تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ

نحوه تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ

یکی از آزار دهنده ترین مشکلات ماشین لباسشویی ها بوی بد گرفتن دستگاه می باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث بو گرفتن ماشین لباسشویی می شود، از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل کثیف بودن لاستیک درب لباسشویی می باشد. شاید برای شما هم سوال شده باشد که بهترین روش برای تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ چیست. با ما همراه باشید تا با این موضوع در ادامه این مقاله آشنا شویم تا از مشکلات ناشی از این مسئله راحت شویم.

در بیشتر ماشین های لباسشویی درب جلو یک واشر خاکستری بزرگ در اطراف درب طراحی شده است. این واشر یا لاستیک درب لباسشویی، باعث می شود که هنگام استفاده از لباسشویی، آب از دستگاه به بیرون خارج نشود. توجه داشته باشید که این لاستیک نیار به مراقبت و تمیز کردن دارد، در این مطلب نحوه شستشو و تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ آشنا می شویم.
تا به حال به لاستیک دور ماشین لباسشویی توجه کرده اید؟

در صورتی که تا به حال به این قطعه در لباسشویی توجه نکرده اید ، به شما توصیه میکنیم این بار لبه های لاستیک را کمی برگردانید تا کپک ها و کثیفی های زیر آن را مشاهده کنید. کپک زدن از علاوه بر اینکه از ظاهر بسیار بدی دارد، برای سلامتی شما نیز مشکل ایجاد میکند.
جمع شدن و رشد کردن این کپک ها و کثیفی ها به دلیل نگهداری بد شما اتفاق می افتد. آیا تا به حال این سوال را از خود کرده اید که بعد از شستن لباس ها و خارج کردن آن ها از دستگاه لباسشویی چه کار میکنید؟درست است هیچ کاری نمی کنید و درب آن را میبنیدید تا استفاده ی بعدی از ماشین لباسشویی فرا برسد.

آب باقی مانده از شستشو درون شیار های لاستیک درب تا شستشوی بعدی به کپک تبدیل میشوند و به مرور لکه های قهوه ای و سیاه را ایجاد میکنند.
چگونه باید از لاستیک درب ماشین لباسشویی سامسونگ نگهداری کرد.
یکی از قطعاتی که باید به صورت دوره ای و هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید لاستیک درب لباسشویی می باشد. با تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی شما از پارکی، ترک خوردن، تجمع و رشد کپک جلوگیری می کنید. در ادامه این مقاله با نحوه مراقبت، نگهداری و تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ به صورت تخصصی آشنا می شویم.

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی سامسونگ

چگونه می توان واشر درب ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟

بهترین روش این است که درب ماشین لباسشویی سامسونگ را بعد از هر بار شستشو باز نگه دارید. در صورتی که درب ماشین لباسشویی سامسونگ را باز بگذارید به خشک نگه داشتن لباسشویی و عدم رشد کپک در لاستیک لباسشویی کمک بسیار زیادی می کنید. همچنین ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که بعد از هر بار استفاده لایه های داخلی لاستیک که مقداری آب در آنجا جمع می شود را با یک دستمال خشک کاملا تمیز کنید. چون ماندن آب داخل این شیار ها در طولانی مدت باعث ایجاد کپک و تغییر رنگ در لاستیک درب ماشین لباسشویی می شود.

پاک کردن لکه از روی لاستیک درب ماشین لباسشویی

۱_ هنگام تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی، از دستکش لاستیکی استفاده کنید.

۲_  ¾ فنجان سفید کننده مایع را با ۱ لیتر آب گرم ترکیب کنید. (توجه: برای استفاده مناسب ، به دستورالعمل های دارای برچسب سفیدکننده سفید مراجعه کنید.)

۳_ با استفاده از یک دستمال مرطوب ، سطح لاستیک را با این محلول رقیق با دقت پاک کنید.

۴_ داخل و خارج واشر را کاملا تمیز کنید تا کل لاستیک تمیز شود پس از پاک کردن کامل واشر ، اجازه دهید محلول سفید کننده و آب به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی آن بنشیند.
۵_ سپس ناحیه را کاملاً با یک پارچه خشک دقیق پاک کنید تا محلول سفید کننده و آب آن خارج شود. و بگذارید درب لباسشویی باز بماند تا داخل ماشین لباسشویی خشک شود.

لاستیک درب ماشین لباسشویی

استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز :

اگر به هر دلیل لباسشویی شما نیاز به سرویس دارد و یا لاستیک دور درب ماشین لباسشویی خراب و پاره شده است میتوانید با ما در نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید، تا یکی از تکنسین های متخصص ما برای رفع ایراد مراجعه کند و در کمترین زمان و قیمت مناسب مشکل لباسشویی را بر طرف کند.

توجه داشته باشد که رفع لکه از روی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی و تعویض آن نیاز به متخصص حرفه ای دارد، از این رو ما با داشتن متخصصان حرفه ای این کار را برای شما به طور تخصصی و با ضمانت انجام میدهیم.

تمامی تعمیرکارانی که با نمایندگی تعمیرگاه مجاز همکاری می کنند در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ بسیار متخصص می باشند و دارای سال ها تجربه در این زمینه هستند. همین موضوع یک امتیاز می باشد تا تعمیرکاران ما خدماتی تخصصی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

همچنین توجه داشته باشید که تمامی خدمات مربوز به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل مورد نظر شما ارائه داده می شود، تا شما دیگر نیازی به جابجایی دستگاه از منزل به تعمیرگاه نداشته باشید.

جهت ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز و استفاده کردن از خدمات این نمایندگی تنها کافیست تا تلفن خود را بردارید و یکی از شماره های این نمایندگی را بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا تعمیرکاران ما بعد از هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر شوند تا به تعمیر لباسشویی سامسونگ بپردازند.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها