آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

پمپ ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین بخش های لباسشویی است. که بعد از شستشوی لباس، آب مانده در دیگ لباسشویی را خارج می کند. اگر پمپ تخلیه ایراد پیدا کند و آب کثیف در ماشین لباسشویی مدیا باقی بماند، پرسه شستشو به طور کامل انجام نمی شود.

زمانی که پمپ تخلیه فرمان تخلیه کردن آب را دریافت می کند، آب کثیف را از قسمت فیلتر و شیلنگ به سمت لوله فاضلاب هدایت می کند. پمپ تخلیه در قسمت پایینی ماشین لباسشویی قرار گرفته است.

هنگامی که آب ماشین لباسشویی به وسیله پمپ تخلیه شد، خشک کن کار خود را شروع می کند و لباس های داخل ماشین را خشک می کند. اگر پمپ کار نکند، مراحل شستشو مختل خواهد شد. برای تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا، باید با یک متخصص مشورت کنید، که اگر پمپ لباسشویی قابل تعمیر باشد، آن را تعمیر کند. معمولا خرابی پمپ یا مشکل در تخلیه آب، کار پمپ تخلیه را منجر به تعویض آن می کند.

عیب یابی در این مورد را یک کارشناس انجام می دهد. و تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا را انجام خواهد داد. گاهی نیز ایراداتی که در ماشین لباسشویی پیش می آید را، می توان از ارورهایی که دستگاه می دهد و بر روی صفحه نمایش قابل دیدن است، متوجه  شوید.

برای اینکه مفهوم کد خطا یا ارورهای لباسشویی مدیا را بدانید، مقاله مربوط به این کد خطاها را مطالعه کنید.

ما در مقاله مربوط به ارورهای لباسشویی مدیا، این موارد را به صورت روان و ساده برای شما توضیح داده ایم.

مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا نیز، کمک بسیاری می کند تا در مورد این ایرادات و نحوه نگهداری و استفاده از ماشین لباسشویی مدیا بیشتر بدانید.

ماشین لباسشویی یک وسیله برقی ضروری است، که کار شستشو و تمیزی انواع البسه را برای مصرف کننده راحت کرده است و اگر خراب شود و یا قطعه ای از آن معیوب شود، باید تعمیر یا تعویض شود.

پمپ ماشین لباسشویی مدیا نیز، ممکن است بر اثر دلایلی خراب شود یا ایراد پیدا کند. که برای رفع این مشکلات بهتر است با تماس با تعمیرگاه مجاز، با یک کارشناس مجرب در این مورد مشاوره کنید و در خواست کنید تا تعمیرکار برای رفع مشکل پمپ لباسشویی مدیای شما اقدام کند. اگر پمپ لباسشویی مدیا قابل تعمیر باشد، برای شما انجام می شود. در غیر این صورت باید پمپ تخلیه را تعویض کنید.

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

گاهی یک سری ایرادات ساده باعث تعمیر پمپ لباسشویی مدیا می شود. باید این موارد بررسی شوند، تا ایراد در پمپ لباسشویی را پیدا کنید و برای تعمیر آن اقدام کنید.

اگر پمپ تخلیه بعد از مدتی استفاده از ماشین لباسشویی، کار خود را درست انجام نداد، ممکن است آشغال یا پرز لباس و گیر کردن آن در قسمت پروانه های آن، این مشکل را بوجود آورده باشد. اگر شکستگی در پره ها بوجود نیامده بود، با یک تعمیر ساده و تمیز کردن و خارج کردن این آشغال ها این مشکل را حل کنید.

اگر این اجسام به پروانه ها آسیب رسانده و باعث شکستن آنها شده باشد، باید پمپ لباسشویی مدیا تعویض شود.

فیلتر ماشین لباسشویی مدیا

فیلتر لباسشویی مدیا نیز باید هر چند وقت یک بار بررسی شود. تا  کرک و پرز درون آن تمیز شود تا صدمه به پمپ تخلیه وارد نشود.

می توانید از قسمت جلوی ماشین لباسشویی، درپوش فیلتر را بردارید و آن را باز کرده و با کمک برس یا مسواک فیلتر را تمیز کنید.

اگر فیلتر قابل استفاده نبود آن را تعویض کنید.

شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مدیا و مواردی که باعث خرابی پمپ تخلیه می شوند

تمام قسمت هایی که به پمپ تخلیه اتصال دارند، ممکن است با تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا ارتباط داشته باشند.

شیلنگ تخلیه نیز یکی از این موارد است. که اگر گرفتگی یا پارگی داشته باشد، اثر مستقیم به کارکرد پمپ تخلیه می گذارد.

مسدود بودن شیلنگ تخلیه لباسشویی مدیا، باعث می شود که به پمپ فشار وارد شود و پمپ تخلیه کار خود را انجام ندهد و آب از ماشین لباسشویی تخلیه نشود.

در این صورت باید شیلنگ تخلیه را از پشت ماشین لباسشویی باز کرده و با فشار آب گرم آن را تمیز کنید.

لوله فاضلاب نیز باید چک شود، که کثیفی و لجن نگرفته باشد.

ممکن است خود پمپ تخلیه خراب نباشد و نیاز به تعمیر نداشته باشد، اما گاهی مواردی مثل نوسانات برق باعث خرابی برد الکترونیکی می شود و دستورات لازم به قسمت های دیگر لباسشویی مدیا و پمپ تخلیه نمی رسد.

باید برد ماشین لباسشویی را چک کنید.

تعمیر پمپ لباسشویی مدیا و انواع ماشین لباسشویی و تمام قطعات آن در تعمیرگاه مجاز برای شما کابران عزیز انجام می شود.

سر و صدای لباسشویی مدیا

اگر از ماشین لباسشویی صداهای اضافی شنیده می شود، ممکن است از خرابی پمپ لباسشویی باشد.

باید پمپ تخلیه لباسشویی چک شود، تا اگر ایرادی در پمپ بود و این صدا برای گیر کردن لباس یا خرابی واشر لباسشویی بود، برای تعمیر آن اقدام کرد.

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیانشتی آب لباسشویی

نشتی آب از ماشین لباسشویی مدیا، ممکن است از قسمت های دیگر لباسشویی باشد. اما اگر نشتی از زیر ماشین لباسشویی باشد، این نشتی مربوط به پمپ تخلیه است. رفع این مشکل باید توسط یک متخصص انجام شود.

اگر کار ماشین لباسشویی به پایان رسیده، اما لباس ها به درستی خشک نشده باشد و ایراد از فیلتر و کثیفی آن نباشد، ایراد را در پمپ تخلیه جستجو کنید.

برای تعمیر پمپ لباسشویی مدیا، بهتر است خودتان دست بکار نشوید و از تعمیرکاران مجرب مجموعه تعمیرگاه مجاز بخواهید تا کار تعمیر یا تعویض پمپ لباسشویی را برای شما انجام دهند.

اگر برای تعمیرات قطعات، خودتان ماشین لباسشویی را باز کنید و در این مورد دانش لازم را نداشته باشید، به دیگر قطعات لباسشویی آسیب وارد می کنید.

پمپ های تخلیه لباسشویی ممکن است با هم متفاوت باشند و 3 خار یا 8 خار یا مدل های دیگر باشند، اما کارکرد همه آنها یکی است. اگر تخلیه آب را انجام ندهند، باید برای تعمیر یا تعویض آنها اقدام شود.

اگر از ماشین لباسشویی درست استفاده کنید و نحوه نگهداری از لباسشویی مدیا را آموزش ببینید، کمتر به مشکل بر می خورید.

کد خطا یا ارورE40  و E41 مدیا = این ارور مربوط به خرابی برد الکترونیکی لباسشویی مدیا است.

کد خطا یا ارورE35 مدیا = ترموستات یا سنسور لباسشویی دمای آب را نشان نمی دهد.

کد خطا یا ارورE81 مدیا = سیم کشی ایراد دارد.

اگر تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا مشکلات بوجود آمده در دستگاه را حل نکرد، باید پمپ را تعویض کنید.

اما اگر پمپ تخلیه قابل تعمیر باشد، تعمیرکاران ما اولویت را برای تعمیر پمپ می گذارند.

تا از نظر اقتصادی نیز برای شما هزینه های زیادی نداشته باشد.

تمام قطعاتی که برای لباسشویی مدیا تعویض می شود، فابریک هستند.

امیدواریم در این مقاله در مورد تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی مدیا کمک کرده باشیم و مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها