشن تا آلودگی های موجود برطرف بشن.در نهایت، نوبت به فیلتر میرسه که تو مطلب آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی، مفصل در موردش صحبت می کنیم. برای آشنایی با مراحل مختلف جرم گیری لباسشویی ال جی ، بخش های بعدی رو دنبال کنین.

تمیز کردن محفظه مواد شوینده

اولین بخشی که برای جرم گیری ماشین لباسشویی باید تمیز بشه، محفظه مواد شوینده هست. بدنه جاپودری بعد از چند وقت میگیره و لایه ای از جرم و رسوب توی دیواره هاش ساخته میشه.بیشتر ماشین های لباسشویی طوری طراحی شدن که محفظه پودرشون به راحتی بیرون میاد. جاپودری لباسشویی رو بیرون بیارین و با مسواک و شوینده های معمولی، جرم و آلودگی هاشو از بین ببرین.

تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی

یکی دیگه از بخش های مهمی که برای جرم گیری لباسشویی دوو یا هر برند دیگه ای مورد توجه قرار میگیره، لاستیک درب دستگاهه. در قسمت جلویی و مماس با درب ماشین لباسشویی، یه لاستیک تعبیه شده که اجازه نمیده آب در حین شستشو از دستگاه بیرون بریزه. این لاستیک بعد از یه مدت آلوده میشه و حتی ممکنه کپک بزنه. بیشتر کاربرا از این مساله غافلن و بعد از شستشو، سریع در ماشینو میبندن.

جرمگیری لباسشویی دوو

باید بعد از پایان کار ماشین لباسشویی، درب رو باز بذارین و لاستیک رو با یه دستمال یا اسفنج، خشک و تمیز کنین. اگه بازم لکه هایی روی لاستیک دیدین، مخلوط ۵۰%  آب با ۵۰% مایع سفید کننده رو روی لاستیک بریزین و چند دقیقه بهش زمان بدین تا لکه ها از بین برن. بعد لاستیک رو بشورین و یه جای مناسب بذارین تا خشک بشه.

ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی

بعد از تمیز کردن لاستیک دور درب و جاپودری در روند جرم گیری لباسشویی lg، نوبت به ضد عفونی کردن دستگاه میرسه. با توجه به وجود حفره های زیاد توی دیگ لباسشویی، میشه از سرکه یا قرص های مخصوص برای ضدعفونی کردن لباسشویی دوو استفاده کرد. البته سرکه همه لکه ها رو از بین نمیبره و برای دستگاه های خیلی آلوده مناسب نیست. جوش شیرین هم برای از بین بردن بوی بد ماشین موثره.

مقداری جوش شیرین رو با یه لیتر سرکه مخلوط کنین و ماشین لباسشویی رو روی حالت شست و شوی طولانی مدت با دمای بالا (۹۰ درجه سانتیگراد یا ۱۹۴ فارنهایت) تنظیم کنین. بعد جوش شیرین رو داخل محفظه پودر لباسشویی و سرکه رو در محفظه دیگ ماشین بریزین. بعد شست و شو رو شروع کنین و اجازه بدین ماشین یه دقیقه کار کنه تا سرکه و جوش شیرین مخلوط بشن. یک ساعت بعد، کار دستگاه رو متوقف و ماشین رو تخلیه کنین.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران

تعمیر لباسشویی دوو در محل مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

نیازی نیست تا لباسشویی را جابجا کنید و هزینه ای بابت جابجایی پرداخت کنید.

تمامی مراحل تعمیر را می توانید نظاره و مدیریت کنید.

با حضور تعمیر کار در محل مورد نظر شما، در هزینه ها و زمانتان صرفه جویی کرده اید.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها