تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

نحوه تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

کثیف بودن ماشین لباسشویی همیشه باعث مشکلات مختلفی می شود، یکی از اصلی ترین مشکلاتی که به علت کثیفی ماشین لباسشویی رخ می دهد بو گرفتن لباسشویی و لباس ها بعد از شستشوی آن ها می باشد. روش هایی مختلفی برای تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو وجود دارد، اما باید برای نتیجه گیری بهتر از بهترین روش استفاده نمایید. اکثر ماشین لباسشویی های درب از جلو یک واشر خاکستری بزرگ در اطراف درب دارند. این واشر یا لاستیک درب لباسشویی باعث می شود که هنگام شستشوی لباس ها آب از لباسشویی خارج نشود. توجه داشته باشید که در صورت کثیفی این قطعه در ماشین لباسشویی، دستگاه شما بوی بدی میگیرد. پس با توجه به این موضوع باید در نظر گرفت که این قطعه نیازمند به نگهداری و مراقبت بالایی دارد. در ادامه با نحوه شستشو، تمیز کردن و پاک کردن لکه ها آشنا می شویم.

تا به حال به لاستیک دور ماشین لباسشویی توجه کرده اید؟

در صورتی که تا به حال به این قطعه در لباسشویی توجه نکرده اید، حال وقت این است که لبه های لاستیک را کمی برگردانید تا با کپک ها و کثیفی های زیر این قطعه روبرو شوید. کپک زدن این قطعه به غیر از اینکه ظاهری بسیار بدی دارد، برای سلامتی شما نیز دچار ایراد می شود.
کپک زدن لاستیک درب لباسشویی، به دلیل نگهداری نادرست شما از لباسشویی رخ می دهد. شاید شما هم بعد از شستشوی ها و خارج کردن آن ها از دستگاه درب آن می بنندید و تا شستشوی بعدی درب دستگاه را باز نمی کنید.
باید بدانید که آب باقی مانده از شستشو درون شیار های لاستیک درب لباسشویی باعث ایجاد و رشد کپک ها می شود و همین موضوع باعث می شود که به مرور زمان بر روی این قطعه لکه های قهوه ای و سیاه ایجاد شود.

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

نحوه نگهداری از لاستیک درب ماشین لباسشویی

لاستیک درب ماشین لباسشویی باید تمیز شود و خشک بماند تا از پاره شدن ، ترک خوردن و ایجاد کپک جلوگیری شود. در زیر ما به شما نحوه مراقبت ، نگهداری و تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی را نشان خواهیم داد.

چگونه می توان واشر درب ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟

بهترین روش برای برای برطرف کردن این مشکل این است که بعد از هر بار شستشو دری ماشین لباسشویی را به مدتی باز بگذارید.  این بار کار باعث می شود که رطوبت داخل لباسشویی و لاستیک درب از بین برود و دیگر ماشین لباسشویی شما کپک نزد. همچنین ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که بعد از هر بار استفاده از لباسشویی به تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو بپردازید و آب هایی که بعد از شستشو در شیارهای این قطعه جمع شدن اند با استفاده از یک دستمال خشک از بین ببرید. باقی ماندن آب در این قسمت از لباسشویی در گذر زمان باعث کپو زدن و تغیر زنک در لاستیک درب لباسشویی شما می شود.

نحوه تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

پاک کردن لکه از روی لاستیک درب ماشین لباسشویی دوو

۱_  حتما در هنگام تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی دوو، از دستکش لاستیکی استفاده کنید.

۲_  ¾ فنجان سفید کننده مایع را با ۱ لیتر آب گرم ترکیب کنید. (توجه: برای استفاده مناسب ، به دستورالعمل های دارای برچسب سفیدکننده سفید مراجعه کنید.)

۳_ با استفاده از یک دستمال مرطوب ، سطح لاستیک را با این محلول رقیق با دقت پاک کنید.

۴_ داخل و خارج واشر را کاملا تمیز کنید تا کل لاستیک تمیز شود پس از پاک کردن کامل واشر ، اجازه دهید محلول سفید کننده و آب به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی آن بنشیند.
۵_ سپس ناحیه را کاملاً با یک پارچه خشک دقیق پاک کنید تا محلول سفید کننده و آب آن خارج شود. و بگذارید درب لباسشویی باز بماند تا داخل ماشین لباسشویی خشک شود.
در این قسمت با نحوه تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو آشنا شدیم اما در صورتی که بوی بد ماشین لباسشویی شما از بین نرفته است می توانید از طریق فروشگاه تعمیرگاه مجاز جرم گیر لباسشویی را تهیه فرمایید و با استفاده از این محصول مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو

در صورتی که ماشین لباسشویی دوو شما دچار مشکل شده است و شما نیازمند به سرویس و تعمیر لباسشویی دوو دارید می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو تماس بگیرید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما در این زمینه‌ شاهد تعمیرات لوازم خانگی خود در کمترین زمان ممکن باشید.

همچنین باید دقت داشته باشید که اگر لکه ای روی لاستیک درب لباسشویی دوو را ایجاد شده باشد برای برطرف کردن مشکل در این زمینه باید لاستیک درب لباسشویی خود را تعویض نمایید. تعویض این قطعه در ماشین لباسشویی نیازمند تخصص بالایی می باشد. در صورتی که تخصص کافی را در این زمینه ندارید می توانید درخواست خود را در نمایندگی تعمیرگاه مجاز ثبت نمایید.
تعمیرکاران متخصص ما بعد از هماهنگی های لازم با شما عزیزان در محل مورد نظر شما حاضر می شوند‌ و به عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو می پردازند. برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها