تعمیر تایمر لباسشویی کرال, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی کرال

تعمیر تایمر لباسشویی کرال

تعمیر تایمر لباسشویی کرال

تایمر لباسشویی کرال

تایمر لباسشویی کرال یکی از قطعات مهم در لباسشویی می باشد که تنظیم کردن برنامه شستشو و انجام دادن بی نقص شستشو، تا حد بسیار بالایی به عملکرد تایمر ماشین لباسشویی کرال بستگی دارد. همانگونه که گفته شد تایمر یکی از اصلی ترین قطعات ماشین لباسشویی می باشد که این قطعه در لباسشویی به عنوان کنترل کننده برنامه شستشو نیز شناخته می شود. اما امکان دارد که این قطعه دچار مشکلاتی شود که شما باید برای تعمیر تایمر لباسشویی کرال اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که کیفیت کارکرد این قطعه در لباسشویی تا حد زیادی به نحوه کارکرد قطعاتی مانند موتور تایمر، میکروسوئیچ و هیدروستات بستگی دارد. پس در صورت بروز مشکل برای تایمر، کنترل سطح آب، چرخه گردش و تخلیه آب در لباسشویی با مشکلات جدی مواجه شود. البته توجه داشته باشید که بیشتر مشکلات لباسشویی مانند دیر تخلیه شدن آب لباسشویی یا تخلیه پیش از موعد آن، می تواند مربوط به خرابی تایمر و یا وجود مشکلاتی در این قطعه باشد.

خصوصیت خوب این قطعه این موضوع می باشد که مشکلات آن را می توان به راحتی تشخیص داد تا در زمان مناسب برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. با توجه به این موضوع که تایمر یکی از قطعات مهم در لباسشویی می باشد در این مقاله به بررسی عملکرد تایمر لباسشویی کرال و تعمیرات این قطعه بپردازیم. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت بروز مشکل برای این قطعه، به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لباسشویی کرال استفاده نمایید.

تعمیر لباسشویی کرال در تهران با کمترین قیمت

تعمیر تایمر لباسشویی کرال

عملکرد تایمر در ماشین لباسشویی کرال

تایمر ماشین لباسشویی کرال، در واقع به عنوان کنترل کننده برنامه شستشو در ماشین لباسشویی شناخته می شود. این قطعه وظیفه دارد که اطلاعات را از سنسورها دریافت کند و این دستورها را در قالب دستوراتی مشخص، به پمپ ها، موتور و سئولوئیدها ارسال کند. اما توجه داشته باشید این قطعه وظایف دیگری مانند: کنترل سطح آب، پر و خالی شدن وان، چرخه ی کار کردن و توالی هلی تنظیم چرخه لباسشویی را برعهده دارد. از آنجا که عملکرد این قطعه در ماشین لباسشویی به نحوه کارکرد دیگر قطعات لباسشویی بستگی دارد، در صورت بروز مشکل برای این قطعات، امکان دارد که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات بیشتری بشود.

خرابی تایمر ماشین لباسشویی، در روند چرخه شستشو و تخلیه آب لباسشویی اختلال ایجاد می کند.

برای اینکه به بررسی تایمر در ماشین لباسشویی بپردازید باید، دستگیره های کنترل پنل را بردارید تا به این قطعه دسترسی پیدا کنید. بعد از این مرحلعه باید وضعیت سیم ها و اتصالات آن را بررسی نمایید و بعد از آن اقدامات لازم را در زمینه تعمیر تایمر لباسشویی کرال انجام دهید. در صورت نداشتن تخصص کافی توصیه می شود از دستکاری لباسشویی جلوگیری نمایید، زیرا باعث بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی می شوید.

چه دلایلی باعث خرابی تایمر لباسشویی کرال می شود

همانگونه که گفته شد، تایمر ماشین لباسشویی کرال تحث تاثیر قطعات دیگر در لباسشویی عمل می کند. دلایل مختلفی وجود دارد که این قطعه در لباسشویی خراب شودف که این موارد شامل مواردی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم می شود:

سوئیچ درب لباسشویی خراب شده است

سوئیچ درب لباسشویی، یکی از بخش های امنیتی ماشین لباسشویی می باشد که وظیفه این قطعه کنترل کردن بسته بودن درب لباسشویی می باشد. هنگامی که درب لباسشویی را میبندید، میکروسوئیچ وظیفه دارد که بسته بودن درب لباسشویی را بررسی کند و این موضوع را به تایمر منتقل کند. تنها در این صورت می باشد که لباسشویی شروع به کار می کند. در واقع میکروسوئیچ وظیفه دارد برق را به تایمر برساند. در صورت بروز مشکل برای این قطعه، برق جریان پیدا نمی کند و با توجه به این موضوع، تایمر لباسشویی عمل نمی کند.

 خرابی موتور تایمر لباسشویی

از دیگر دلایلی که باعث می شود شما عزیزان به تعمیر تایمر لباسشویی کرال بپردازید، وضعیت موتور تایمر ماشین لباسشویی می باشد. وظیفه اصلی این قطعه در لباسشویی کنترل کردن مراحل چرخه شستشو می باشد که باعث کار کردن تایمر لباسشویی می شود. این قطعه دارای تعداد زیادی سیم می باشد که به این قطعه وصل هستند. توجه داشته باشید در صورت قطع شدن هر کدام از آن ها، فرایند کاری تایمر و موتور با مشکلات جدی مواجه می شود.

تعمیر لباسشویی کرال

تعمیر تایمر لباسشویی کرال

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

قطعه دیگری که عملکرد تایمر لباسشویی کرال را تحت تاثیر قرار می دهد، هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب است. این قطعه برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده و با رسیدن سطح آب به حد نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. چنانچه مشاهده کردید که ماشین لباسشویی کرال از آب پر میشود ولی تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، بدون شک هیدرواستات دچار ایراد شده است. این مساله روی تایمر نیز تاثیر منفی گذاشته و آن را از کار می اندازد.

 شیوه تعمیر تایمر لباسشویی کرال

توجه داشته باشید که قبل از انجام هر اقدامی در زمینه تعمیر تایمر لباسشویی کرال باید متوجه شوید که دلیل خرابی قطعه در لباسشویی چیست.  تعویض یا تعمیر سوئیچ و میکروسوئیچ، تعمیر موتورلباسشویی ، تعویض یا تعمیر هیدروستات و تعمیر دستگیره تایمر، از اصلی ترین روش های برطرف کردن مشکل تایمر لباسشویی کرال می باشند. تعمیرکاران متخصص ما بعد از اینکه در محل مورد نظر شما حاضر شدند، به بررسی دقیق قطعات ذکر شده در لباسشویی می پردازند و بعد از عیب یابی اقداملات لازم را برای تعمیر و یا تعویض این قطعات انجام می دهند.

توجه داشته باشید که در صورت برطرف نشدن مشکل با انجام دادن اقدامات بالا، شما عزیزان باید تعویض تایمر لباسشویی کرال را دستور کار خود قرار دهید. برای اینکه عملکرد ماشین لباسشویی به حالت اولیه خود برگردد و شما دیگر با خرابی تایمر لباسشویی روبرو نشوید، می توانید از قطعه اورجینال استفاده نمایید.

تعمیر تایمر لباسشویی کرال از سری مشکلات پیش پا افتاده لباسشویی می باشد که شما می توانید به راحتی آن را برطرف نمایید. اما در صورتی که نمی توانید مشکل این قطعه را برطرف نمایید، می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصص ما در زمینه برطرف کردن این مشکل استفاده نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها