تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, تمیز کردن لباسشویی دوو

تمیز کردن لباسشویی دوو

تمیز کردن لباسشویی دوو

روش های تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو

این امکان وجود دارد که شما در منزل خودتان از ماشین لباسشویی دوو استفاده نمایید، اما در نظر داشته باشید یکی از موضوعات مهم در‌ نگهداری از ماشین لباسشویی نحوه سرویس و تمیز کردن لباسشویی دوو می باشد. تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو، یکی از مواردی می باشد که باید با آن آشنایی داشته باشید زیرا این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد. شما باید با تمیز کردن لباسشویی دوو به صورت اصولی و درست آشنا شوید و بدانید که با چه روش هایی می توان به صورت درست آن را انجام داد . در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه صحیح تمیز کردن لباسشویی دوو آشنا شوید.

آیا تمیز کردن لباسشویی امری ضروری می باشد؟

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باید که چرا ما باید ماشین لباسشویی دوو خود را تمیز کنیم. در نظر داشته باشید که لباس هایی کثیفی که برای شست و سو در داخل لباسشویی میریزید. همیشه دارای آلاینده ها و میکروب هایی می باشند که می توانند در مدت طولانی باعث جمع شدن آلودگی در فضای داخلی ماشین لباسشویی شوند. همچنین توچه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است لباس هایی که درون لباسشویی قرار داده می شوند، شامل آلودگی های زیادی می باشند.
به عنوان مثال برای لباسشویی هایی که روی آن ها خاک، روغن و گریس قرار دارد. اما دقت داشته باشید یک نکته در رابطه با پرزهایی وجود دارد که در برخی از لباس ها وجود دارد و جمع شدن آن ها به مرور زمان در درزهای لباسشویی و فیلتر دستگاه می باشد که باعث مسدود شدن این موارد می شود. توجه داشته باشید که این موارد مشکلاتی هستند که به غیر از مسائل بهداشتی و نگه داری از دستگاه در افزایش عمر ماشین لباسشویی و افزایش کیفیت شستشوی لباسشویی، تاثر زیادی دارند. تمامی این باعث شده اند که تمیز کردن لباسشویی دوو به امری ضروری تبدیل شود.

چه بخش هایی از لباسشویی دوو باید تمیز شود؟

به طور کل، در ماشین های لباسشویی بخش هایی به عنوان قسمت های اصلی برای تمیر کردن لباسشویی دوو مشخص شده است. توجه داشته باشید که این بخش ها در محفظه داخلی ماشین لباسشویی قرار دارند. بخش های بیرونی ماشین لباسشویی دوو نیز به عنوان یک کار روتین در نظر گرفته می شود. لاستیک درب ماشین لباسشویی دوو، جاپودری ماشین لباسشویی، فیلتر آن های، درب ماشین لباسشویی و مححفظه داخلی مشین لباسشویی از مهم ترین قطعه هایی هستند باید هنگام تمیز کردن لباسشویی دوو در نظر گرفته شده است.

تمیز کردن لباسشویی دوو

جرم گیری ماشین لباسشویی دوو به چه صورت است؟

تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو باید در بخش های مختلف آن صورت بگیرد. اصلی ترین بخش در این قسمت محفظه لگن ماشین لباسشویی می باشد که باید آن را تمیز کنید. توجه داشته باشید که در ماشین لباسشویی های از یک فناوری به نام Tub fresh استفاده شده است که می توانید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو از آن استفاده نمایید. این برنامه در لباسشویی دوو به صورت مدرن و حرفه ای، لگن ماشین لباسشویی شما را تمیز می کند و آن را جرم گیری هم می کند. توجه داشته باشید که در کنار این برنامه، می توانید از شوینده های مخصوص محفظه لگن که کار جرم گیری را هم انجام می دهند، استفاده نمایید. توجه داشته باشید که با استفاده از این روش فضای داخلی ماشین لباسشویی را کاملا تمیز می کنید.

چگونه از برنامه Tube Freshاستفاده نماییم

برای اینکه بتوانید از این برنامه شست و شو در لباسشویی استفاده نمایید، در اولین اقدام باید لباسشویی را کاملا خالی نمایید و هیچ لباس داخل آن نباشد. بعد از آن باید جاپودری لباسشویی دوو را باز کنید . داخل آن از شوینده مخصوص بریزید. بعد از اینکه ماده شوینده مخصوص را ریختید، درب جاپودری را ببندید و بعد از آن برنامه TUB CLEAN را انتخای نمایید و شست و شوی لباسشویی را شروع کنید.

حالا باید بگذارید تا برنامه شست و شو به صورت کامل عملیات خود را انجام دهد و تمام شود. بعد از آن درب ماشین لباسشویی را باز نمایید و با استفاده از یک پارچه بدون پرز و تمیز، فضای داخلی ماشین لباسشویی را خشک کنید، آب و رطوبت باقی مانده در محفظه و لاستیک لباسشویی را نیز بگیرید. بعد از انجام دادن تمامی این مراحل فرایند تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو شما با موفقیت به اتمام رسیده است.

تمیز کردن دستی لاستیک درب و جاپودری لباسشویی دوو

توجه داشته باشید به غیر از استفاده از برنامه شست و شو، شما می توانید از روش های دستی هم برای تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو استفاده نمایید. مخصوصا در ماشین لباسشویی های قدیمی تر که دارای برنامه شست و شوهای مخصوص نمی باشند. یکی از گزینه های بار تمیز کردن دستی لباسشویی دوو، تمیر کردن لاستیک درب لباسشویی دوو می باشد زیرا که همه در این قسمت جرم، مو، آلاینده ها و … جمع می شوند. اگر که این موارد در این قسمت جمع شوند شما با کپک زدن در درون ماشین لباسشویی روبرو می شوید.
در صورت رعایت کردن این موارد به غیر از بهداشتی کردن فضای لباسشویی باعث رفع بوی بد لباسشویی دوو نیز می شود. برای انجام این کار باید با استفاده از یک پارچه تمیز و بدون پرز، به ترتیب بخش های مختلف آن را تمیز نمایید و از جچمع شدن موارد گفته شده جلوگیری نمایید. نکته قابل توجه ای که باید توجه کرد این است که باید به صورت دوره ای باید این قطعه ها را تمیز نمایید تا از جمع شدن و باقی ماندن مواد شوینده در جاپودری لباسشویی دوو جلوگیری نمایید. برای تمیز کردن جاپودری ماشین لباسشویی می توانید به صورت دوره های مشخص شده و با استفاده از مسواک یا دیگر ابزارهای شستشو این قطعه را کاملا بشویید و آن را جرم گیری نمایید.

تمیز کردن لباسشویی دوو

توجه داشته باشید در صورتی که جاپوری لباسشویی شما شکسته است و نیازمند تعمیر لباسشویی دوو می باشید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید.

تمیز کردن فیلتر و نوار لاستیکی اطراف آن

یکی دیگر از قطعات ماشین لباسشویی که باید آن را به صورت دستی تمیز نمایید و در تمیز کردن ماشین لباسشویی دوو به آن توجه کرد، تمیز کردن فیلتر پایین ماشین لباسشویی و نوارهای لاستیکی اطراف آن می باشد. دقت نمایید که این قطعه به شدن در معرض جمع شدن روسبات، کثیف شدن و تجمع آلاینده ها می باشد. برای تمیز کردن این قطعات در ماشین لباسشویی دوو می توانید از یک مسواک و شوینده های کمک بگیرید و به آرامی فیلتر لباسشویی دوو را تمیز نمایید. توجه داشته باشید که نواره لاستیکی دور آن ها هم نیز باید به صورت دوره ای جرم گیری نمایید.
در این مقاله با روش های تمیز کردن لباسشویی دوو آشنا شدیم، اما در برخی از موارد دیده شده است که ماشین لباسشویی دوو دچار مشکلات مختلف شده است و کاربر نمی تواند از آن استفاده نماید، در این گونه موارد توصیه می شود که برای تعمیر لباسشویی دوو اقدامی انجام ندهید، زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات بیشتر در ماشین لباسشویی دوو شوید. برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید با یکی از شماره های تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها