تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پارس

تعمیر موتور لباسشویی پارس

تعمیر موتور لباسشویی پارس

تعمیر موتور ماشین لباسشویی پارس

از اصلی ترین و شایع ترین مشکلات ماشین های لباسشویی، خرابی موتور آن ها می باشد که برای تمامی دستگاه زخ می دهد. از آنجا که موتور لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه است، در صورت بروز مشکل برای این قطعه، قطعات دیگر ماشین لباسشویی نیز دچار مشکل می شود و شما نمی توانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. همچنین باید بدانید که بعد از خرابی موتور شما با مشکلاتی مانند: مشکل در تخلیه لباسشویی، مشکلات الکتریکی و آسیب دیدن درام روبرو می شوید. در این مقاله قرار است با علت خرابی موتور و نحوه تعمیر موتور لباسشویی پارس آشنا شویم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت مشاهده کردن نشانه های خرابی موتور، بلافاصله با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز پارس تماس بگیرید. اگر نیاز به خدمات تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی پارس دارید می توانید خرابی دستگاه خود را با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در میان بگذارید.

تعمیر موتور لباسشویی پارس

تعویض و تعمیر موتور لباسشویی پارس

برای اینکه مطمئن شوید مشکل موتور با تعمیر حل می شود یا نیاز به تعویض دارد تنها بعد از بررسی عملکرد لباسشویی و قطعات مرتبط با آن معلوم می شود. به غیر از این موضوع بررسی نشانه های مربوط به خرابی موتور لباسشویی کمک بسیار زیادی در تشخیص این مسئله به شما عزیزان می کند. مواردی که با مشاهده کردن آن ها می توانید متوجه خرابی ماشین لباسشویی خود شوید شامل موارد زیر می شود:

  • پمپاژ نشدن آب و نچرخیدن ماشین
  • پمپاژ شدن آب و نچرخیدن ماشین لباسشویی
  • عدم چرخش لباسشویی و در نتیجه شسته نشدن لباس ها
  • خشک نشدن لباس ها در خشک کن ماشین لباسشویی
  • و مشکلاتی از این دست

در صورتی که این مشکلات را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید، این امکان وجود دارد که شما نیاز به تعمیر موتور لباسشویی پارس دارید.
ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت مشاهده کردن هر کدام از این موارد در اولین اقدام ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید و از برق بکشید. بعد از انجام دادن این مراحل با کارشناسان نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و نشانه های مشاهده شده در ماشین لباسشویی را با کارشناسان در میان بگذارید. تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر موتور لباسشویی پارس در محل مورد نظر شما حاضر می شود و به عیب یابی، بررسی و تعمیر لباسشویی پارس شما می پردازد.

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی پارس

در بیشتر موارد دیده شده است که خرابی موتور در لباسشویی معمولا با صدایی مانند وزوز همراه می باشد. این صدا در زمانی شنیده می شود که موتور لباسشویی شروع به کار می کند (همچنین توجه داشته باشید که این صدا معمولا با بوی خفیف سوختگی همراه می باشد.) در صورتی که موتور متحرک لباسشویی پارس نتواند آزادانه بچرخد، تعمیر موتور لباسشویی پارس فایده ندارد و باید این قطعه این را تعویض نمایید. همچنین اگر که موتور دستگاه شروع به کار کرد نکند و صدایی مانند وزوز ایجاد کند، این موضوع خرابی موتور دستگاه را نشان می دهد. برای مطمئن شدن از این موضوع، تسمه های نحرم و پمپ را از موتور جدا نمایید و دوباره موتور را روشن نمایید.

دقت داشته باشید که در موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا نمایید. در صورت روشن شدن موتور، باید بدانید که مشکل از گیر بکس یا پمپ دستگاه می باشد. برای پیدا کردن دلیل مشکل، به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور مصل نمایید و روشن کنید. در صورتی که موتور با هرکدام از این قطعه ها روشن نشد، شما باید این قطعه را در ماشین لباسشویی تعویض نمایید. در هنگام کار با موتور احتیاط کنید زیرا دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

تعمیر موتور لباسشویی پارس

در ماشین لباسشویی های اتوماتیک، موتور سبد را با تسمه به حرکت در می آورد. تسمه را جدا کنید و موتور را روشن کنید. در صورت روشن شدن ماشین، مطمئن شوید که سبد آزادانه می‌چرخد و چیزی بین آن و دیگ گیر نکرده است. درصورت کار نکردن موتور می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پارس تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر موتور لباسشویی پارس را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی پارس در تهران و کرج

نمایندگی مجاز پارس در تهران و کرج ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم و آموزش تعمیرات به مراجعه کنندگان است. در نمایندگی مجاز پارس، سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم در محل مورد نظرتان به شما عزیزان ارائه داده می شود. بعد از اینکه خرابی دستگاه خود را در نمایندگی مجاز ثبت کردید منتظر بمانید تا تعمیرکاران ما با شما تماس بگیرند و بعد از هماهنگی های لازم در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا به عیب یابی، بررسی و تعمیر لباسشویی پارس شما بپردازند. در صورتی که در زمینه تعمیر موتور لباسشویی پارس مشکل دارید تنها کافیست خرابی دستگاه خود را در نمایندگی تعمیرگاه مجاز ثبت نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های تعمیرگاه مجاز همکاری با تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پارس می باشد. این تعمیرکاران دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشند همچنین آخرین دوره های آموزشی را در زمینه تعمیرات لوازم خاگی دیده اند، به همین دلیل می باشد که تمامی خدمات نمایندگی ما بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه داده می شود.

شماره های تماس تعمیرگاه مجاز در زمینه ثبت کردن تعمیر لباسشویی پارس:

55810742-77114767-88592650-22737566-44287993-33142528 (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها