آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر تایمر لباسشویی وستل, تعمیر لباسشویی وستل

تعمیر تایمر لباسشویی وستل

تعمیر تایمر لباسشویی وستل

نحوه تعمیر تایمر لباسشویی وستل

خرابی تایمر لباسشویی وستل یکی از تخصصی ترین مشکلات در لباسشویی ها می باشد. در صورتی که با این مشکل در لباسشویی روبرو شده اید بهتر است که از تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر تایمر لباسشویی وستل کمک بگیرید تا تعمیرات این قطعه در لباسشویی شما به بهترین شکل انجام شود. تایمر یکی از قطعات کاربردی در لباسشویی می باشد که تنظیم برنامه شستشو و انجام بی نقص این چرخه تا حد زیادی به عملکرد تایمر بستگی دارد. اگر تایمر لباسشویی شما کار نکند یا دچار اختلال شود، با مختل شدن چرخه شستشو در لباسشویی روبرو می شویم. در صورتی بروز این مشکل کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه آب در لباسشویی با مشکلات جدی روبرو می شوند که روند کاری دستگاه از حالت عادی خارج خواهد شد.

توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید با تعمیر تایمر لباسشویی وستل در زمان مناسب، از رخ دادن مشکلات جدی تر در این زمینه جلوگیری نمایید. برای این که با  روش عیب یابی و تعمیر تایمر لباسشویی وستل آشنا شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان است.

نحوه تعمیر تایمر لباسشویی وستل

برای اینکه بخواهید برای تعمیر تایمر لباسشویی وستل اقدام نمایید، باید به نوع آسیب دیدگی این قطعه توجه نمایید. برای اینکه بتوانید به تعمیر تایمر ماشین لباسشویی وستل بردازید می توانید از روش های زیر استفاده نمایید: تعمیر یا تعویض سوئیچ و میکروسوئیچ، تعمیر موتور لباسشویی، تعمیر یا تعویض هیدروستات و دستگیره تایمر. تعمیرکاران ما بعد از حاضر شدن در محل مورد نظر شما به بررسی قطعات گفته شده میپردازند و بعد از آن اقدامات لازم را برای تعمیر یا تعویض هر یک از این قسعات انجام می دهند. در صورتی که با انجام دادن این اقدامات، همچنان این مشکل را در لباسشویی خود مشاهده می کنید باید بدانید که امکان تعمیر تایمر لباسشویی وستل وجود ندارد و شما عزیزان باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در این صورت، حتما باید تایمر اورجینال را جایگرین تا در روند شستشو در لباسشویی مشکل ایجاد نشود.

مقاله مرتبط: تعمیر لباسشویی وستل

تعمیر تایمر لباسشویی وستلنحوه کارکرد تایمر در لباسشویی چگونه است؟

تایمر در ماشین لباسشویی حکم مرکز کنترل کننده را دارد. این قطعه در لباسشویی وظیفه دارد که اطلاعات را از سنسورها دریافت کند و آن ها را در قالب دستوراتی معین به، پمپ ها، موتور و سنولوئید ارسال کند.

اما تایمر به غیر از این کالا وظایفی دارد کهع شامل کنترل سطح آب، پر و خالی شدن وان و تنظیم کردن برنامه شستشو در لباسشویی را بر عهده دارد. این قطعه در ماشین لباسشویی تحت تاثیر سایر قطعات لباسشویی عمل می کند؛ پس با توجه به این موضوع با بروز مشکل برای هر یک از این قطعات، تایمر دچار مشکلات جدی تر در لباسشویی می شود.

در صورتی که تایمر لباسشویی به خوبی کار نکند، تنظیمات لباسشویی به می ریزد و شستشو در ماشین لباسشویی متوقف می شود. به غیر از آن تخلیه آب در لباسشویی با مشکل روبرو می شود. برای اینکه بخواهید به عیب یابی و در آخر به تعمیر تایمر لباسشویی وستل بپردازید، باید دستگیره های کنترل و پنل را بردارید و وضعیت سیم ها و اتصالات را بررسی نمایید. در آخر تعمیرکار متخصص بعد از بررسی لباسشویی تصمیم میگیرد که تایمر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

دلایلی که باعث خرابی تایمر در لباسشویی می شوند

اختلال در سوئیچ درب

یکی از بخش های امنیتی در لباسشویی که، وظیفه آن کنترل کردن بسته بودن درب لباسشویی می باشد، سوئیچ درب می باشد. هنگامی که درب ماشین لباسشویی وستل شما بسته می شود، میکروسوئیچ بسته بودن درب را بررسی می کند و به تایمر اطلاع می دهد. پس با توجه به این موضوع در صورت کار نکردن سوئیچ درب، تایمر هم عملکرد درستی نخواهد اشت.

مقاله مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی وستل

تعمیر تایمر لباسشویی وستلخرابی موتور تایمر لباسشویی

قبل از اقدام کردن برای تعمیر تایمر لباسشویی در هر برندی، باید موتور تایمر را مورد بررسی قرار دهید. در برخی موارد دیده شده است که تنها دلیل کار نکردن تایمر، خرابی موتور قطعه می باشد. موتور تایمر در لباسشویی، تمامی مراحل چرخه شستشو را کنترل می کند باعث کارکرد تایمر می شود. از آن جا که تعداد زیادی سیم به این قطعه متصل می باشد در صورت قطع شدن این سیم ها، فرایند کاری تایمر و موتور با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. پش با توجه به این موضوع تعمیر یا تعویض موتور لباسشویی، نیازمند تخصص بالا و دقت بسیار است.

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

در برخی از موارد باید برای تعمیر تایمر لباسشویی وستل، هیدروستات دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید. هیدروستات یا همان کنترل کننده سطح آب، برای کنترل و باز و بسته کردن شیر ورودی آب تهیه شده است و با رسیدن سطح آب به ح دعادی، فرمات تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر خواهد کرد. در صورتی که ماشین لباسشویی وستل شما از آب پر شده است اما تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، باید بدانید که هیدروستات لباسشویی شما دچار اختلال شده است، در صورتی که هیدروستات لباسشویی شما دچار مشکل شده است باید در اولین اقدام برای تعویض کردن این قطعه اقدام نمایید تا تایمر عملکرد عادی خود را به دست بیاورد.

در صورتی که بعد از انجام دادن تمامی این مراحل در لباسشویی، همچنان مشکل برطرف نشده بود و شما نیاز به تعمیر تایمر لباسشویی وستل داشتید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی وستل استفاده نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

همجنین توجه داشته باشید که تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی شما عزیزان از جمله: تعمیر ظرفشویی، تعمیر یخچال، تعمیر اجاق گاز، تعمیر چای ساز، تعمیر قهوه ساز و …در تمامی برندهای موجود در بازار به شما عزیزان می باشد.

در صورت بروز مشکل برای هرکدام از لوازم خانگی خود می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمایید تا مشکل خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم قبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566 (021)

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها