تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی زیرووات

تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

تعمیر موتور ماشین لباسشویی زیرووات

شاید با این موضوع آشنا نباشید که امکان بروز مشکلات مختلف باچزتی لباسشویی زیرووات وجود دارد که یکی از این مشکلات خرابی موتور دستگاه می باشد. از آنجا که موتور لباسشویی یکی از قطعات اصلی این دستگاه می باشد، پر صورتی که این قطعه دچار مشکل شود قطعات دیگر لباسشویی نیز از کار می افتد و شما نمی توانید از ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید‌‌‌. توجه داشته باشید که بعد از خرابی موتور شما با مشکلاتی مانند: تخلیه لباسشویی، مشکلات الکتریکی و بروز مشکل برای محفظه داخلی لباسشویی روبرو می شوید. در این مقاله قرار است با علت بروز این مشکلات در ماشین لباسشویی و نحوه تعمیر موتور لباسشویی زیرووات آشنا شوید تا بتوانید هنگام مشاهده کردن این مشکل در لباسشویی به راحتی آن را برطرف نمایید.
در صورتی که تخصص کافی را در زمینه تعمیر لباسشویی زیرووات ندارید، ما به شما عزیزان توصیه می کنیم در صورت مشاهده کردن هر یک از نشانه های خرابی موتور در لباسشویی زیرووات به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید.

نحوه تعویض و تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

برای اینکه بتوانید تشخیص بدهید که موتور لباسشویی نیاز به تعویض یا تعمیر دارد باید عملکرد ماشین لباسشویی و قطعات مربوط به موتور را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که نشانه های دیگری هم نیز وجود دارد که نشان دهنده خرابی موتور لباسشویی زیرووات می باشد، این نشانی ها به شما کمک زیادی در زمینه تشخیص خرابی موتور لباسشویی زیرووات می کنند. این نشانه ها شامل موارد زیر می شود: نچرخیدن ماشین لباسشویی و عدم پمپاژ آب، ماشین لباسشویی نمی چرخد اما آب پمپاژ می شود، عدم چرخش لباسشویی و شسته نشدن لباس ها، عدم خشک شدن لباس ها  و مشکلاتی که از این دست می تواند نشانگر خرابی موتور ماشین لباسشویی شما باشد.

تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

دقت داشته باشید در صورتی که هر کدام از موارد بالا را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید باید در اولین اقدام ماشین لباسشویی را از برق بکشید، و اگر تخصص کافی را در زمینه را تعمیر لباسشویی زیرووات ندارید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی زیرووات تماس بگیرید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما مشکلات پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید. تعمیرکاران متخصص ما بعد از ثبت سفارش خرابی شما و هماهنگی های لازم با شما عزیزان در محل مورد نظر شما حاضر می شوند به عیب یابی، بررسی و تعمیر موتور لباسشویی زیرووات شما می پردازند، البته توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است، تعمیر موتور لباسشویی زیرووات امکان پذیر نمی باشد در این گونه موارد تنها باید به فکر تعویض موتور لباسشویی زیرووات باشید.

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

توجه داشته باشید که خرابی موتور در ماشین لباسشویی در بیشتر موارد با صدای وزوز مانند همراه می باشد. این صدا را هنگامی می شنوید که موتور دستگاه شروع به کار می کند، در برخی از موارد دیده شده است که این صدا همراه با بوی خفیف سوختگی می باشد. در صورتی که موتور متحرک لباسشویی نتواند آزادانه بچرخد، باید موتور را تعویض نمایید. اگر که موتور شروع به کار کردن نکند و صدای شبیه به وزوز ایجاد کند، این موضوع یکی دیگر از نشانه های خرابی موتور دستگاه می باشد. برای مطمئن شدن از خرابی موتور، تسمه های محرک و پمپ را از موتور لباسشویی جدا نمایید و دوباره موتور ماشین لباسشویی خود را روشن نمایید.

توجه داشته باشید که در موتورهای دایرکت درابو و یا بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس دستگاه جدا نمایید. در صورتی که موتور ماشین لباسشویی روشن شد ایراد دستگاه از گیربکس یا پمپ ماشین لباسشویی می باشد. برای پیدا کردن دلیل بروز مشکل، باید به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور وصل نمایید و آن را روشن نمایید. در صورتی که موتور با هر کدام از آن ها روشن نشد، باید آن قطعه را تعویض نمایید. هنگامی که دارید با موتور لباسشویی کار می کنید باید خیلی احتیاط کنید زیرا موتور دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

توجه داشته باشید که در ماشین لباسشویی های اتوماتیک، موتور سبد به وسیله تسمه به حرکت در می آورد. تسمه ماشین لباسشویی را جدا نمایید و موتور لباسشویی را روشن نمایید. در صورتی که ماشین لباسشویی روشن نشد، باید مطمئن شوید که سبد دستگاه آزادانه می چرخد و هیچ اشیائی بین آن گیر نکرده است. اما اگر که موتور ماشین لباسشویی زیرووات کار نکرد می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و درخواست خود را در زمینه تعمیر لباسشویی زیرووات ثبت نمایید.

تعمیر موتور لباسشویی زیرووات

نمایندگی مجاز زیرووات در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرگاه مجاز زیرووات در تهران و کرج ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و ارائه دهنده قطعات لوازم خانگی به مشتریان خود می باشد. تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده است تا تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیرات لوازم با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد. در صورتی که هر کدان از لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر آن دارید می توانید در خواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرگاه مجاز ثبت نمایید. ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی تمامی برندهای لباسشویی موجود در بازار را مانند: تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی حایر، تعمیر لباسشویی مرسی، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی پارس و … را انجام می دهیم.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه در نمایندگی تعمیرگاه مجاز تنها کافیست که به صورت آنلاین و از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش در زمینه تعمیر لباسشویی زیرووات:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها